Skocz do zawartości

Regeneracja dwumasy Legacy III


Alfer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Czy ktoś próbował regeneracji? Mówię o takiej prawdziwej regeneracji z wymianą uszkodzonych elementów i wyważeniem...

Cena połowę niższa niż wymiana 900 pln wraz ze sprzęgłem + 350 wymiana. Gość daje 18 miesięcy gwarancji... Pytanie czy warto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przechodziłem tą chorobę. :wink:

Oprócz świergotu wróbelków miałem twardy pedał sprzęgła. :evil:

Po konwersji na jednomasę + nowe sprzęgło + łożysko oporowe...idealnie. :D Cisza, pedał miękki, lepiej wyczuwalne zasprzęglanie/wysprzęglanie, auto bardziej czujne 8)

Dla mnie bomba :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przechodziłem tą chorobę. :wink:

Oprócz świergotu wróbelków miałem twardy pedał sprzęgła. :evil:

Po konwersji na jednomasę + nowe sprzęgło + łożysko oporowe...idealnie. :D Cisza, pedał miękki, lepiej wyczuwalne zasprzęglanie/wysprzęglanie, auto bardziej czujne 8)

Dla mnie bomba :mrgreen:

Właśnie przechodziłem tą chorobę. :wink:

 

 

jakie koszty jednomasy+sprzegla+lozyska i robocizny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

jakie koszty jednomasy+sprzegla+lozyska i robocizny?

 

Za komplet + robocizna...2500 zł. 8)

PS. Niektórzy narzekają na większe wibracje zwłaszcza na luzie. Może i są, ale mi nie przeszkadzają...zakładam, że prędzej to z lekka już umęczone poduszki silnika. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Ja w sierpniu robiłem konwersję w obk 2.5 na jednomasę i cały koszt zamknął się w 2000tyś.

Ale napewno nie na oryginalnych elementach :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w sierpniu robiłem konwersję w obk 2.5 na jednomasę i cały koszt zamknął się w 2000tyś.

Ale napewno nie na oryginalnych elementach :roll:

 

Carfit może jednak? W końcu dwie bańki to trochę kasy, na oryginalny jednomas do OBK powinno wystarczyć? :P

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w sierpniu robiłem konwersję w obk 2.5 na jednomasę i cały koszt zamknął się w 2000tyś.

Ale napewno nie na oryginalnych elementach :roll:

 

Carfit może jednak? W końcu dwie bańki to trochę kasy, na oryginalny jednomas do OBK powinno wystarczyć? :P

No w sumie tak :wink: :mrgreen: , myśle ze raczej za ta kase , to ja bym już SuBARU pewno nie kupił :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompletne nowe sprzęgło EX... od WRX + śróbki koła OE i używane koło jednomasowe w super stanie + robocizna. Jak dla mnie nie ma potrzeby przepłacać. Od wymiany przejechane już 12tyś. i nic się nie dzieje, a auto użytkowane w trudnych warunkach i 70% swoich kilometrów z przyczepką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompletne nowe sprzęgło EX... od WRX + śróbki koła OE i używane koło jednomasowe w super stanie + robocizna. Jak dla mnie nie ma potrzeby przepłacać. Od wymiany przejechane już 12tyś. i nic się nie dzieje, a auto użytkowane w trudnych warunkach i 70% swoich kilometrów z przyczepką.

Ano właśnie :D , ale chyba od wrxa 2.5 ?

Ale niestety muszę Cię zmartwic, system ten ma kilka wad , za jakis czas ok 30-40 kkm zacznie bardzo cieżko pracować sprzęgło l jeśli jeździ watla kobieta , będzie klac :!:

Dwa , nie lubię sprzegiel EXEDY , po jakimś czasie chodzą trochę zero jedynkowo :| i czasami poszarpuja przy ruszaniu :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit, tak od wrx 2.5. Co do tych objawów o których piszesz to się zobaczy jak będzie, ale jeździ tym autem postawny gość, któremu nadałem ksywkę "ROLNIK" tak więc da rade ciskać. Każdy z nas ma inne doświadczenia z różnymi firmami i to nie jest wykładnik czy coś jest dobre, albo niedobre. Fakt jest jedem konwersja wychodzi połowe taniej do OE, a co będzie z trwałością to czas pokarze. To była świadoma decyzja ROLNIKA czy OE czy zamiennik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Czas na odświeżenie tematu i mały opis po przejechaniu 30kkm, po konwersji na jednomasę i sprzęgło EX... od WRX 2.5. Po tym przebiegu nic się nie dzieje, sprzęgło cały czas działa tak samo jak zaraz po założeniu i ciężej też nie chodzi to o czym pisał Carfit. Przypomnę, że auto robi 70% kilometrów z przyczepą. Tak więc uważam, że konwersja udana za przyzwoitą cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czas na odświeżenie tematu i mały opis po przejechaniu 30kkm, po konwersji na jednomasę i sprzęgło EX... od WRX 2.5. Po tym przebiegu nic się nie dzieje, sprzęgło cały czas działa tak samo jak zaraz po założeniu i ciężej też nie chodzi to o czym pisał Carfit. Przypomnę, że auto robi 70% kilometrów z przyczepą. Tak więc uważam, że konwersja udana za przyzwoitą cenę.

 

a mozesz napisać gdzie to robiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...
W dniu 25.09.2012 o 21:03, ADOS napisał:

Kompletne nowe sprzęgło EX... od WRX + śróbki koła OE i używane koło jednomasowe w super stanie + robocizna. Jak dla mnie nie ma potrzeby przepłacać. Od wymiany przejechane już 12tyś. i nic się nie dzieje, a auto użytkowane w trudnych warunkach i 70% swoich kilometrów z przyczepką.

 

Hej, mógłbyś doprecyzować? Jednomasa od czego? Taka od forestera 2.0 125KM będzie ok? I to sprzęgło od imprezy WRX? Jeśli tak to z jakiego rocznika?

 

Moje auto to OBK 2007 2,5 173KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, wladzio napisał:

Ja mam pchane tzn siłownik odpycha od siebie łapę. Masz jakiś ślad koncepcji od czego graty mogą pasować?

Cześć, 
teraz w Legacy GT 2.5 Turbo 250KM robiłem konwersję (znaczy mój fachman) na sztywne koło. :)
Wszystko dobrali panowie ze sklepu z nazwą modelową Legendy Rajdowej. :)

Zdjęcie dla ułatwienia. ;)

 

e514648f02b4040c5943d38554803bce.jpg.95f40775ee262776d1bd58e7336cd4a2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...