Skocz do zawartości

Dalsze problemy z WRX po wymianie silnika


ziarus007

Rekomendowane odpowiedzi

i tak będą nowe tłoki Mahle 92.5

 

 

Rozważ jeszcze "zwykłe" tłoki HBR. Jak nie idziesz w Bóg wie jakie moce (do 350 KM starczą) to proponuję właśnie te. Nie zapomnij o komplecie nowych pierścieni. Jak robić, to robić przyzwoicie ;-)

 

 

no i jeszcze wał czy trzeba nowy czy mój na 1-szym szlifie może zostać ?

 

Jedno z drugim nie ma wiele wspólnego 8) 1-szy szlif dotyczy stopnia zebrania materiału z tulei cylindrów i dopasowania do tegoż odpowiednich tłoków (właśnie takich 92,5 mm). Jeżeli wał jest OK (prosty, bez bicia bocznego, z niezrytymi bieżniami) to go zostaw. Pomysły ze szlifem wału wyrzuć do śmieci. Nie szlifujemy wału, jak już wymieniamy na NOWY !!!

 

ale dylemat mam z korbowodami czy kupić kute czy nowe z STI ?

 

Zostaw te korby które masz (no chyba, że są pokrzywione). Akurat seryjne korby są dosyć wytrzymałym elementem i mało podatnym na fikuśne przygody :wink:

 

Moim zdaniem - zrób na razie sprawne auto, nie łap trzech sujek naraz. Pociesz się sprawnym, nieusterkowym autem. Na gwiazdy przyjdzie jeszcze czas :wink:

 

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...