kaisen
Nowy-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kaisen
- Urodziny 27.08.1981
Profile Information
-
Płeć
mężczyzna
-
Skąd
Wrocław
-
Auto
honda accord, civic typeS, impreza gc8 sti
-
Zainteresowania
motoryzacja, sport, enduro.
Ostatnie wizyty
1333 wyświetleń profilu
Osiągnięcia kaisen
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
4
Reputacja
-
Jeżdzi jeżdzi, muszę podjechać jeszcze na trzecią wymianę oleju po remoncie/docieraniu i powoli można zacząć kręcić...
-
cześć, w zasadzie to dotarta-zrobione 800 km, na szczęście bezproblemowo...odnośnie oleju to nie wiem? Był wlany Millers, ale szczerze mówiąc nie wiem jaki? Bo nie byłem przy tym...
-
A dziękuje:), jednak na ciemnych ładniej się prezentuje...Felgi świeżo po regeneracji. Kolor kameleon : grafit/fiolet/czarny z opiłkami.
-
Subaru już po przekładce, obyło się bez większych problemów. Silnik obecnie po przebiegu 500 km, będzie wymieniony olej i docierania ciąg dalszy...Ogólnie jeszcze dużo rzeczy mam w planach bo cel jest jeden - stan zbliżony do idealnego w miarę możliwości jak na 20-sto letnie auto. Po dwóch msc. doczekałem się w końcu odstępstwa od warunków technicznych, więc w pierwszej kolejności rejestracja.
-
też tak myślę:) i potwierdzam porządny, krótki magiel to podstawa!
-
obejrzyj dobrze obudowę, jak masz ori pompę to musi być...nie pamiętam w którym msc będę jutro w warsztacie to mogę jakieś foto zrobić.
-
Początki końca rhd:) wczoraj przyszła też krótka przekładnia...2,2 lock to lock. Na pompie powinno być wytłoczone odpowiedni0 10,11,12 w zależności jaka?
-
Silnik praktycznie skończony. Od przyszłego tygodnia ogarniam temat przekładki...zdjęcia z opisem będę wrzucał w miarę postępu prac:) już nie mogę doczekać się jak zacznę jeździć...ale najpierw docieranie, niestety...Części chyba wszystkie mam, ale pewnie cos tam wyjdzie na braku.... I jeszcze foto z przeglądu, przed rozebraniem silnika pojechałem po negatywa aby ruszyć temat rejestracji.Obecnie czekam na dokumenty z Warszawy ze względu na krótki VIN-odstępstwo od warunków technicznych.
-
Usczelka standard z zestawu 0,7 mm z tego co pamietam...wszystko zostaje tzn. tłoki, korby i wał ponieważ części są bez uwag i trzymają wymiary nominalne. Tylko panewki acl, wszystkie uszczelki, pompa 11, cały rozrząd, sprzęgło i zrobienie głowic.
-
Sprawdzony mechanik z doświadczeniem w boxerach. Myśle ze za tydzień będzie porobiona....ale...rozważam od razu przekładkę jak juz silnik na wierzchu. Graty LHD mam praktycznie wszystkie...zamówię jeszcze tylko przekładnię u Daniela Palonki 2,2 obrotu. I można przekładać angola ...
-
zdaję się na doświadczenia osób które to robią a jest spore...:) więc raczej błędów nie powinno być. rozmawialismy moze dzisiaj przez tel? w sprawie IC?:)
-
Już po pomiarach-wszystko trzyma wartości nominalne. Tłoki mam hbr, panewki kupiłem ACL kpl. w Carfit, nowe uszczelki, rozrząd, pompa 11-stka, śruby głowic i składamy...
-
Silnik wyjęty i rozebrany. Były to początki końca panewki. Obecnie blok,korby, tłoki zawiezione do przemierzenia, głowice do sprawdzenia. Plan taki : nowe panewki, wszystkie uszczelki wiadomo, możliwe że korby od nowego Sti 52 mm, rozrząd+pompa wody, pompa oleju 11. Lub jeśli wyjdzie żle na pomiarach to wał spec C, korby i tłoki, czekam z niecierpliwością:) Okazało się że sprzęgło mam z też z Ap Racing (model za 3,5k) Zastanawiam się tylko na panewkami? ACL, King, Cosworth?
-
Panewka się kończy:) jeszcze nie zapukała, ale jeśli teraz tego nie zrobię to kwestia najbliższego czasu...a wtedy już tylko kapitalny remont z nowym wałem, korbami, tłokami. Plan jest taki, że wymieniam tylko pierścienie, wiadomo panewki i przy okazji sprzęgło-będzie kevlarowe. Pomiary cylindrów, planowanie głowic itp. Wszystko się okaże jak silnik będzie rozebrany....
-
dokładnie, przynajmniej będę wiedział co mam..plan taki, że auto zastaje długo. Ostatnio nabyłem również kpl przekładkę do niej, ale waham się. Pojeżdzę trochę i się okaże...