subleo Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 (edytowane) http://www.autobild....me-3732727.html Na 12 000 silników SBD z lat 2007-2009 bezpłatnie zostało wymienionych 109, czyli poniżej 1% (te liczby nie mówią jednak jaka dokładna liczba silników uległa awarii). Tłumaczenie z Google Translator: Subaru ma problemy z boxer diesel. Dowody uszkodzenia silnika pochodzą ze Szwecji, gdzie spośród 12 000 które zostały dostarczone diealerzy wymienili bezpłatnie już 109. Szwedzki rzecznik Subaru potwierdził, że problem dotyczy modeli Legacy i Outback z okresu budowy od jesieni 2007 roku do lutego 2009 roku. Zgodnie z informacją rzecznika , awarie zazwyczaj występują na poziomie od 65.000 km do 80.000. Dwie przyczyny zostały zidentyfikowane: spadek silikonu, który wszedł w trakcie montażu do skrzyni korbowej, może mieć negatywny wpływ smarowania silnika. Ponadto, łożyska wału korbowego były zainstalowane z grą zbyt mało (..). Edytowane 6 Grudnia 2012 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 http://www.autobild....me-3732727.html Na 12 000 silników SBD z lat 2007-2009 bezpłatnie zostało wymienionych 109, czyli poniżej 1% (te liczby nie mówią jednak jaka dokładna liczba silników uległa awarii). Tłumaczenie z Google Translator: Subaru ma problemy z boxer diesel. Dowody uszkodzenia silnika pochodzą ze Szwecji, gdzie spośród 12 000 które zostały dostarczone diealerzy wymienili bezpłatnie już 109. Szwedzki rzecznik Subaru potwierdził, że problem dotyczy modeli Legacy i Outback z okresu budowy od jesieni 2007 roku do lutego 2009 roku. Zgodnie z informacją rzecznika , awarie zazwyczaj występują na poziomie od 65.000 km do 80.000. Dwie przyczyny zostały zidentyfikowane: spadek silikonu, który wszedł w trakcie montażu do skrzyni korbowej, może mieć negatywny wpływ smarowania silnika. Ponadto, łożyska wału korbowego były zainstalowane z grą zbyt mało (..). taki wynik to jeszcze nie tragedia (nawet jak przyjąć, że jeszcze nie wszystkie wadliwe silniki zdążyły paść) ale stara prawda się potwierdza, tak czy inaczej, że kto kupuje od razu nowy model / nowy silnik, robi za królika doświadczalnego ;-) najlepiej ze 2 lata co najmniej odczekać dla świętego spokoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Czy ktoś zna jakies nowsze statystyki przy wyższych przebiegach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Statystycznie kawalerzyści ze swoimi końmi mieli po 3 nogi. Robiąc badania na podstawie danych serwisu już filtrujesz klientów serwisu. Robisz badania przez telefon odfiltrowujesz tych, co telefonu nie mają, są poza zasięgiem, czy też obcych nrów nie odbierają. Przedstawię swoją statystykę na podstawie mobile.de: Subaru diesel do 2009r. - 154 oferty sprzedaży. W tej liczbie uszkodzonych 33. W tej liczbie 3 po wypadkach, pozostałe 30 z opisem szkody silnikowej = bez mała 20% wystawionych na sprzedaż. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=23500&makeModelVariant1.modelId=&makeModelVariant1.modelDescription=&makeModelVariantExclusions%5B0%5D.makeId=&minSeats=&maxSeats=&doorCount=&minFirstRegistrationDate=&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&minMileage=&maxMileage=&minPrice=&maxPrice=&minPowerAsArray=&maxPowerAsArray=&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&fuels=DIESEL&minCubicCapacity=&maxCubicCapacity=&ambitCountry=&zipcode=&q=&climatisation=&airbag=&daysAfterCreation=&adLimitation=&export=&vatable=&maxConsumptionCombined=&emissionClass=&emissionsSticker=&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&numberOfPreviousOwners=&minHu=&usedCarSeals= http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=ONLY_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&zipcode=&scopeId=C&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=23500&isSearchRequest=true&pageNumber=2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 ciekaw ile z tych 154 mialo juz wymienione silniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andgoldi Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Ciekawe ile nie jest wystawionych na sprzedaż? