kordynator Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Ja z okresu wiary w bajki już dawno wyrosłem. Fizyki się nie oszuka. Jak coś "podkręcasz" ponad miarę coś musi klęknąć. No a to co mówią "tunnerzy" o swoich dokonaniach to nazywa się marketing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Pewien bardzo poważany na tym forum tuner o wzmocnieniu samochodu o 100% powiedział mi: "Nie jest pytaniem czy coś się zepsuje, ale kiedy" oczywiscie ale trzeba tez wziac pod uwage od czego zaczynasz.Jezeli zaczynasz od seryjnego STI z moca 300 km to target masz 600 a to worek pieniedzy i faktycznie pytanie nie czy a kiedy bardzo aktualne. Ja z okresu wiary w bajki już dawno wyrosłem. Fizyki się nie oszuka. Jak coś "podkręcasz" ponad miarę coś musi klęknąć. No a to co mówią "tunnerzy" o swoich dokonaniach to nazywa się marketing nie chce cie przekonywac na sile bo i tak wiesz swoje wiec podam ci tylko troche faktow zktorych mozesz wyciagnac pewne wnioski.Uzype rpzykladu TDI bo najlatwiej.Seryjne cherlawe 2.0TDI powiedzmy wesja 170 KM ma w serii doladowanie 1.6 bara ten tez seryjny motor ma kuty wal , moze te fakty dadza ci do myslenia w jakich obszarach mocowych i z jakimi banzynowymi silnikami mamy do czynienia o takich parametrach , 3.0 TDI biturbo na w serii doladowanie 2.2 bara wiec chyba latwo sobie wyobrazic jakie obciazenia tam wystepuja plus fabryka musi jeszcze zalozyc spora rezerwe na klientow ktorzy z butem w podlodze jada 500 km , tak zeby to dotrzymalo tych 100K gwarnacji wiec zapewniam cie ze zrobienie programu moze skroci zycie tego silnika z 300K do 250 ? moze nawet nie wiec dla kogos kto kupi taki samchod nowy czy 2 letni nie robi to zadnego znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 No ale przykład przez ciebie przytoczone było Superb 1,8T zrobiony na 315KM. Jeśli masz taka wiarę w wytrzalosc silników VAG'a to już twoja sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 No ale przykład przez ciebie przytoczone było Superb 1,8T zrobiony na 315KM. Jeśli masz taka wiarę w wytrzalosc silników VAG'a to już twoja sprawa Akurat 1.8T VAGa są najbardziej podatne na mody. Naprawdę trudno wskazać inną tak udaną jednostkę. W DE bez problemu można kupić używane 8-10cio latki z tym silnikiem z gwarancją na rok czy dwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 (edytowane) nie chce cie przekonywac na sile bo i tak wiesz swoje wiec podam ci tylko troche faktow zktorych mozesz wyciagnac pewne wnioski.Uzype rpzykladu TDI bo najlatwiej.Seryjne cherlawe 2.0TDI powiedzmy wesja 170 KM ma w serii doladowanie 1.6 bara ten tez seryjny motor ma kuty wal , moze te fakty dadza ci do myslenia w jakich obszarach mocowych i z jakimi banzynowymi silnikami mamy do czynienia o takich parametrach , 3.0 TDI biturbo na w serii doladowanie 2.2 bara wiec chyba latwo sobie wyobrazic jakie obciazenia tam wystepuja plus fabryka musi jeszcze zalozyc spora rezerwe na klientow ktorzy z butem w podlodze jada 500 km , tak zeby to dotrzymalo tych 100K gwarnacji wiec zapewniam cie ze zrobienie programu moze skroci zycie tego silnika z 300K do 250 ? moze nawet nie wiec dla kogos kto kupi taki samchod nowy czy 2 letni nie robi to zadnego znaczenia. TurdziGT, nie da się tego czytać...robisz z tego forum po prostu śmietnik. Wykazałbyś choć odrobinę szacunku dla odbiorcy. Rozumiem, że można mieć dysleksję, dysgrafię, tudzież inne przypadłości, ale w przypadku powyższego postu na pierwszy plan wysuwa się niechlujstwo. Nie jestem purystą językowym, ale Twoje pisanie aż razi A jak te zmiany wytrzymuje układ przeniesienia napędu ? Edytowane 26 Stycznia 2013 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 @RoadRunner ja wiem że te silniki są wytrzymałe i podatne na mody ale takie mody z głowa. Zrobienie ze 150KM 315KM to nawet ten "najlepszy" silnik VAGa nie wytrzyma, nie wspominając o reszcie podzespołów. Zobaczcie że dla tych kolesi co turdziGT ma ich za jakiś "mistrzów" upgrade układu napędowego kończy się na wymianie sprzęgła. Gdzie układ hamulcowy, zawias, skrzynia itd.???? To są jakieś oszołomy co chyba robią sztukę dla sztuki aby podniecać się wykresówkami z hamowni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 oczywiscie ale trzeba tez wziac pod uwage od czego zaczynasz.Jezeli zaczynasz od seryjnego STI z moca 300 km to target masz 600 a to worek pieniedzy i faktycznie pytanie nie czy a kiedy bardzo aktualne. Jasne są silniki które lepiej znoszą modyfikację (1,8 T VAGA) i gorzej (2,5T Subaru). Natomiast nawet przy wyciągnięciu "tylko" dodatkowych 150KM z 1.8T nie chce mi się wierzyć, że wszystko zawsze będzie w porządku. Abstrahując już od zawiasu przeniesienia napędu i wielu innych czynników jestem w stanie uwierzyć, że te silniki wytrzymują sporo przy odpowiedniej wymianie części i technologi dłubania. Ale wybacz w to że trwałość 1,8T który ma 150KM i 300KM jest taka sama nie chce mi się wierzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Byłem zawsze pewien że Honda robi bardzo trwałe silniki szczególnie VTEC-i, http://moto.wp.pl/gi...riazdjecie.