Alfer Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 Witam, Czy ktoś próbował regeneracji? Mówię o takiej prawdziwej regeneracji z wymianą uszkodzonych elementów i wyważeniem... Cena połowę niższa niż wymiana 900 pln wraz ze sprzęgłem + 350 wymiana. Gość daje 18 miesięcy gwarancji... Pytanie czy warto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 A po co? Wstawia się jednomasę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfer Posted September 9, 2012 Author Share Posted September 9, 2012 różnica w cenie ? jakieś 1400 pln? Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdiiaga Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Z tego co piszą to mało kto decyduje się na regenerowaną Albo jak już to nowa, albo jak Kolega filester prawy, wkładasz jednomas i zapominasz o temacie 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abbaman Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Właśnie przechodziłem tą chorobę. :wink: Oprócz świergotu wróbelków miałem twardy pedał sprzęgła. Po konwersji na jednomasę + nowe sprzęgło + łożysko oporowe...idealnie. Cisza, pedał miękki, lepiej wyczuwalne zasprzęglanie/wysprzęglanie, auto bardziej czujne 8) Dla mnie bomba Link to comment Share on other sites More sharing options...
luksp Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Właśnie przechodziłem tą chorobę. :wink: Oprócz świergotu wróbelków miałem twardy pedał sprzęgła. Po konwersji na jednomasę + nowe sprzęgło + łożysko oporowe...idealnie. Cisza, pedał miękki, lepiej wyczuwalne zasprzęglanie/wysprzęglanie, auto bardziej czujne 8) Dla mnie bomba Właśnie przechodziłem tą chorobę. :wink: jakie koszty jednomasy+sprzegla+lozyska i robocizny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abbaman Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 jakie koszty jednomasy+sprzegla+lozyska i robocizny? Za komplet + robocizna...2500 zł. 8) PS. Niektórzy narzekają na większe wibracje zwłaszcza na luzie. Może i są, ale mi nie przeszkadzają...zakładam, że prędzej to z lekka już umęczone poduszki silnika. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted September 11, 2012 Share Posted September 11, 2012 Jaka dokładnie w Legacy jest średnica koła i sprzęgła? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADOS Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Ja w sierpniu robiłem konwersję w obk 2.5 na jednomasę i cały koszt zamknął się w 2000tyś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Ja w sierpniu robiłem konwersję w obk 2.5 na jednomasę i cały koszt zamknął się w 2000tyś. Ale napewno nie na oryginalnych elementach :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Ja w sierpniu robiłem konwersję w obk 2.5 na jednomasę i cały koszt zamknął się w 2000tyś. Ale napewno nie na oryginalnych elementach :roll: Carfit może jednak? W końcu dwie bańki to trochę kasy, na oryginalny jednomas do OBK powinno wystarczyć? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Ja w sierpniu robiłem konwersję w obk 2.5 na jednomasę i cały koszt zamknął się w 2000tyś. Ale napewno nie na oryginalnych elementach :roll: Carfit może jednak? W końcu dwie bańki to trochę kasy, na oryginalny jednomas do OBK powinno wystarczyć? No w sumie tak :wink: , myśle ze raczej za ta kase , to ja bym już SuBARU pewno nie kupił Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADOS Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Kompletne nowe sprzęgło EX... od WRX + śróbki koła OE i używane koło jednomasowe w super stanie + robocizna. Jak dla mnie nie ma potrzeby przepłacać. Od wymiany przejechane już 12tyś. i nic się nie dzieje, a auto użytkowane w trudnych warunkach i 70% swoich kilometrów z przyczepką. