Alfer Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Witam, Czy ktoś próbował regeneracji? Mówię o takiej prawdziwej regeneracji z wymianą uszkodzonych elementów i wyważeniem... Cena połowę niższa niż wymiana 900 pln wraz ze sprzęgłem + 350 wymiana. Gość daje 18 miesięcy gwarancji... Pytanie czy warto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 A po co? Wstawia się jednomasę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfer Opublikowano 9 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 różnica w cenie ? jakieś 1400 pln? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Z tego co piszą to mało kto decyduje się na regenerowaną Albo jak już to nowa, albo jak Kolega filester prawy, wkładasz jednomas i zapominasz o temacie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abbaman Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Właśnie przechodziłem tą chorobę. :wink: Oprócz świergotu wróbelków miałem twardy pedał sprzęgła. Po konwersji na jednomasę + nowe sprzęgło + łożysko oporowe...idealnie. Cisza, pedał miękki, lepiej wyczuwalne zasprzęglanie/wysprzęglanie, auto bardziej czujne 8) Dla mnie bomba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Właśnie przechodziłem tą chorobę. :wink: Oprócz świergotu wróbelków miałem twardy pedał sprzęgła. Po konwersji na jednomasę + nowe sprzęgło + łożysko oporowe...idealnie. Cisza, pedał miękki, lepiej wyczuwalne zasprzęglanie/wysprzęglanie, auto bardziej czujne 8) Dla mnie bomba Właśnie przechodziłem tą chorobę. :wink: jakie koszty jednomasy+sprzegla+lozyska i robocizny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abbaman Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 jakie koszty jednomasy+sprzegla+lozyska i robocizny? Za komplet + robocizna...2500 zł. 8) PS. Niektórzy narzekają na większe wibracje zwłaszcza na luzie. Może i są, ale mi nie przeszkadzają...zakładam, że prędzej to z lekka już umęczone poduszki silnika. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Jaka dokładnie w Legacy jest średnica koła i sprzęgła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADOS Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Ja w sierpniu robiłem konwersję w obk 2.5 na jednomasę i cały koszt zamknął się w 2000tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Ja w sierpniu robiłem konwersję w obk 2.5 na jednomasę i cały koszt zamknął się w 2000tyś. Ale napewno nie na oryginalnych elementach :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Ja w sierpniu robiłem konwersję w obk 2.5 na jednomasę i cały koszt zamknął się w 2000tyś. Ale napewno nie na oryginalnych elementach :roll: Carfit może jednak? W końcu dwie bańki to trochę kasy, na oryginalny jednomas do OBK powinno wystarczyć? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Ja w sierpniu robiłem konwersję w obk 2.5 na jednomasę i cały koszt zamknął się w 2000tyś. Ale napewno nie na oryginalnych elementach :roll: Carfit może jednak? W końcu dwie bańki to trochę kasy, na oryginalny jednomas do OBK powinno wystarczyć? No w sumie tak :wink: , myśle ze raczej za ta kase , to ja bym już SuBARU pewno nie kupił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADOS Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Kompletne nowe sprzęgło EX... od WRX + śróbki koła OE i używane koło jednomasowe w super stanie + robocizna. Jak dla mnie nie ma potrzeby przepłacać. Od wymiany przejechane już 12tyś. i nic się nie dzieje, a auto użytkowane w trudnych warunkach i 70% swoich kilometrów z przyczepką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Kompletne nowe sprzęgło EX... od WRX + śróbki koła OE i używane koło jednomasowe w super stanie + robocizna. Jak dla mnie nie ma potrzeby przepłacać. Od wymiany przejechane już 12tyś. i nic się nie dzieje, a auto użytkowane w trudnych warunkach i 70% swoich kilometrów z przyczepką. Ano właśnie , ale chyba od wrxa 2.5 ? Ale niestety muszę Cię zmartwic, system ten ma kilka wad , za jakis czas ok 30-40 kkm zacznie bardzo cieżko pracować sprzęgło l jeśli jeździ watla kobieta , będzie klac :!: Dwa , nie lubię sprzegiel EXEDY , po jakimś czasie chodzą trochę zero jedynkowo :| i czasami poszarpuja przy ruszaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 l jeśli jeździ watla kobieta , będzie klac Edwin - chyba KLOC. Albo klacz Pozdrowienia z nad szklanki z jackiem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADOS Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Carfit, tak od wrx 2.5. Co do tych objawów o których piszesz to się zobaczy jak będzie, ale jeździ tym autem postawny gość, któremu nadałem ksywkę "ROLNIK" tak więc da rade ciskać. Każdy z nas ma inne doświadczenia z różnymi firmami i to nie jest wykładnik czy coś jest dobre, albo niedobre. Fakt jest jedem konwersja wychodzi połowe taniej do OE, a co będzie z trwałością to czas pokarze. To była świadoma decyzja ROLNIKA czy OE czy zamiennik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADOS Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Czas na odświeżenie tematu i mały opis po przejechaniu 30kkm, po konwersji na jednomasę i sprzęgło EX... od WRX 2.5. Po tym przebiegu nic się nie dzieje, sprzęgło cały czas działa tak samo jak zaraz po założeniu i ciężej też nie chodzi to o czym pisał Carfit. Przypomnę, że auto robi 70% kilometrów z przyczepą. Tak więc uważam, że konwersja udana za przyzwoitą cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danus00 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Czas na odświeżenie tematu i mały opis po przejechaniu 30kkm, po konwersji na jednomasę i sprzęgło EX... od WRX 2.5. Po tym przebiegu nic się nie dzieje, sprzęgło cały czas działa tak samo jak zaraz po założeniu i ciężej też nie chodzi to o czym pisał Carfit. Przypomnę, że auto robi 70% kilometrów z przyczepą. Tak więc uważam, że konwersja udana za przyzwoitą cenę. a mozesz napisać gdzie to robiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladzio Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 W dniu 25.09.2012 o 21:03, ADOS napisał: Kompletne nowe sprzęgło EX... od WRX + śróbki koła OE i używane koło jednomasowe w super stanie + robocizna. Jak dla mnie nie ma potrzeby przepłacać. Od wymiany przejechane już 12tyś. i nic się nie dzieje, a auto użytkowane w trudnych warunkach i 70% swoich kilometrów z przyczepką. Hej, mógłbyś doprecyzować? Jednomasa od czego? Taka od forestera 2.0 125KM będzie ok? I to sprzęgło od imprezy WRX? Jeśli tak to z jakiego rocznika? Moje auto to OBK 2007 2,5 173KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Wueriks ma chyba sprzęgło pchane, a ty chyba ciągnięte więc musi być od NA. Pojedź do @Oktan-a to wszystkiego się dowiesz, a jak cena przypasuje to i zrobisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladzio Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 Ja mam pchane tzn siłownik odpycha od siebie łapę. Masz jakiś ślad koncepcji od czego graty mogą pasować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 14 godzin temu, wladzio napisał: Ja mam pchane tzn siłownik odpycha od siebie łapę. Masz jakiś ślad koncepcji od czego graty mogą pasować? Cześć, teraz w Legacy GT 2.5 Turbo 250KM robiłem konwersję (znaczy mój fachman) na sztywne koło. Wszystko dobrali panowie ze sklepu z nazwą modelową Legendy Rajdowej. Zdjęcie dla ułatwienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się