Jump to content

piotr.kupczak

Użytkownik
  • Content Count

    363
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Dobry

About piotr.kupczak

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 07/02/1991

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Banino
  • Auto
    GT98

Recent Profile Visitors

664 profile views
  1. Czołem, czy ktoś miał okazję przetestować ten oto gwint? https://allegro.pl/oferta/subaru-impreza-gt-gc-gc8-zawieszenie-gwintowane-7890867169?fbclid=IwAR0JdqFOTHVp1ZGdTymzdc3Hx3_iq51X-ynl49yEnIqY0HD-Ggaf59Lvflc
  2. chyba, ze ktoś ma wrx parts fitted to the engine:)
  3. However, you will need at least the MAF, the injectors and the turbo from a WRX if you want to run that ECU, because the ECU is calibrated to the WRX items, and not the items you have fitted to a UK turbo 2000. (Assuming you haven't also fitted these, of course). This is different to the reason the car won't start, though. The car won't start because the WRX ecu has cam and crank pins reversed, and the fuel pump runs from a different pin. If you swap these around, the car will run. But I'd advise against driving it on boost, as you risk damaging the enigne without the WRX parts fitted to the e
  4. a ja podepnę sie do tematu, bo komputer 1S( jedne żródła podają ze z Sti inne że z Wrx) i chciałbym go wrzucić do gt98. Po podpieciu słychać pompę wiec pozostaje kwestia podmienienia pinów jak pisze AMI? Mam prawie kompletny osprzęt pod tego kompa czyli maf, wtryski, głowice no i komp, brakuje mi turba. Ktos próbował może już czegoś takiego?
  5. Faza nie powiedziałem Ci tego wprost, ale masz ładne auto i nawet spoko wyglądają ledy podświetlające tablice:P
  6. U mnie kiedy kończyła się podpora to wał tłukł o budę przy przerzucaniu 3 pierwszych biegów. A czy mógłby szarpać autem to nie sądzę, on tylko podpiera wał przy łączeniu. Aczkolwiek
  7. Buuuu, dziękuję za szybkie info Czyli nie pozostaje nic innego jak Poznań za 4 tysie albo SA niewiele taniej... sprzedałbym to i kupił Sti ale szkoda mi go :/
  8. No właśnie ten z wrx to u8 a ja mam zwykłego gt z 1998 roku, przejściówka.. zaraz pójdę się upewnić jakie mam oznaczenie
  9. Próbował ktoś przełożyć komputer w gt(211) na ten z 240 konnego wrx? Jak w MY98 jest z immo? Zabieg taki działa w przypadku starszych imprez, tylko pytanie do którego roku takie coś przechodzi? Bo z tego co wiem silniki i osprzęt jest w tych dwóch wersjach jest taki sam. I jakie oznaczenie ma taki komputer?
  10. Ja mam podobnie ale u mnie to jest zależne jak mocno wrzucę bieg, muszę go tak jakby dopchnac żeby światła zadzialaly.
  11. Bansur-a nie jezdziles ostatnio białym Gt? Co do spotkania, to postaram się poprawić. Dopadła mnie grypa:/
  12. Ja tak miałem przy uszkodzonym korku od zbiorniczka wyrównawczego. Wymieniłem korek i przestało wywalać
  13. Nikt więcej nie chcialby zrobic kurs na Żuromin?
  14. Powiedziałbym Ci za jakies dwa tygodnie, bo moje koło juz czeka. Polecam rozważyć zmiane koła pasowego na takie z wrx- jest nieco lżejsze
×
×
  • Create New...