Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Poki co to nawet najstrasi gorale nie wiedza co bedzie w 2015 , ja stawiam jednak że Robert pozegna sie sie z Fordem , i od razu mówie , nic nie wiem , nic nie słyszałem , o nic nie pytałem , to totalnie moje prywatne dywagacje :)

 

ale wg Twoich prywatnych dywagacji :P   jak rozstanie się z fordem to ewentualnie jakim samochodem będzie jeździ w przyszłym sezonie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Poki co to nawet najstrasi gorale nie wiedza co bedzie w 2015 , ja stawiam jednak że Robert pozegna sie sie z Fordem , i od razu mówie , nic nie wiem , nic nie słyszałem , o nic nie pytałem , to totalnie moje prywatne dywagacje :)

ale wg Twoich prywatnych dywagacji :P   jak rozstanie się z fordem to ewentualnie jakim samochodem będzie jeździ w przyszłym sezonie?

Moim zdaniem Citroen :) ale zyczylbym sobie Hyundai :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli Robson zostanie w przyszłym roku w M-Sporcie to ciekawe, czy dostanie również nowy silnik? Carfit wiesz coś na ten temat? ;)

 

Co do samego rajdu niemiec to moim zdaniem występ udany dla Roberta. W piątek problemy z autem/zły setup, ale sobota już naprawdę dobra jazda, wygrane dwa OSy.

 

Martwi mnie jednak mała konkurencyjnosć Forda i awaryjność systemów w aucie Roberta. Widać jak Robertowi zależy, robi co się da, ale jak sprzęt nie pozwala to nie będzie to wyglądało tak jakbyśmy wszyscy tego chcieli.

 

Byłem bardzo optymistycznie nastawiony na początku sezonu do M-Sportu, ale chyba to nie wygląda różowo, pytanie jakie Robert ma alternatywy oraz jaka jest szansa, że Ford będzie w przyszłym roku konkurencyjny...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

What is the chance of a second Citroen team

Wolałbym first ;)  Ale to i tak lepiej niż teraz.  Ogólnie duet z Chrisem Meeke, jest moim wymarzonym. Też chciałbym zobaczyć jak Robert regularnie leje Ostberga. A tak, za Szwecję  :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Colin Clark[/size]‏@voiceofrally[/size]5 min.[/size]And here's something else to [/size]think about for 2015. What is the chance of a second Citroen team with [/size]Kubica & Chardonnet? Reasonable i think![/size]

 

 

 

 

 

PRzypadek ? Nie sadze :D[/size]

Na pewno bardziej realne niz Hyundai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie chciałbym się na tym koncentrować ale to jedyny filmik jaki widziałek gdzie widać prawą rękę na kierownicy jak się nią posługuje.Nie często jest takie właśnie ujęcie.

 

 

jak tak analizuje  to video, to Robert wypadł tutaj chyba przez to że Maciek odrobine za pozno zaczal dyktowac i podyktowal taka sieczke naraz, ze ciezko bylo uslyszec to "zacisk"  , to samo stalo sie podczas drugiego przestrzelenia nawrotu na pozniejszych oesach pierwszego dnia, za pozno dostal komende

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

jak tak analizuje to video, to Robert wypadł tutaj chyba przez to że Maciek odrobine za pozno zaczal dyktowac i podyktowal taka sieczke naraz, ze ciezko bylo uslyszec to "zacisk" , to samo stalo sie podczas drugiego przestrzelenia nawrotu na pozniejszych oesach pierwszego dnia, za pozno dostal komende

Tak, to pierwsze co przychodzi na myśl, ale myślę że nie powinniśmy się tak czepiać Maćka. Jeśli rzeczywiście dyktuje zbyt późno, to już dawno by to z Robertem naprostowali. Może Robert tak chce, my tu nic przecież nie wiemy jakie oni mają uzgodnienia...

Poza tym, gdyby Maciek ewidentnie nawalił, to Robert by delikatnie o tym napomknął w którymś wywiadzie. A tak - jego błąd i tyle, niech tak zostanie.

