przemekka Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Wolę domową kuchnię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 SBD to nic szczególnie rewelacyjnego w porównaniu do klasycznych R4. Różne jest jak widzę rozumienie słowa "przepaść". Najlepiej z bilansem spalania żeby dopełnić sprawę Lepiej nie, bo wyjdzie, że najtańszą opcją jest Fabia 1,2 TSI. Przemek,spłyciłeś temat i sprowadziłeś go do absurdu Poza tym, życie jest zbyt krótkie, żeby przejmować się "trochę" większym spalaniem. "trochę" większe to mniej więcej 4-5l/100 średnio,przy dużych przebiegach miesięcznych to różnica ok.400-600zł. miesięcznie,przynajmniej w moim przypadku. Poza tym włąściciele SBD mogą rozkoszować się pełnią klasycznej subarowej 4x4 a nie elektronicznej atrapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 No dobra. Niech Ci będzie. Jednak mój automat jest nie do przecenienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Automat fajna sprawa Dla leniuchów żarcik taki malutki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Dlatego mam tez niebieskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Dlatego mam tez niebieskiego Rozumiem, że na pewno mówisz o samochodzie ? Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Awatar jest dość jednoznaczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Dzień dobry. Przeczytałem ten wątek od początku do końca...Wniosek? SBD to loteria. NIe jestem złośliwy , nie będę reklamował innych producentów, jednak Subaru w dziedzinie siników diesla zostaje w tyle. Dlatego kupię Forestera 2.0 z benzynowym silnikiem. Przejedź się 2.0i a potem SBD i wtedy podziel się odczuciami. I jeszcze XT dla pełnego obrazu Najlepiej z bilansem spalania żeby dopełnić sprawę To dodam jeszcze z bilansem calosciowych kosztow uzytkowania, w tym serwisem, remontami itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Dzień dobry. Przeczytałem ten wątek od początku do końca...Wniosek? SBD to loteria. NIe jestem złośliwy , nie będę reklamował innych producentów, jednak Subaru w dziedzinie siników diesla zostaje w tyle. Dlatego kupię Forestera 2.0 z benzynowym silnikiem. Przejedź się 2.0i a potem SBD i wtedy podziel się odczuciami. I jeszcze XT dla pełnego obrazu Najlepiej z bilansem spalania żeby dopełnić sprawę To dodam jeszcze z bilansem calosciowych kosztow uzytkowania, w tym serwisem, remontami itp u mnie całościowe koszty użytkowania(bez serwisu ,bo ten jet dla wszystkich)w tym remonty po 90 tys. równają się zero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 To dodam jeszcze z bilansem calosciowych kosztow uzytkowania, w tym serwisem, remontami itp ... i spadkiem wartości przy odsprzedaży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Wszyscy macie rację Osobiście nie jestem fanem Diesli, ale z racji swoich przebiegów jestem raczej na nie skazany. Jeżdżąc pow 60 kkm rocznie, żeby nie wiem jak nie liczyć, nie obroni się teoria o porównywalnych kosztach eksploatacji benzyny i mazuta. Nawet, jeśli co 3 lata przyszłoby mi naprawiać silnik na własny koszt. Natmiast jeżdżąc np 20 kkm rocznie skazywanie się na jazdę na gnojówce w imię oszczędności w stosunku do np XT i pozbawianie się tym samym frajdy jaką daje prowadzenie tego ostatniego jest - jak ktoś zauważył - trochę dyskusyjne. Życie jest zbyt krótkie, aby z tego rezygnować Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 30 Listopada 2014 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Osobiście nie jestem fanem Diesli, ale z racji swoich przebiegów jestem raczej na nie skazany. Nie jesteś, niestety Subaru nie oferuje rozwiązania alternatywnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Osobiście nie jestem fanem Diesli, ale z racji swoich przebiegów jestem raczej na nie skazany. Nie jesteś, niestety Subaru nie oferuje rozwiązania alternatywnego. Myślisz o hybrydzie ? W trasie korzyści z niej są mizerne, a u mnie 90% to trasy. Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Myślisz o hybrydzie ? Nie, o paliwie alternatywnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Myślisz o hybrydzie ? Nie, o paliwie alternatywnym. Hydyna? A tak serio - masz rację. Poza tym sieć stacji jest do bani (poza LPG) Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Jeżdżąc pow 60 kkm rocznie, żeby nie wiem jak nie liczyć, nie obroni się teoria o porównywalnych kosztach eksploatacji benzyny i mazuta skoda z wolnossaca benzyna + lpg i jezdzisz taniej niz jakimkolwik dieslem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Jeżdżąc pow 60 kkm rocznie, żeby nie wiem jak nie liczyć, nie obroni się teoria o porównywalnych kosztach eksploatacji benzyny i mazuta skoda z wolnossaca benzyna + lpg i jezdzisz taniej niz jakimkolwik dieslem Nie bierz mnie za takiego deperata Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Pociągiem na gape w kiblu jeszcze taniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 W skodzie wolnych ssaków już nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) W skodzie wolnych ssaków już nie ma 3,6 + Citygo Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 30 Listopada 2014 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 W skodzie wolnych ssaków już nie ma 3,6 + Citygo Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka No tak,ale to wyjdzie dość drogo;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 W skodzie wolnych ssaków już nie ma 3,6 + Citygo Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka No tak,ale to wyjdzie dość drogo;) Citygo drogo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Nie bierz mnie za takiego deperata jezeli koszta sa priorytetem jest to najoptymalniejsze rozwiazanie w szczegolnosci ze skoda oferuje auta z ELPIDZI juz w salonie Z 2 opocji nie wiem co lepsze miec swiadomosc ze jezdzisz zapalniczka czy traktorem Edytowane 30 Listopada 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Citygo drogo ? Podobno sporo traci przy odsprzedaży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 I znowu wyszło że skoda lepsza:( Citygo drogo ? Podobno sporo traci przy odsprzedaży. Tam nie ma z czego "spuszczać";) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się