Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

 

Powtarzam, rajdy na wyniszczenie sprzętu są pozbawione sensu.

 

Dokładnie. Co ten rajd ma udowodnić?

że są kierowcy, którzy zawsze sobie dają radę... i dojeżdżają :)
Nie do końca się zgodzę. Praktycznie wszyscy oprócz Ogiera mieli większe lub mniejsze problemy. 

 

Przemek,ale zawsze jednak ktoś te rajdy wygrywa i zwykle są to ci sami kierowcy ;)

Aczkolwiek zgadzam się ,że rajdy stają się zbyt ekstremalne,to nie Dakar.

Edytowane przez stach1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mogli wysłać tam Hołowczyca w Mini z Dakaru to pewnie dobry wynik by wykręcił

 

HOŁEEEK!!!

 

 

 

 

Mam nadzieję, że na Polskim będzie lepiej i będziemy mogli mu kibicować od poczatku do końca.
 

 

dobre zapoznanie musi zrobić  ;)  :D


Ogier jest niezniszczalny  B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałbym Polo po Ogierze, ma najbardziej podeptany dach w historii WRC ;):P

Brawa dla tego faceta, wygrywa wszystko i to w pięknym stylu, zawsze mając przewagę sięga i tak po 3 punkty na PS. Świetny rajd Paddona, gdyby nie problemy, to i tak nie wydarłby 1-szego od Ogiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobobowoscia rajdy zdecydowanie Paddon.I pomyśleć ze jeszcze rok temu mozna sie było zastanawiać co on robi w Hyundaia.Imponujace jak na rok jazdy WRCem.

 

A teraz jezeli mam przewidzieć przyszłość to czeka nas kolejne nudne 10 lat w WRC.Ogier jest niedopobicia i biorąc pod uwagę jego ambicje i to ze potrafi narzekać na pozycje na drodze mimo ze nie ma znaczenia czy czyści czy nie na jego liście goli jest na pewno pobicie Loeba mimo ze na razie mowi ze nie zamierza jezdzic tak długo.Mysle ze przy tej kombinacji VW nie bedzie sie dawał długo prosić zeby zostać marka z najwieksza ilością tytułów w histori WRC.

Nie chciałbym Polo po Ogierze, ma najbardziej podeptany dach w historii WRC ;):P

Brawa dla tego faceta, wygrywa wszystko i to w pięknym stylu, zawsze mając przewagę sięga i tak po 3 punkty na PS. Świetny rajd Paddona, gdyby nie problemy, to i tak nie wydarłby 1-szego od Ogiera.

Myśle ze Paddon miał szczesćie w nieszczęściu.Przygoda go ostudzila i dlatego odpuścił jestem pewien ze gdyby nie to próbował by do końca i cos wykonał.

juz... od poltora roku :)

Tanak pocisnal tez ladnie.

Stavanger to pewnie babrasz sie w ropie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Powtarzam, rajdy na wyniszczenie sprzętu są pozbawione sensu.

 

Dokładnie. Co ten rajd ma udowodnić?

że są kierowcy, którzy zawsze sobie dają radę... i dojeżdżają :)
Nie do końca się zgodzę. Praktycznie wszyscy oprócz Ogiera mieli większe lub mniejsze problemy. Chcesz powiedzieć, że tylko on daje radę? Takie rajdy są bez sensu i tą trasą można puszczać Dakar a nie WRC. Jeżeli wszyscy będą jechać zachowawczo żeby dojechać to jaki to ma sens???

 

Moim zdaniem powinno być w cyklu więcej rund asfaltowych a szutry zostawić tam gdzie mają one sens czyli Findandia, Polska, GB. Można zostawić jeden taki rajd na przetrwanie, ale jak do mety dojeżdża 25% stawki to o czym tu mowić?

 

 

 

Kurcze, nie bardzo rozumiem dzisiejszego podejścia, nie róbmy z rajdów wyścigów, bo takie podejście powoli do tego będzie doprowadzać..  wielkie oburzenie pojawia się, gdy w TV powiedzą wyścig zamiast rajd, ale czy czytając takie wypowiedzi, sami tego nie prowokujemy? 

 

Rajdy zawsze były dla mnie czymś innym, na przestrzeni czasu, ewoluowały wielokrotnie, jednak zawsze coś je łączyło: wytrzymałość, wytrwałość.. czy chodziło o jazdę na regularność, czy "maratony" po kilkaset kilometrów, należało to przetrwać. Producenci starali się tak przygotować samochody, aby były wytrzymałe, radziły sobie dobrze w trudnych warunkach. Zastanawia mnie jak dawniej sobie z tym radzili, gdzie technologia nie była tak rozwinięta, a dziś jest to problem? 