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 oczywiscie ale trzeba tez wziac pod uwage od czego zaczynasz.Jezeli zaczynasz od seryjnego STI z moca 300 km to target masz 600 a to worek pieniedzy i faktycznie pytanie nie czy a kiedy bardzo aktualne. Jasne są silniki które lepiej znoszą modyfikację (1,8 T VAGA) i gorzej (2,5T Subaru). Natomiast nawet przy wyciągnięciu "tylko" dodatkowych 150KM z 1.8T nie chce mi się wierzyć, że wszystko zawsze będzie w porządku. Abstrahując już od zawiasu przeniesienia napędu i wielu innych czynników jestem w stanie uwierzyć, że te silniki wytrzymują sporo przy odpowiedniej wymianie części i technologi dłubania. Ale wybacz w to że trwałość 1,8T który ma 150KM i 300KM jest taka sama nie chce mi się wierzyć. święta racja. Z tego co pamiętam z czasów kiedy Audi miało 1.8T w ofercie to np. w TT były 160KM oraz 220KM ale te drugie to był nie tylko "program" ale inne mocniejsze elementy silnika. Nie pamiętam szczegółów ale różnice były znaczące i opisane w "pakiecie" jaki się zamawiało. Podobnie jak w subarowym 2.0T. WRX i STI "niby to samo" a jak się silnik rozłoży widać różnice...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Czas pokaze w kazdym razie jest juz auto ktore zrobilo ponsd 25k na tym setupie i ma sie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 a ja mialem Octavie II 1.9TDI ( 105hp ) + sam program na 185koni. Troche kopciła ale 85tyś zrobila i poszła dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 TUR to mnie się kojarzy z produktem spożywczym Spożywczym? Produkt płynny, łatwopalny, o dużej zawartości siarki, spirytusu i landrynek dla zmiany koloru to tak Taki bardziej kolekcjonerski, jak to się teraz tłumaczy Fakt, z Twojego opisu wygląda bardziej na "prosto z piekła"... A wracając do tuningu, producent auta zawsze zostawia pewien zapas i poprawienie mapy (czyt. zwiększenie mocy i momentu, zmiana przebiegu krzywych, etc.) w pewnych granicach nie powinno się przełożyć negatywnie na żywotność układu napędowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 another brick in the wall Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Nice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Tylko , co z tego zostanie w wersji produkcyjnej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Tylko , co z tego zostanie w wersji produkcyjnej ? Trudno powiedzieć,ale jeśli się postarają i przeszczepią geny świetnego prowadzenia i nietuzinkowej bryły rodem ze Swifta a nie z SX4 to będzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 A co to w ogóle ma być? Nowy model czy jakaś następczyni grand vitary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 nowy;rozstaw 260 cm., crossover Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 (edytowane) To volvo to ma być suzuki? Edytowane 28 Stycznia 2013 przez BartZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Z boku super ale z przodu brzyyydddalll:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Z boku super ale z przodu brzyyydddalll:) W porównaniu do przodu, a dokładniej atrapy nowego Forka2013 i tak jest super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Z przodu faktycznie volvo, a z boku trochę mi kugę przypomina. Naprawdę mam wrażenie, że teraz mało która firma robi samochody, które się naprawdę odróżniają od reszty. Oczywiście oprócz subaru . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Tylko , co z tego zostanie w wersji produkcyjnej ? Trudno powiedzieć,ale jeśli się postarają i przeszczepią geny świetnego prowadzenia i nietuzinkowej bryły rodem ze Swifta a nie z SX4 to będzie dobrze. Myślę, że mało zostanie Tak wyglądał prototyp kizashi, a ile z niego zostało w wersji produkcyjnej ? http://2.bp.blogspot.com/-nDHOPstnFeY/TZt48HVMEVI/AAAAAAAAEPw/zqOMbOiaBRI/s1600/suzuki_kizashi_concept_3.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Tylko , co z tego zostanie w wersji produkcyjnej ? Trudno powiedzieć,ale jeśli się postarają i przeszczepią geny świetnego prowadzenia i nietuzinkowej bryły rodem ze Swifta a nie z SX4 to będzie dobrze. Myślę, że mało zostanie Tak wyglądał prototyp kizashi, a ile z niego zostało w wersji produkcyjnej ? http://2.bp.blogspot...i_concept_3.jpg Jakby tak oczy przymrużyć .. Co nie zmienia faktu, że i tak to dość fajny samochód, tylko za zabójczą cenę w porównaniu do konkurencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Tylko , co z tego zostanie w wersji produkcyjnej ? Trudno powiedzieć,ale jeśli się postarają i przeszczepią geny świetnego prowadzenia i nietuzinkowej bryły rodem ze Swifta a nie z SX4 to będzie dobrze. Myślę, że mało zostanie Tak wyglądał prototyp kizashi, a ile z niego zostało w wersji produkcyjnej ? http://2.bp.blogspot...i_concept_3.jpg Obecny Kizashi ma jak dla mnie piękną bryłę.To co wrzuciłeś to rysunek koncepcyjny natomiast ten nowy cross to już nie komputerowe science fiction tylko krok dalej. Ważniejsze jakie 4x4 wrzucą i jak będzie się prowadził i na szczęście nie widać tej dodatkowej "ramki" z przodu jak w SX4 przez którą nic nie widać na skrzyżowaniach. Jakby tak oczy przymrużyć .. Co nie zmienia faktu, że i tak to dość fajny samochód, tylko za zabójczą cenę w porównaniu do konkurencji. Co ma zabójczą cenę,Kizashi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się