olej Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Pytam bo do Forka chcę wsadzić opony AT (Geolandar od Yokohamy). Forka jeszcze nie mam, ciągle szukam... Opona ma index max 160 km ale na nieutwardzonym gruncie zdecydowanie lepiej robi niż szosówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Rozumiem, że chcesz kupić Geolandar A/T-S 215/60R16 95H V max / 210km/h wejść, wejdzie ... tylko jaka średnica felgi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Pewno standardowa, szukam forka fabrycznego, tam chyba 16 cali siedzi w 2.0 II generacji po lifcie? Ale czy ta opona ma Vmax 210??? Miałem takie kapcie na TLC i był na 160 kilometra... Swoją drogą dobra guma całoroczna jak by ktoś pytał. Dwie zimy przelatałem bez stresu, a land cruiser to kawał żelaza i energię kinetyczną powoli wytraca -- Wt paź 09, 2012 9:20 pm -- Aha, chodziło mi o to czy wejdzie opona większej średnicy niż fabryka każe. Tak co by nie obcierało przy skręconych kołach i pracującym zawiasie. Lifotwać auta nie mam zamiaru ale prześwit jakiś musi być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limeryk Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Rozumiem, że chcesz kupić Geolandar A/T-S 215/60R16 95H V max / 210km/h [attachment=0]geolandar_ats.jpg[/attachment] wejść, wejdzie ... tylko jaka średnica felgi ? Chyba chodzi o średnicę R16, ale tu na forum już była dyskusja o różnych wariantach opon. Poszukaj dobrze. Dochodzi ET, które jest nie mniej ważne i inne kombinacje. Wielu miało swoje zdanie. Ja miałem te geolandary 215/65/R16 czyli ciut wyższe na zimę. Auto stoi 2cm wyżej i mi to bardzo pasowało. Sklepy oponiarskie mają on-line przeliczniki i możesz analizować do bólu. Te yokohamy sa dobrym kompromisem gleba/asfalt. Ludzie którzy nie jeżdżą po bitych i błotnych drogach narzekali na geolandary bo na sam asfalt są lepsze opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hattorihonza Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Geolandar od Yokohamy to raczej tragedia jest... Mam je na swoim forku. Na suchym asfalcie jak odrobinę szybciej wejdziesz w zakręt to niemiłosiernie błagają o litość (mega piszczą) a na mokrym bardzo się ślizgają. Zwróć może uwagę na Goodyer Wrangler. Akurat tak się składa, że przechodzę na 17 cali i mam do sprzedania takie oponki w super stanie za niewielką kaskę :wink: http://tablica.pl/oferta/opony-goodyear ... 3ec4b;r:;s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Tak wiem że ET i takie tam. Cały czas myślę o fabrycznej feldze (nie wiem jakie ma ET . Co do Yokohamy to mi te kapcie pasują, dużo zależy od stylu jazdy. Jedną zimę przehulałem na BFG MT KM2, na forum TLC wszyscy straszyli, że MTek na zimę to masakra, a ja żadnych problemów nie miałem prawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZAJAX Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Geolandar od Yokohamy to raczej tragedia jest...Mam je na swoim forku. Na suchym asfalcie jak odrobinę szybciej wejdziesz w zakręt to niemiłosiernie błagają o litość (mega piszczą) a na mokrym bardzo się ślizgają Zależy jaki Geolandar, bo Yokohama produkuje bardzo szeroka gamę różnych opon pod nazwą Geolandar (np. G900, G95, G012 itp). Opony te znacznie różnią się miedzy sobą więc raczej nie można napisać jednej wspólnej opinii o całej grupie opon Geolandar. Miałem takie kapcie na TLC i był na 160 kilometra... W zależności od rozmiaru różne są indeksy predkości. Potwierdzam, że w przypadku Forkowego rozmiaru 215/60R16 jest indeks H. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 na zimę mam 215/65R16 na lato mam 225/55R17 mowa o 2.5XT do amortyzatora jakiś centymetr odstępu jeszcze jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
car1961 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 To masz rozmiar z nowszego Forestera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 na pewno wchodzi 225/55r17 i nie ociera. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 15 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 ale to będzie szerszy zestaw, obniży auto, pogorszy prześwit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuga Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 jeździł ktoś z was foresterem na 18"? Jestem ciekaw, jak się prowadzi - szczególnie MY08-11. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JeromeBaldino Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Koledzy a jest szansa, że coś większego od 215/65/R16 wejdzie do Forka jako wariant zimowy? Chyba czas na zmianę, na lato załozyłem 205/60/R16 - jest trochę niżej co mi nawet odpowiada. W zimie jednak prześwit się przydaje, w zasadzie to chciałbym podnieść się na ile się da wysoko - tylko jakie jest maksimum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albajn Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Ja mam obecnie założone 215/60/17 na grubym bieżniku - zima i to jest chyba max, na dużych dziurach lekko opona dotyka nadkole. Jeździ się ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JeromeBaldino Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Przeliczyłem sobie i wychodzi na to, że profil 70 nawet na 16 calach bedzie o wile za duży skoro Tobie potrafi ocierać przy średnicy 690. Chyba więc max dla felg 16 calowych to to 215/65. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybak Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Cały sztab inżynierów w Japonii się nad tym głowił przy projektowaniu samochodu.Ustalili,że bez przeróbek maksimum to 215/65R16. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakoobcycles Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 jeździł ktoś z was foresterem na 18"? Jestem ciekaw, jak się prowadzi - szczególnie MY08-11. jeździł ktoś z was foresterem na 18"? Jestem ciekaw, jak się prowadzi - szczególnie MY08-11. Ponawiam pytanie, forester to nie tylko lesnik czy mini terenówka czy ktoś zakładał 18'' do forestera, któregoś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barney Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Do Twojego forka (08-11) wejdzie felga 18, jak kupilem swojego MY10 to dostalem katalog Subaru I tam wsrod felg byla taka wlasnie 18", zreszta kalkulatory online felg dodaja na forka 18". Swoja droga to jak ktos ma forka w takiej budzie 08-11 to chetnie bym posluchal opini o 18 , no I jakie opony uzywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario357 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 a ja w swoim forku mam w tym momencie letnie micheliny 205/70 r15 czy jakbym przeszedł na 195/70 na zimę to lepiej by było czy dać szersze 215/70 ma ktoś zamontowane u siebie takie rozmiary żeby mógł doradzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 mam BF goodrich AT 215/16/70 i wytarly 3mm wystepu na nadkolu z tylu w osi kola. Zaczepiala rantem przy skręcie. Sporo zależy od profilu opony. Moje maja wąski ślad w porównaniu z balonem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario357 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 tak tylko ty miałeś 16 a ja 15 wiec to zmienia postać rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się