ADK90 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 A plynu masz dobrze? Wiem banalne pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slaviola Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Tak ... w zbiorniczku (tym metalowym u góry) jest pełniutko. To jest trochę dziwne :roll: Mam już u siebie sportowy - konkretny termostat z Cosswortha - mam nadzieję, że załatwi sprawę. Jeszcze od razu montuję uppipe od STi-a - więc myślę, że turbo też będzie chciało szybciej się budzić To wszystko montuję jutro acha... jeszcze jedno: gdzie owy uppipe się znajduje ? jak jest turbo, przed turbo jest rura plastikowo-gumowa (dolotowa) a nigdzie nie widzę uppip'u - jest może pod spodem ? trza pewnie rozbierać intercooler... czy coś jeszcze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 acha... jeszcze jedno: gdzie owy uppipe się znajduje ? pod turbo ;-) trza pewnie rozbierać intercooler... czy coś jeszcze ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slaviola Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Dziękuje bardzo - przyda się. A jeszcze takie pytanie: jest gdzieś jakiś schemat jak konkretnie podłączyć ten opornik 2.2kO by zemulować sondę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 jak konkretnie podłączyć ten opornik 2.2kO by zemulować sondę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slaviola Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Dziękuję - na prawdę mi pomogłeś + poleciał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 @@Slaviola, proszę bardzo ;-) PS. jeśli po tych wszystkich planowanych poprawkach wybierasz się na remap, to ten "resistor mod" nie będzie potrzebny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slaviola Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Wiem, wiem A jeszcze jedno chciałbym wiedzieć. Bo oryginalny wrx-owy uppipe ma miejsce gdzie wkręca się sondę, tak ? To w takim wypadku, gdy wstawie przelotowy uppipe, który nie maotworu na sondę, to co mam zrobić z sondą ? Zostawić ją na wierzchu ? Ma sobie gdzieś tam leżeć czy co ? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 to nie sonda, tylko czujnik temperatury (EGT), zmieniasz uppipe i go wyrzucasz ;-) .. podpinasz w jego miejsce rezystor, albo wyłączasz przy okazji remapu ... i już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slaviola Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 To tam w tym mini-kacie nie ma sondy ? Myślałem, że jest W każdym razie - dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 To tam w tym mini-kacie nie ma sondy ? masz nawet na obrazku opisane Temperature sensor ;-) pierwsza sonda jest w kolektorze, przed uppipe, druga jest w downpipe przed katalizatorem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slaviola Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Teraz już jestem dokształcony Wielkie dzięki - pozdrawiam :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Mam już u siebie sportowy - konkretny termostat z Cosswortha - mam nadzieję, że załatwi sprawę. Juz wymieniles? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slaviola Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Jeszcze nie - w piątek dopiero montaż bo czasu brak :mad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slaviola Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Panowie. Zainstalowałem sobie taki fajny korek na chłodnicę, który pokazuje temperaturę cieczy. I teraz: pom małej pojeżdżawce, sprawdziłem jaka jest temperatura cieczy. Wskaźnik zegarowy oryginalny wksazywał temperaturę roboczą - czyli był na środku skali. Natomiast, wskaźnik ten z korka pokazywał 60 stopni. I teraz pytanie... który wskaźnik się myli - bo przecież jeżeli oryginalny pokazywał środek skali, to powinno było coś koło 80-90 stopni tak ? No i wentylator też chodził, mimo że rzeczywista temperatura płynu była 60 stopni Jak to wytłumaczyć ? Może czujnik temperatury padł i źle pokazuje :mad: Acha... już jestem po montażu temrostatu sportowego Cosswortha, który otwiera się od 68 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Acha... już jestem po montażu temrostatu sportowego Cosswortha, który otwiera się od 68 stopni Ja