 

Hmmm, drugi team Citroena... ciekawe, ciekawe. :ok: Jeśli Chardonnet jest już gotowy? B)

Ja tylko mam obawy przed byle zmianą, aby się nie okazało, że zamienił stryjek siekierkę na kijek. Coś w temacie przejścia Senny do Williamsa, kiedy Renault był na szczycie przez elektroniczne systemy balansu. Niby to w WRC nie mamy takich rewolucji z roku na rok, a przynajmniej nie oczekujemy żadnych w 2015, ale tak po prostu nie chciałbym, żeby się okazało że Ford nagle mocno ewoluuje, a Cytryna zostaje z tyłu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie chciałbym się na tym koncentrować ale to jedyny filmik jaki widziałek gdzie widać prawą rękę na kierownicy jak się nią posługuje.Nie często jest takie właśnie ujęcie.

 

to zobacz to ;)

 

0:15

 

https://www.facebook.com/photo.php?v=761842070525274&set=vb.290868840955935&type=2&theater

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te drugie teamy zespołów to nic pewnego. Kierowcy w nich się zmieniają w trakcie sezonu. Albo jak w przypadku Mikkelsena, odpuszczają rajdy- vide tegoroczna Australia. Pewności może dodać osobisty sponsor, jak Lotos, ale w Cytrynie jak nie było to możliwe w zeszłym roku, to czemu miało by być w tym? Może w pierwszym teamie nie, a w drugim już tak? Te pytania będą nam się nasuwały na pewno co najmniej do końca tego sezonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi team może mieć zazwyczaj innego patrona VW jest tu chyba wyjątkiem , cale lata Msport mial drugi skład z mlodziakami ktorzy mieli swoich sponsorów jak Jari czy Hirvonen , Citroen tez mial epizody z drugie teamu przyszedl np Ogier wiec czemu nie.

Hyundai ma ogłosić skład juz w październiku wiec coś się wyjaśni juz niedługo.

 

jak tak analizuje to video, to Robert wypadł tutaj chyba przez to że Maciek odrobine za pozno zaczal dyktowac i podyktowal taka sieczke naraz, ze ciezko bylo uslyszec to "zacisk" , to samo stalo sie podczas drugiego przestrzelenia nawrotu na pozniejszych oesach pierwszego dnia, za pozno dostal komende

 

Tak, to pierwsze co przychodzi na myśl, ale myślę że nie powinniśmy się tak czepiać Maćka. Jeśli rzeczywiście dyktuje zbyt późno, to już dawno by to z Robertem naprostowali. Może Robert tak chce, my tu nic przecież nie wiemy jakie oni mają uzgodnienia...

Poza tym, gdyby Maciek ewidentnie nawalił, to Robert by delikatnie o tym napomknął w którymś wywiadzie. A tak - jego błąd i tyle, niech tak zostanie.

 

Hmmm, drugi team Citroena... ciekawe, ciekawe. :ok: Jeśli Chardonnet jest już gotowy? B)

Ja tylko mam obawy przed byle zmianą, aby się nie okazało, że zamienił stryjek siekierkę na kijek. Coś w temacie przejścia Senny do Williamsa, kiedy Renault był na szczycie przez elektroniczne systemy balansu. Niby to w WRC nie mamy takich rewolucji z roku na rok, a przynajmniej nie oczekujemy żadnych w 2015, ale tak po prostu nie chciałbym, żeby się okazało że Ford nagle mocno ewoluuje, a Cytryna zostaje z tyłu...

Co to sa elektroniczne systemy balansu ? Chyba o kontrolę trakcji i aktywne zawieszenie ci chodziło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na dzwon Ogier stwierdzam, że wurce są za małe. Auto o większym rozstawie osi byłoby stabilniejsze  -_-

 

Zawsze byłem tego zdania z wielu powodów. Bezpieczeństwo było by dużo większe a jest to ważne nawet bardzo ważne. Poza tym większe sedany dużo bardziej mi się podobają niż małe hatchbacki.

 

PS. @ Maniujr- z przyjemnością oblookałem ten materiał.Kubek zapindala super ale choć obejrzałem 0:15 kilkadziesiąt razy to nie widziałem za bardzo co dzieje się z prawą ręką.

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DSCF5817.JPG

 

Wydaje mi się że tutaj nie chodzi o klasę D jak to gdzieś było napisane a bardziej o wprowadzenie limitu minimalnej długości całkowitej samochodu. Myślę że producentom zależy na promocji aut na rynkach wschodnich gdzie właśnie sedany są najczęściej kupowane.

 

Z drugiej strony dzięki temu jest szansa zobaczyć nowego STi na trasach :)

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...