kowal Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) Ciekawe co tam u Boba ? Po Niemcach zapowiadali, że chcieliby jak najszybciej potestować przed Korsyką, Mijają już prawie 3 tyg i ani widu ani słychu. Wywiad z Malcolmem o teamie RK http://eurosport.onet.pl/motorowe/rajdy-samochodowe/byly-szef-kubicy-nikt-nie-moze-go-zrozumiec-tak-jak-ja/6h5nnj Edytowane 11 Września 2015 przez konar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudu Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Zapowiadali, ale mówili też że wszystko nie jest zależne od nich, bo na jakieś nowe części muszą czekać. Jak widać wujkowi Malcolmowi i spółce się nie spieszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 No niestety Lista na Korsykę zawiera 138 pozycji, to chyba najgrubiej obsadzona runda MŚ w tym sezonie. http://t.co/SRWo0zm8v3 Oprócz stałej stawki w wurcach jeszcze dojdzie Abbring, Bouffier, Sarazzin i Lefebvre. I weź sobie to Panie porównaj z 26 zgłoszeniami do rajdu Australii... No i za rok, za Korsyke, pewnie wejdzie kolejna znakomicie obsadzona runda w Chinach. Ale jeśli dzięki temu w rajdach ma pozostać Citroen to trzeba będzie jakoś przeboleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Zapowiadali, ale mówili też że wszystko nie jest zależne od nich, bo na jakieś nowe części muszą czekać. Jak widać wujkowi Malcolmowi i spółce się nie spieszy. Spokojnie do Korsyki jeszcze sporo czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Volkswageny systematycznie pną się na szczyt generalki... Choć nadal Meeke lideruje Bardzo dobry rajd dla Hyundaia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 No i dzisiaj widać, że ta Fiesta jeszcze taką padaką nie jest. Jak do tej pory to Tanak jest 3-ci w klasyfikacji dzisiejszego dnia http://www.ewrc-results.com/leg.php?e=19128&s=96146&leg=2&t=Coates-Hire-Rally-Australia-2015 Został jeszcze jeden nocny odcinek. Mam nadzieje, że zwiększą odstępy między załogami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 brawo Meeke jest liderem rajdu a Paddon wygrał 2 os-y pierwsza czwórka mieści się w 7 s, co zapowiada walkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Walka super tylko co z tego jak jutro ogier z tej pozycji i tak zrobi papa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 jest bardzo prawdopodobne, że tak będzie ale to je rally Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) Już Ogier narzeka na kurz, ciekawe co będzie z następnymi przejazdami. Dobrze, że zwiększyli odstępy do 5 min Evans miał gruby moment na szóstym biegu Oby Krzycho nie stracił na tym odcinku Edit: Brawo dla Krisa, nie powiedział ani jednego słowa na mecie, tylko wyszedł z auta i popatrzył wymownie na organizatorów i Michelle Mouton (jak dobrze zrozumiałem). Może nawet im nawrzucał, Colin powiedział, że nie podejdzie tam z mikrofonem, bo będą mięsem rzucać . Stracił prowadzenie w rajdzie. Edytowane 12 Września 2015 przez konar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Ogier o 0,3s wyszedł na prowadzenie na koniec dnia, pięknie Meeke walczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Leci relacja na polsat sport news. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Pfff.... VW jakie tempo. Pozamiatane, będzie znowu pełne pudło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 gratulacje dla Ogiera, po raz trzeci z rzędu został Mistrzem Świata dzisiaj wygrał wszystkie os-y. Meeke dał radę i utrzymał się na podium, brawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 E tam gratulacje.Z kim On walczył ? z Latvalą i Mikkelsenem ? to nawet jakby odpuszczał to byłby minimum trzeci. NUDAAAAAA !!! Dać Meeke, Kubicy,Paddonowi konkurencyjne auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Cóż nie jest to zaskoczeniem wyglada na to ogier tez zaczyna pisać rajdowa historie i wszystko wskazuje na to ze obok Loeba bedzie jednym z najbardziej utytułowanych w tym sporcie.ciekawe tez to ze obaj zawdzięczają swoje sukcesy citroenowi oczywiście ogier nie bezpośrednio ale to Citroen go odkrył i pozwolił wypłynąć na szerokie wody. To co negatywne na tym rajdzie to tempo Forda ktore było dramatycznie wolne konkurencja po prostu zrobiła papa wiec jak Robert nie zmieni samochodu na przyszły rok to mozna zapomnieć o jakichkolwiek wynikach Na mocne