Skocz do zawartości

kaisen

Nowy
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kaisen

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..
  • Urodziny 27.08.1981

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    honda accord, civic typeS, impreza gc8 sti
  • Zainteresowania
    motoryzacja, sport, enduro.

Ostatnie wizyty

157 wyświetleń profilu
  1. tarcze do zacisku AP racing

    Napisze/wyślę foto jak paczka przyjdzie bo nie wiem, klocki 800zl , rotory 2200 czy przepłaciłem to się okaże, ale nie miałem czasu szukać najtaniej....
  2. tarcze do zacisku AP racing

    Zamówiłem dzisiaj w gc8.pl rotory dba plus klocki Hawk hps. Ten zacisk to 5570.
  3. tarcze do zacisku AP racing

    tarcza 330 mm, na zacisku nie znalazłem oznaczeń, przesyłam foto...
  4. tarcze do zacisku AP racing

    Tak, muszę kupić same rotory...czekam na info od mechanika jaki rozmiar i model zacisku (autko kupiłem już z tymi hamulcami) podobno jest tez cos z DBA?
  5. tarcze do zacisku AP racing

    ok, dziękuję za info. To pytanie gdzie kupię najtaniej lub może ktoś ma dostęp,żeby nabyć w fajnej cenie? Z góry dziękuję.
  6. tarcze do zacisku AP racing

    siemka, przyszedł czas na wymianę tarczy w imprezie, obecnie mam cały zestaw AP Racing. I moje pytanie...muszę kupić tarcze z AP (tanio nie jest) czy ew. coś innego (tańszego) ale godnego polecenia mogę wrzucić? dzięki
  7. zakup gt

    cześć, co sądzicie o tym aucie? warto? dzięki, jutro jadę zobaczyć bo mam 30 km od domu. https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-impreza-sti-ver-iv-jdm-hks-330ps-piekny-ID6yEGM3.html
  8. silnik 2.5 w sti

    Odpowiedz na pytanie odnośnie budżetu...50-55k?Kwota jest troche pojęciem względnym, chce kupić dobre auto. Rozważam rownież zakup czegoś gorszego mechanicznie, czytaj tańszego i zrobić pod siebie , co istotne to blacharsko musi być bez zastrzeżeń bo mechanikę można ogarnąć wg mnie dużo łatwiej. Nie mam jeszcze zbytnio rozeznania co się dzieje na rynku, bo może się np. okazać, za po 2-3 msc oglądania kwota załóżmy 55k jest nierealna żeby kupić cos dobrego. Na otoMoto rozbiezność 40-70k...rownież istnieje możliwość np kupna czegoś w Szwajcarii bo mam rodzinę w Genewie...i zawsze łatwiej ogarnąć temat.
  9. silnik 2.5 w sti

    Dzięki wszystkim za własne wypowiedzi, przemyślenia, trochę mnie to wszystko uspokoiło, bo wiem, ze mam szukać dobrego auta i tyle, a czy to będzie 2 czy 2,5? Zarówno jeden jak i drugi ma swoje zalety i wady. Nie boję się ew kosztów napraw, po prostu biorę je pod uwagę i tyle, jak coś padnie to sprawdzony warsztat i po kłopocie. Proszę też o wyrozumiałość bo nie każdy jest z zawody mechanikiem , a na pewno większość na tym forum miała kiedyś swoje pierwsze subaru, a wiedza na temat przychodzi z czasem , przeważnie podczas użytkowania i rośnie wraz z problemami które się rozwiązuje. Na jakieś wstępne oględziny będę chciał jechać z kimś to ogarnia temat tych aut. I mam tez pytanko odnośnie warsztatu, lub osoby prywatnej która pomogłaby w zakupie? Ktoś godny polecenia?W okolicy Wrocławia znam tylko w serwis w Dzierżoniowie. Biorąc pod uwagę moje preferencje i oczekiwania to chyba będę się skłaniał mimo wszystko do 2,5, ale nie wykluczam oczywiście 2.0. Fajnie jakby się udało kupić cos taniej i "samemu" poprawić wady silnikowa, ale tak jak wyczytałem pewnie będzie cieżko, szczególnie jeśli chodzi o STI...
  10. silnik 2.5 w sti

    Ok, pytam, ponieważ chce mieć jakieś rozeznanie i nie być pózniej zaskoczonym jak cos trzeba będzie zrobić. Mam tez świadomość, ze wysilony sprzęt musi być awaryjny, taki jego urok. Dlatego na codzień jeździmy honami, a subaru chce kupić do okazjonalnej jazdy, i nie sądze, ze zrobię nim rocznie więcej niż jak kiedyś motocyklem...czyli 6-8tys km, Jakiś czas temu mój bardzo dobry kumpel miel Wrx 2006 -07 rok i jeździłem nią przy każdej okazji. Co tu dużo mowić dźwięk boksera jest piękny, dlatego padło własnie na subaru, przez moment myślałem o fordzie Rs, ale wiem, ze bede czuł niedosyt, bo subaru od zawsze=od pierwszej jazdy było moim marzeniem.
  11. silnik 2.5 w sti

    Ok, dzięki wielkie za odpowiedzi. Troche mnie to uspokoiło, ponieważ dużo się naczytałem , żeby absolutnie nie kupować 2.5 L, chociaż mam świadomość, ze im większe pojemność tym lepiej z wiadomych względów i to, że subaru ładuje teraz tylko 2.5. Mądrze powiedziane poprostu jak strzeli to trzeba zrobić i tyle...zrobić dobrze pod siebie i cieszyć się jazdą. Jeśli kupie to na pewno po poprawkach lub taniej i sam zrobię, ale rzeczywiście może być cieżko STI. Orientujecie się jakie do mogą być koszty? Mam na myśli zakucie silnika i wymianę tego co niezbędne czyli rozrząd, pompy, wiadomo uszczelki, planowanie głowic itp. Czesci i robocizna . Interesują mnie przedziały cenowe? Bo jak dotąd to mam doświadczenie tylko z motocyklami.... Wiem, ze silnik to nie wszystko, bo i skrzynia, sprzęgło, napędy , co tu dużo mowić studnia bez dna:). Ale mam nadzieja, ze po zakupie aż takiego pecha nie będzie.
  12. silnik 2.5 w sti

    witam! Impreza jest moim marzeniem od może 10 lat? i wreszcie nadszedł ten czas i przymierzam się do zakupu. Wybór padł na STi 2003-2005 wg mnie najładniejsza, ale rozważam również 2006-07 z silnikiem 2.5. I stąd moje pytanie, ponieważ pojawiły się na allegro dwie sztuki z poprawionymi silnikami, czyli kute tłoki, szpilki ARP, poprawiony smok olejowy itp. Czy po tych modyfikacjach nie będzie już problemów z tym silnikiem? czy lepiej jednak szukać 2.0? Z góry dziękuję za pomoc
  13. Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów]

    cześć wszystkim! pozdrawiam Kaisen
  14. powitanie

    cześć wszystkim!
×