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Kompletne nowe sprzęgło EX... od WRX + śróbki koła OE i używane koło jednomasowe w super stanie + robocizna. Jak dla mnie nie ma potrzeby przepłacać. Od wymiany przejechane już 12tyś. i nic się nie dzieje, a auto użytkowane w trudnych warunkach i 70% swoich kilometrów z przyczepką. Ano właśnie , ale chyba od wrxa 2.5 ? Ale niestety muszę Cię zmartwic, system ten ma kilka wad , za jakis czas ok 30-40 kkm zacznie bardzo cieżko pracować sprzęgło l jeśli jeździ watla kobieta , będzie klac :!: Dwa , nie lubię sprzegiel EXEDY , po jakimś czasie chodzą trochę zero jedynkowo :| i czasami poszarpuja przy ruszaniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitgol Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 l jeśli jeździ watla kobieta , będzie klac Edwin - chyba KLOC. Albo klacz Pozdrowienia z nad szklanki z jackiem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADOS Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Carfit, tak od wrx 2.5. Co do tych objawów o których piszesz to się zobaczy jak będzie, ale jeździ tym autem postawny gość, któremu nadałem ksywkę "ROLNIK" tak więc da rade ciskać. Każdy z nas ma inne doświadczenia z różnymi firmami i to nie jest wykładnik czy coś jest dobre, albo niedobre. Fakt jest jedem konwersja wychodzi połowe taniej do OE, a co będzie z trwałością to czas pokarze. To była świadoma decyzja ROLNIKA czy OE czy zamiennik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADOS Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Czas na odświeżenie tematu i mały opis po przejechaniu 30kkm, po konwersji na jednomasę i sprzęgło EX... od WRX 2.5. Po tym przebiegu nic się nie dzieje, sprzęgło cały czas działa tak samo jak zaraz po założeniu i ciężej też nie chodzi to o czym pisał Carfit. Przypomnę, że auto robi 70% kilometrów z przyczepą. Tak więc uważam, że konwersja udana za przyzwoitą cenę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danus00 Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 Czas na odświeżenie tematu i mały opis po przejechaniu 30kkm, po konwersji na jednomasę i sprzęgło EX... od WRX 2.5. Po tym przebiegu nic się nie dzieje, sprzęgło cały czas działa tak samo jak zaraz po założeniu i ciężej też nie chodzi to o czym pisał Carfit. Przypomnę, że auto robi 70% kilometrów z przyczepą. Tak więc uważam, że konwersja udana za przyzwoitą cenę. a mozesz napisać gdzie to robiłeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wladzio Posted January 31, 2020 Share Posted January 31, 2020 W dniu 25.09.2012 o 21:03, ADOS napisał: Kompletne nowe sprzęgło EX... od WRX + śróbki koła OE i używane koło jednomasowe w super stanie + robocizna. Jak dla mnie nie ma potrzeby przepłacać. Od wymiany przejechane już 12tyś. i nic się nie dzieje, a auto użytkowane w trudnych warunkach i 70% swoich kilometrów z przyczepką. Hej, mógłbyś doprecyzować? Jednomasa od czego? Taka od forestera 2.0 125KM będzie ok? I to sprzęgło od imprezy WRX? Jeśli tak to z jakiego rocznika? Moje auto to OBK 2007 2,5 173KM Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugo Posted January 31, 2020 Share Posted January 31, 2020 Wueriks ma chyba sprzęgło pchane, a ty chyba ciągnięte więc musi być od NA. Pojedź do @Oktan-a to wszystkiego się dowiesz, a jak cena przypasuje to i zrobisz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wladzio Posted February 2, 2020 Share Posted February 2, 2020 Ja mam pchane tzn siłownik odpycha od siebie łapę. Masz jakiś ślad koncepcji od czego graty mogą pasować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomson0073 Posted February 3, 2020 Share Posted February 3, 2020 14 godzin temu, wladzio napisał: Ja mam pchane tzn siłownik odpycha od siebie łapę. Masz jakiś ślad koncepcji od czego graty mogą pasować? Cześć, teraz w Legacy GT 2.5 Turbo 250KM robiłem konwersję (znaczy mój fachman) na sztywne koło. Wszystko dobrali panowie ze sklepu z nazwą modelową Legendy Rajdowej. Zdjęcie dla ułatwienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now