tempo na Korsyce tez bym sie nie nastawiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Wiecie za co Mikkelsen dostał karę 10 sekund ? To uratowało podium Meeka. Brawo dla Ogiera, w tym sezonie nie ma na niego mocnych. Tak naprawdę, oprócz Latvali w Finlandii i Portugalii, nikt nie miał do niego podejścia jak do tej pory. W pełni zasłużenie, gdyby nie te jego ciągłe narzekania i marudzenie, to można by go polubić i kibicować. Chociaż i tak ostatnio jakby się bardziej uspokoił. Mieszanka Ogier + VW jest nie do zatrzymania. Dzisiaj każde auto innej marki traciło min 0,4-0,5 s/km, a to już jest przepaść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Mieszanka VW plus jego kierowcy. Patrząc na te auta, widać, że nie tylko są szybsze, ale też wybaczają ich kierowcom więcej błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Mysle ze na slowa uznania zasluzyl tez Lefebvre , w nie swoim kasku i kombinezonie pierwszy raz WRC na szutrze i z w totalnym zaskoczeniu bo nie przyjechal na ten rajd jechac tylko zrobic opis , tempo bylo na prawde dobre mimo przygody z zawieszeniem.Na prawde kawal dobrej roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 tempo bylo na prawde dobre Tempo było prawie na poziomie czołowki WRC2 , na najdłuszym odcinku Nambucca tracił odp. 2 sek/km i 1 sek/km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Co nie zmienia faktu ze bylo lepsze od Bertelliego Zanim zaczniesz mierzyc jego tempo w sekundach to pamietaj ze nawet czolowka WRC2 przygotowaywal sie do tego rajdu tydzien a chlopak pojechal na zapoznanie a wieczorem dowiedzial sie ze jutro jedzie rajd i nie dosc ze nie w swoim kombinezonie i autem ustawionym pod kogos innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Zanim zaczniesz mierzyc jego tempo w sekundach to pamietaj ze nawet czolowka WRC2 przygotowaywal sie do tego rajdu tydzien A niby jak sie przygotowywali ? Na rajd sie przylatuje dwa/ trzy dni przed zapoznaniem ( w przypadku rajdów na innych kontynentach aby przystosować sie do zmiany czasu ) Czasem wcześniej np. VW , jak mają do zrobienienia jakieś marketingowa cuda. Testów i tak nikt nie miał , więc co sie mieli przygotowywać ? wieczorem dowiedzial sie ze jutro jedzie rajd Polecam dokładniej zapoznać się sie z datami zapoznania oraz kiedy rajd sie zaczynał . autem ustawionym pod kogos innego. Naprawdę myślisz że zespół fabryczny citroena nie ma gotowych setupów pod konkretny rajd ? od drobnych korekt jest odcinek testowy , oraz pierwsza pętla gdzie w warunkach bojowych sie coś zmienia albo i nie . w tym przypadku ( levebre ) nie było widać żadnego progresu czasowego na żadnym odcinku , był regularnie w totalnym ogonie stawki wrc , jak przewidywałem. Levebre na szutrach sie musi jeszcze dużo nauczyć , na asfaltach też , ale tam auto mu bardziej mu pomaga dlatego dobry wynik w Niemczech o czym też pisałem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) Carfit wszyscy wiemy ze jesteś rajdowym guru i masz ZAWSZE racje bez znaczenia w jakim temacie sie wypowiadasz wiec jak ze by mogło byc inaczej i w tym przypadku wiec nie musisz podkreślać co dwa zdania "jak mówiłem " , " jak przewidywalem " bo to jest oczywista oczywistość Odnośnie przygotowań o których mówisz to last but not least nastawienie psychiczne.Troche inaczej podchodzisz do tematu jak wiesz ze za dwa dni bedziesz jechał te notatki ktore robisz a nie za rok.O takiej bagateli jak odrobienie zadania domowego w postaci onboardow z poprzednich lat na powtarzających sie odcinkach ktore mógł zrobic sporo przed rajdem nawet nie wspominam. Odnośnie tempa to TAK JAK PRZEWIDYWALES ( tylko nie wiem co tu było do przewidywania ) był w ogonie ale mimo wszystko sporo szybciej od Beretelliego do którego referowales.Po prostu wsiadł w samochod i zrobił to o co go poproszono.Zdobyc doświadczenie i nie rozbic samochodu tak wiec tempo było wypadkowa wszystkich tych czynników. BTW nie do końca rozumie ta nagła niechęć do niego bo jeszcze nie tak dawno temu jak testował DSa R5 to pisałeś z zachwytu na jago temat. Nie będę złośliwy choć wypadało by zapytać ile km Robert przejechał w DS WRC jak dostał szanse ? O ile mnie pamięć nie myli to chyba nie za duzo. Edytowane 13 Września 2015 przez turdziGT 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się