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Ceny są takie, że, podejrzewam, trafiają na odzysk części, recykling. W czwartek małżonka posadziła obka w rowie. Poza kosmetycznymi sprawami nic poważnego się nie stało, ale jak sprawdzała się zbieżność, szukałem alternatywy. Koło Drezna był obk D z uszkodzonym motorem za 3000Euro. Tyle kosztuje dobry 99-03. Swap na benzynę zaczął kołatać mi się w głowie. Ktoś już próbował??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 20% to duuuużo Tym samym na razie SBD nie jest w kręgu moich zaqinteresowań Kiedyś sobie wezmę OBK 2012-13 Dzięki za update. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 20% ze sprzedawanych na mobile de a nie 20% ze wszystkich wyprodukowanych - to gigantyczna roznica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 20% ze sprzedawanych na mobile de a nie 20% ze wszystkich wyprodukowanych - to gigantyczna roznica. Tak czy siak nie jest to wynik który mógłby być powodem do dumy/zadowolenia (niestety). Tak to bywa jak odchodzi się od swoich korzeni i chce się iść na ilość tracąc przy tym jakość i reputację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 VW Garbus odszedł od korzeni, nie ma już silnika chłodzonego powietrzem, mało tego, silnik jest z przodu i napędza przednią oś. Porsche odeszło od korzeni: silniki chłodzone wodą, pojawiły się SUVy i limuzyny 5drzwiowe i napędzane także dieslem! Jaguar odszedł od korzeni, kombi, z dieslem w Jaguarze? Normalnie istna tragedia, że Subaru "odeszło od korzeni". Subaru z SBD pozostało bokserem z S-AWD i nie widzę tu zdrady "korzeni" tylko odważny kolejny krok. Ooza tym, Karas ma rację - wyprowadzanie statystyki z ebaya albo mobile.de nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. A wyprowadzanie daleko idących wniosków z takich statystyk, to już warto pozostawić bez komentarza. Czemu kolejny raz wałkować temat awaryjności SBD? Na forum są zadowoleni właściciele z przebiegami grubo ponad 200 tys. km, niektórzy przekroczyli 300. I żeby nie było - w Austrii ok. 70% sprzedawanych Subaru ma SBD. Ich diesle jeżdżą i jeżdżą. Ale Austriacy nie mają Forum SIP, i pewnie nie wiedzą, że ich SBD musi się zepsuć, bo ten temat ciągle powraca na polskim forum. --------- Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kam1l Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) Jak już, to powinno sie porównać te 30 uszkodzonych, nie do ilości ofert na mobile... tylko ilości sprzedanych sztuk, bo tak to bez sensu. Pozdrawiam Edytowane 16 Grudnia 2015 przez Kam1l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Tak to bywa jak odchodzi się od swoich korzeni i chce się iść na ilość tracąc przy tym jakość i reputację. od korzeni to Subaru nigdy nie odeszlo bo silnik jest w ukladzie bokser i ma s-awd. Wypuscili niedopracowany silnik i tyle. Zreszta 2,5t tez padaja i jakos nikt nagonki na Subaru z tego powodu nie robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Tak to bywa jak odchodzi się od swoich korzeni i chce się iść na ilość tracąc przy tym jakość i reputację. Zreszta 2,5t tez padaja i jakos nikt nagonki na Subaru z tego powodu nie robi. Tylko tutaj pewnie chodzi o koszt naprawy, bo to on najbardziej boli. Jeśli naprawa sbd byłaby w podobnych "pinioncach" jak w 2.5t to myślę, że wielkiego problemu by nie było... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Tak to bywa jak odchodzi się od swoich korzeni i chce się iść na ilość tracąc przy tym jakość i reputację. Zreszta 2,5t tez padaja i jakos nikt nagonki na Subaru z tego powodu nie robi. Tylko tutaj pewnie chodzi o koszt naprawy, bo to on najbardziej boli. Jeśli naprawa sbd byłaby w podobnych "pinioncach" jak w 2.5t to myślę, że wielkiego problemu by nie było... Poza tym 2.5t kupują raczej miłośnicy ostrej jazdy i potem często jakąś częścią winy za awarię obarczają sami siebie natomiast diselki służą raczej do dostojnej i spokojnej jazdy a tu bęc i mamy problem do którego przyczynienia kierowca się nie poczuwa. Przecież tak uważał no więc dlaczego teraz takie koszty?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Tylko tutaj pewnie chodzi o koszt naprawy, bo to on najbardziej boli. Jeśli naprawa sbd byłaby w podobnych "pinioncach" jak w 2.5t to myślę, że wielkiego problemu by nie było... to niestety największy problem sbd - cena naprawy - gdyby była mniej oderwana od rzeczywistości nie byłoby tej sytuacji z używanymi subarakami z sbd na rynku wtórnym jaka jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się