tam bym się bał akurat na zimę montować termostat sportowy ale ... jak klient chce to mu zabronić nie można Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Panowie. Zainstalowałem sobie taki fajny korek na chłodnicę, który pokazuje temperaturę cieczy. I teraz: pom małej pojeżdżawce, sprawdziłem jaka jest temperatura cieczy. Wskaźnik zegarowy oryginalny wksazywał temperaturę roboczą - czyli był na środku skali. Natomiast, wskaźnik ten z korka pokazywał 60 stopni. I teraz pytanie... który wskaźnik się myli - bo przecież jeżeli oryginalny pokazywał środek skali, to powinno było coś koło 80-90 stopni tak ? No i wentylator też chodził, mimo że rzeczywista temperatura płynu była 60 stopni Jak to wytłumaczyć ? Może czujnik temperatury padł i źle pokazuje :mad: Acha... już jestem po montażu temrostatu sportowego Cosswortha, który otwiera się od 68 stopni Facet, temperatura w chlodnicy a temp. w silniku to sa dwie rozne sprawy. Ten na chlodnicy zawsze pokarze mniej. No i co po wymianie termostatu? Pogoniles maszyne? Temp. idzie w gore tak jak poprzednio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slaviola Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Tak. Temperatura idzie w górę. Dzisiaj go testowałem i poszło prawie przed czerwone pole No a na korku cały czas koło 60-70 stopni. Ja rozumiem, że w chłodnicy będzie mniejsza temperatura ale nie możliwe że aż tyle! Coś jest zdecydowanie nie tak ze wskazaniami temperatury. I jeszcze coś: dziś zrobiłem trasę i dziwne jest to, że jak jadę sobie tak powiedzmy 120km/h na piątce gdzie wtedy mam ok3 tys. obrotów toprzy tak stałej jeździe temperatura idzie w górę! Ale np. gdy na krótkich odcinkach daje mu w planik - czyli 1 i zamykam obroty potem 2 bieg i zamykam obroty a wtedy temperatura stoi w miejscu jak wryta! I to jest dziwne... bardzo dziwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Co prawda w Subaru się z tym jeszcze nie spotkałem ale może masz połamane zęby w pompie wodnej? Kiedy pompa była zmieniana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 I to jest dziwne... bardzo dziwne to nie jest dziwne , to normalne , na 95% objawy UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 (edytowane) I to jest dziwne... bardzo dziwne to nie jest dziwne , to normalne , na 95% objawy UPG Edwin, już to koledze inni sugerowali ale... kolega zapewnia, że z całą pewnością nie. Ciekawe na czym oparta ta pewność ? Moim zdaniem, to UPG ale "z całą pewnością nie". Pozdrawiam Grzegorz Edytowane 9 Grudnia 2012 przez Grzesiek_67 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zawsze jest tak samo. Każdy broni się przed upg jak przed wyrokiem. Wymieniają węże, termostaty itp. zamiast zrobić porządną diagnostykę. Po 2-3 stronach wątku i wydanych niepotrzebnie kilkuset zł okazuje się, że to jednak upg. Sent from my GT-S6500D using Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slaviola Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Miesiąc temu były wymieniane uszczelki od gowicy, cały rozrząd, pompa wody ITP. (oczywiście głowice zbielone) Wszystko na oryginalnych częściach subaru! Do tego nie ma innych wskazówek na to, by to było UPG: olej czysty, nie kopci, brak przedmuchów do układu chłodzenia - nawet sprawdziłem test CO2, płynu nie ubywa - nie przybywa w zbiorniczku wyrównawczym. Więc sam nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 jeśli nie rozrząd, nie pompa wody .. to może korek nie trzyma ciśnienia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Tak. Temperatura idzie w górę. Dzisiaj go testowałem i poszło prawie przed czerwone pole No a na korku cały czas koło 60-70 stopni. Ja rozumiem, że w chłodnicy będzie mniejsza temperatura ale nie możliwe że aż tyle! Dlaczego nie? ~30 stopni...... Jak jest wpompowywana od dolu to tak bedzie..... Po tym co opowiadzasz to tez bym sie wskaznikom z blizka przygladal. Na pewno sa wykresy T od R i to latwo w garnku mozna sprawdzic..... ale to co opowiadasz dalej to by wskazywalo wlasnie, jak ktos napisal na pompe. - male obroty, za maly przeplyw i T rosnie, - wieksze, przeplyw wystarczajacy i chlodnica robi swoje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się