Jump to content

Regeneracja dwumasy Legacy III


Alfer

Recommended Posts

Witam,

 

Czy ktoś próbował regeneracji? Mówię o takiej prawdziwej regeneracji z wymianą uszkodzonych elementów i wyważeniem...

Cena połowę niższa niż wymiana 900 pln wraz ze sprzęgłem + 350 wymiana. Gość daje 18 miesięcy gwarancji... Pytanie czy warto?

Link to comment
Share on other sites

Właśnie przechodziłem tą chorobę. :wink:

Oprócz świergotu wróbelków miałem twardy pedał sprzęgła. :evil:

Po konwersji na jednomasę + nowe sprzęgło + łożysko oporowe...idealnie. :D Cisza, pedał miękki, lepiej wyczuwalne zasprzęglanie/wysprzęglanie, auto bardziej czujne 8)

Dla mnie bomba :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Właśnie przechodziłem tą chorobę. :wink:

Oprócz świergotu wróbelków miałem twardy pedał sprzęgła. :evil:

Po konwersji na jednomasę + nowe sprzęgło + łożysko oporowe...idealnie. :D Cisza, pedał miękki, lepiej wyczuwalne zasprzęglanie/wysprzęglanie, auto bardziej czujne 8)

Dla mnie bomba :mrgreen:

Właśnie przechodziłem tą chorobę. :wink:

 

 

jakie koszty jednomasy+sprzegla+lozyska i robocizny?

Link to comment
Share on other sites

 

jakie koszty jednomasy+sprzegla+lozyska i robocizny?

 

Za komplet + robocizna...2500 zł. 8)

PS. Niektórzy narzekają na większe wibracje zwłaszcza na luzie. Może i są, ale mi nie przeszkadzają...zakładam, że prędzej to z lekka już umęczone poduszki silnika. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ja w sierpniu robiłem konwersję w obk 2.5 na jednomasę i cały koszt zamknął się w 2000tyś.

Ale napewno nie na oryginalnych elementach :roll:

Link to comment
Share on other sites

Ja w sierpniu robiłem konwersję w obk 2.5 na jednomasę i cały koszt zamknął się w 2000tyś.

Ale napewno nie na oryginalnych elementach :roll:

 

Carfit może jednak? W końcu dwie bańki to trochę kasy, na oryginalny jednomas do OBK powinno wystarczyć? :P

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ja w sierpniu robiłem konwersję w obk 2.5 na jednomasę i cały koszt zamknął się w 2000tyś.

Ale napewno nie na oryginalnych elementach :roll:

 

Carfit może jednak? W końcu dwie bańki to trochę kasy, na oryginalny jednomas do OBK powinno wystarczyć? :P

No w sumie tak :wink: :mrgreen: , myśle ze raczej za ta kase , to ja bym już SuBARU pewno nie kupił :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Kompletne nowe sprzęgło EX... od WRX + śróbki koła OE i używane koło jednomasowe w super stanie + robocizna. Jak dla mnie nie ma potrzeby przepłacać. Od wymiany przejechane już 12tyś. i nic się nie dzieje, a auto użytkowane w trudnych warunkach i 70% swoich kilometrów z przyczepką.

Link to comment
Share on other sites

Kompletne nowe sprzęgło EX... od WRX + śróbki koła OE i używane koło jednomasowe w super stanie + robocizna. Jak dla mnie nie ma potrzeby przepłacać. Od wymiany przejechane już 12tyś. i nic się nie dzieje, a auto użytkowane w trudnych warunkach i 70% swoich kilometrów z przyczepką.

Ano właśnie :D , ale chyba od wrxa 2.5 ?

Ale niestety muszę Cię zmartwic, system ten ma kilka wad , za jakis czas ok 30-40 kkm zacznie bardzo cieżko pracować sprzęgło l jeśli jeździ watla kobieta , będzie klac :!:

Dwa , nie lubię sprzegiel EXEDY , po jakimś czasie chodzą trochę zero jedynkowo :| i czasami poszarpuja przy ruszaniu :oops:

Link to comment
Share on other sites

Carfit, tak od wrx 2.5. Co do tych objawów o których piszesz to się zobaczy jak będzie, ale jeździ tym autem postawny gość, któremu nadałem ksywkę "ROLNIK" tak więc da rade ciskać. Każdy z nas ma inne doświadczenia z różnymi firmami i to nie jest wykładnik czy coś jest dobre, albo niedobre. Fakt jest jedem konwersja wychodzi połowe taniej do OE, a co będzie z trwałością to czas pokarze. To była świadoma decyzja ROLNIKA czy OE czy zamiennik.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Czas na odświeżenie tematu i mały opis po przejechaniu 30kkm, po konwersji na jednomasę i sprzęgło EX... od WRX 2.5. Po tym przebiegu nic się nie dzieje, sprzęgło cały czas działa tak samo jak zaraz po założeniu i ciężej też nie chodzi to o czym pisał Carfit. Przypomnę, że auto robi 70% kilometrów z przyczepą. Tak więc uważam, że konwersja udana za przyzwoitą cenę.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Czas na odświeżenie tematu i mały opis po przejechaniu 30kkm, po konwersji na jednomasę i sprzęgło EX... od WRX 2.5. Po tym przebiegu nic się nie dzieje, sprzęgło cały czas działa tak samo jak zaraz po założeniu i ciężej też nie chodzi to o czym pisał Carfit. Przypomnę, że auto robi 70% kilometrów z przyczepą. Tak więc uważam, że konwersja udana za przyzwoitą cenę.

 

a mozesz napisać gdzie to robiłeś?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
W dniu 25.09.2012 o 21:03, ADOS napisał:

Kompletne nowe sprzęgło EX... od WRX + śróbki koła OE i używane koło jednomasowe w super stanie + robocizna. Jak dla mnie nie ma potrzeby przepłacać. Od wymiany przejechane już 12tyś. i nic się nie dzieje, a auto użytkowane w trudnych warunkach i 70% swoich kilometrów z przyczepką.

 

Hej, mógłbyś doprecyzować? Jednomasa od czego? Taka od forestera 2.0 125KM będzie ok? I to sprzęgło od imprezy WRX? Jeśli tak to z jakiego rocznika?

 

Moje auto to OBK 2007 2,5 173KM

Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, wladzio napisał:

Ja mam pchane tzn siłownik odpycha od siebie łapę. Masz jakiś ślad koncepcji od czego graty mogą pasować?

Cześć, 
teraz w Legacy GT 2.5 Turbo 250KM robiłem konwersję (znaczy mój fachman) na sztywne koło. :)
Wszystko dobrali panowie ze sklepu z nazwą modelową Legendy Rajdowej. :)

Zdjęcie dla ułatwienia. ;)

 

e514648f02b4040c5943d38554803bce.jpg.95f40775ee262776d1bd58e7336cd4a2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...