Skocz do zawartości

Skacząca temperatura cieczy chłodzącej - WRX 2.0T MY03


Slaviola

Rekomendowane odpowiedzi

Tymi wskazaniami na korku to raczej bym się nie sugerował,dokładność wskazań takiego bajeru duża nie będzie.Sam możesz sprawdzić błąd czy dokładność wskazań tego ustrojstwa.

To że miałeś robione,wymieniane uszczelki pod głowicą wcale nie oznacza wyeliminowania tej usterki,może wada uszczelki,błąd montażu,cokolwiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie? ~30 stopni...... Jak jest wpompowywana od dolu to tak bedzie.....

 

 

 

Musisz zweryfikować swoje info. icon_cool.gif .

Obieg płynu w Subaru "idzie" w drugą stronę i dostaje się do chłodnicy "od góry".

Wiedzialem ze zaraz ktos zagra tryumfatora i poprawi... :P

 

Powiedz wiec jaka roznica jest w normie?

Edytowane przez TyrTyr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiedzialem ze zaraz ktos zagra tryumfatora i poprawi... :P Powiedz wiec jaka roznica jest w normie?

Jakby to powiedziec jednoczesnie nie "grając tryumfatora".... Nie mam bladego pojęcia....nie wypowiadam się w temacie różnić pomiędzy wskazówką na zegarach vs wskazówką na korku z wodotryskiem.... Zwracam Ci jednak uwagę, ze kierunek obiegu cieczy jest odwrotny....kapiszki? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obieg płynu w Subaru "idzie" w drugą stronę i dostaje się do chłodnicy "od góry".

nie tylko w subaru, bo cieplejsza ciecz wpływa górą, ochładza się , zwiększa swoją gęstość i wypływa dołem. Inaczej pompa miałaby "pod prąd"

Edytowane przez respect
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obieg płynu w Subaru "idzie" w drugą stronę i dostaje się do chłodnicy "od góry".

nie tylko w subaru, bo cieplejsza ciecz wpływa górą, ochładza się , zwiększa swoją gęstość i wypływa dołem. Inaczej pompa miałaby "pod prąd"

 

I mowisz ze to jest twarda zasada wystepujaca we wszystkich samochodach?

 

Gesciejsza ciecz jest latwiej pompowac,

- kapisz?

 

Jak sie bladego pojecia nie ma to po diabla gadac?

Edytowane przez TyrTyr
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: techniczna strona tego forum wydala mi sie jakis czas temu zabawna kiedy przeczytalem, ze stukająca panewka powoduje w linii prostej spadek kompresji.

 

W tym wątku zwracam Ci tylko uwagę na bzdurę jaką byłeś uprzejmy wyartykuowac. To, ze nie mozesz tego pojąc i masz z tym problem kompletnie mnie nie interesuje.

Natomiast AdVocem - jezeli termostat mamy 78 stopni a wentylatory załączają się kiedy czujnik umieszczony w górnej rurze na bloku pokaże 96 stopni to przesledz sobie drogę cieczy z punktu A do B i zobacz jak się zachowuje owy termostat wzgledem wiatrakow. Potem zobacz jaka jest odleglosc pomiedzy owym czujnikiem a korkiem w chlodnicy i wyciągnij z tego wnioski. Jaka róznica Ci wyjdzie? Masz cos do dodania konkretnego czy tak sobie jeszcze popitolimy?

PS. Po raz kolejny zwrócę uwagę na chory pomysl zastępowania korka chłodnicy WRX-a lub STI. Ten korek dziala inaczej niz drugi znajdujący się na zbiorniczku "doczepionym" do kolektora ssącego. Ne zmienia to faktu, ze jak korki będą git to obawiam się, ze uszczelka nie jest git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gesciejsza ciecz jest latwiej pompowac, - kapisz? Jak sie bladego pojecia nie ma to po diabla gadac?

 

Oj Kolega sobie grabi i chyba na generalny ignore mode pracuje... Święta idą, można trochę popuścić te warkoczyki ?

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

Ooooo tak?

To o fotelik prezia tu idzie?

No i nie strasz, nie strasz...........

  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gesciejsza ciecz jest latwiej pompowac, - kapisz? Jak sie bladego pojecia nie ma to po diabla gadac?

 

To chyba samokrytyka?

 

A trochę poważniej : weź książkę do fizyki ( coś koło 6 klasy podstawówki) i przeczytaj co to jest gęstość- przy okazji coś o lepkości. Poteem możesz przejść do faktu,że płyny o większej gęstości przemieszczają sie w dół względem innych- wystarczy ,że są bardziej schłodzone . A dalej jakaś starsza książka o autach -i przeczytamy, że były układy chłodzenia działające tylko na zasadzie różnicy gęstości bez żadnej pompy. (obieg samoczynny )

 

Dziwne ,że tak lubisz pojeździć po ludziach . Ja też marny jestem, ale nieraz poczytuję sobie uwagi kolegów,od których można się dużo nauczyć .(w tym wątku jest ich tu sporo) .

Co jeszcze można dodać: spokoju i Spokojnych Świąt (poważnie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gesciejsza ciecz jest latwiej pompowac, - kapisz? Jak sie bladego pojecia nie ma to po diabla gadac?

 

To chyba samokrytyka?

 

A trochę poważniej : weź książkę do fizyki ( coś koło 6 klasy podstawówki) i przeczytaj co to jest gęstość- przy okazji coś o lepkości. Poteem możesz przejść do faktu,że płyny o większej gęstości przemieszczają sie w dół względem innych- wystarczy ,że są bardziej schłodzone . A dalej jakaś starsza książka o autach -i przeczytamy, że były układy chłodzenia działające tylko na zasadzie różnicy gęstości bez żadnej pompy. (obieg samoczynny )

 

 

I co z tego ze byly.

Byly tez takie bez cieczy chlodzacej. Co to zmienia?

Mowimy o samochodach czy o instalacji CO w domku jednorodzinnym? (kolega hydraulik?)

 

Zadalem bardzo zasadnicze pytanie, ale "fachowcy" wody w usta nabrali i agresja reaguja.

"I mowisz ze to jest twarda zasada wystepujaca we wszystkich samochodach?" pytanie dotyczylo zdania;

""nie tylko w subaru, bo cieplejsza ciecz wpływa górą, ochładza się , zwiększa swoją gęstość i wypływa dołem. Inaczej pompa miałaby "pod prąd" ""

  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesio , ja powiem wiecej , niech kolega Tyr Tyr , dalej jak mu czas europejski cos pomoże , niech dalej pisze , jestem chłonny wiedzy , wiem ze na kilku lekcjach z fizyki nie byłem , wiec to nadrabiam, ale uwazam że poziom podstawowki trzeba trzymac , przynajmniej na forum ,

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

""nie tylko w subaru, bo cieplejsza ciecz wpływa górą, ochładza się , zwiększa swoją gęstość i wypływa dołem. Inaczej pompa miałaby "pod prąd" ""
Tak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeszcze mnie tak zastanawia - czy źle założony rozrząd np. o ząbek może powodować skoki temperatury cieczy ?

Gdzieś czytałem, że to możliwe - ale akurat to była inna marka samochodu...

 

PS: nie mam żadnych przedmuchów do układu chłodzenia - wykluczam, że to UPG ponownie!

Sprawdzone na 100 % !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...