Skocz do zawartości

Dalsze problemy z WRX po wymianie silnika


ziarus007

Rekomendowane odpowiedzi

Ale teraz możesz mieć już dobrą bazę do remontu silnika,na który wskazywali niemal wszyscy,jako dobrą drogę do cieszenia się sprawnym autkiem. :wink:

Zakup używanego i sprawnego silnika nie jest prostą i łatwą sprawą,zawsze jest loterią,o czym zdążyłeś się przekonać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik drugi założony i niestety zonk :cry: pracuje tylko na trzech cylindrach i strasznie dymi z zaworu upustowego , i jak tu kupic dobry silnik do WRX-a :(

 

Może ktos ma jakiś namiar na dobry motorek :)

ale z tego co piałeś to masz na gwarancji rozruchowej ten silnik, więc chyba nie ma się czym przejmować, tylko oddawać trupa a robić porządek ze starym i będziesz miał sprawdzony dobrze zrobiony sprzęt, na forum znajdziesz kilka części i możesz wcale nie dużym budżetem złożyć fajny sprzęt, chyba warto to brać pod uwagę. przenieś temat do poprzedniego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik drugi założony i niestety zonk :cry: pracuje tylko na trzech cylindrach i strasznie dymi z zaworu upustowego , i jak tu kupic dobry silnik do WRX-a :(

 

Może ktos ma jakiś namiar na dobry motorek :)

 

Pytałeś na PW.

Odpowiedziałem , foty puściłem ale pewno tańszy był ten co wziołeś .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oddawaj

 

remontuj pierwszy lub szukaj silnika ktory znajduje sie jeszcze w aucie mozesz sie przejechac obadac itd co i jak z nim jest

 

ale wolal bym zrobic remont wtedy wiesz co masz na czym i jak bo zakup nastepnego to tak ze loteria pod tym wzgledem ze nie wiesz ile nim pojezdzisz i nie wiesz co bylo z tym silnikiem przed zakupem kot w wotrku pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to Ja się już nie odzywam .

 

Daj spokój już nie chcę żadnego silnika subaru kupionego na allegro mimo tego że wszyscy dają gwarancję ale cała ta robota z wymianą to masakra zrobic ten co się ma i bedze 100% dobry , no chyba że jutro się okaże że blok nie wyda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mają rację, moje auto stało pół roku zanim wszystko uzbierałem itd podniosłem się finansowo po dwóch parchach z allegro. Teraz wiem, że trochę to kosztowało ale warto :wink: i psychicznie człowiek lepiej się czuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety finansowo to mocno odczujesz, ale to jedyna droga. Miałem dokładnie to samo. Na szczęście gdy myślałem o zakupie silnika usłyszałem w MTS Dzierżoniów: nowy 65k, używany to pełna loteria. Przyznaję, że można się wtedy trochę zniechęcić do subaru. Ale nie masz wyjścia - trzeba naprawić, a potem już sama radość do końca świata:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie bo decyzja zapadła remont silnika , i tak będą nowe tłoki Mahle 92.5 , nowy wał 2.0 , panewki ACL Race , komplet uszczelek oryginał subaru STI , pompa oleju wzmocniona, ale dylemat mam z korbowodami czy kupić kute czy nowe z STI ? no i jeszcze wał czy trzeba nowy czy mój na 1-szym szlifie może zostać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też się nie obróciła i da rade na 1-szy szlif ,ale próbuję się upewnić czy ktoś to praktykował bo mam tez wał nominał jak nowy bez żadnej ryski ale chciałem złozyc też drugi silnik mocniejszy bo mam wszystkie graty i tam ten wał włożyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...