 

Polecam oglądnąć filmy z dawnych lat, zobaczyć wolę walki kierowców.. wtedy nikt nie czepiał się, że ktoś jedzie bez przedniej szyby. Dziś jak czytam czasem wypowiedzi osób związanych z rajdami, że powinno się wykluczyć załogę jadącą bez przedniej szyby, że może to doprowadzić do tragedii, to ręce mi się załamują .. odwołujmy odcinki z powodu deszczu, bo zawodnicy mogą sobie nie poradzić na śliskiej nawierzchni (patrz słynny rajd pod Krakowem..), odwołujmy rajdy bo drogi są dziurawe, ściągnijmy rajdy na tory i będzie spokój, z czystym sumieniem będzie można mówić, że są to wyścigi :)

 

a wracając do rajdu, szkoda RK.. kolejny rajd bez punktów.. 

za to miło zaskoczony jestem postawą kierowców Hyundaia

Edytowane przez zajcev
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tak uważam zawsze były takie rajdy w kalendarzu czy Grecja czy safari i one tez maja urok przynajmniej sie cos dzieje

Ale na Safari był specjalny spec samochodu, był "wypełniacz" w oponach i wiele innych rozwiązań pomagających przetrwać rajd. Wtedy zawodnicy rzeczywiście się ścigali, a nie jechali aby dojechać. Obecne rajdówki to małe popierdółki, które nie nadają się na tak ciężkie rajdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możemy tu sobie pogadać, ale nic się nie zmieni i może i dobrze. Jedni lubią to, inni coś innego a to co nas łączy to wspólna pasja i każdy dalej będzie kibicował choćby odcinki były rozgrywane na Antarktydzie przy -60stC :).

 

Tak w rajdach jak i innym sporcie często nie najważniejsza jest atrakcyjność i widowiskowość a kasa, więc głównie pod tym kątem ustalany jest kalendarz :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daleko Sardynii do Rajdu Safari :!: Bardzo dobrze, ze sa tez takie wymagajace etapy - nie zgadzam sie, ze to jest bardziej test sprzetu niz kierowcy, wrecz odwrotnie! Znacznie bardziej wychodzi talent i kunszt, bo rajd nie polega na tym, zeby tylko szybko przejechac. Przeciez to jest wlasnie glowna roznica miedzy wyscigiem (ciagle udoskonalanie sie, zblizanie sie do perfekcji), a rajdem (proba przejechania pewnego odcinka z jak najmniejsza iloscia bledow, czyli daleko od perfekcji). Zeby popelnic jak najmniejsza ilosc bledow na tak niewybaczajacych OSach, musi zlozyc sie wiele czynnikow:

 

- oczywiscie tempo kierowcy, ale rowniez:

- prawidlowe zapoznanie, bo trzeba brac pod uwage wiele wiecej czynnikow niz w innych eliminacjach,

- calkowite zaufanie w komendy pilota (nie ludzmy sie, u zawodnikow pochodzacych z wyscigow niestety nie jest to mocna strona)

- znajomosc mechaniki pojazdu, bo gdy juz cos sie stanie, to trzeba umiec to naprawic

- i wiele innych

 

Szacunek dla Ogiera, bo zwyciezajac w tym rajdzie pokazal, ze nie jest tylko szybkim chloptasiem, ale bardzo efektywnym kierowca RAJDOWYM. Byl Sebastien LOEB, jest Sebastien OGIER, kazdy rajdowiec z aspiracjami na tytul mistrza powinien rozwazyc zmiane imienia ;)

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zgadzam sie, ze to jest bardziej test sprzetu niz kierowcy, wrecz odwrotnie! Znacznie bardziej wychodzi talent i kunszt, bo rajd nie polega na tym, zeby tylko szybko przejechac.

Wniosek z tego, że Robert to największy nieudacznik a Prokop klasa :biglol:.

 

tak na moje oko ;) , to inni z podobną prędkością wchodzili w ten zakręt

Kolejny raz widać, że Robert jakos nie ma za wiele szczęścia... :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nastaly takie czasy,ze teraz  elektronika i technika na pierwszym miejscu a kierowcy jakos tam jada ,mile wspominam klase B-mimo wielu wypadkow a jeszcze milej rajdy Safari i tam doskonale sobie radzil Sobek, bo wtedy liczyl sie czlowiek i sprzet a teraz technika,sprzet i dopiero czlowiek na koncu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...