Skocz do zawartości

wladzio

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    póki co BMW e39 528i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wladzio

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Koledzy, odgrzeję. Czy to może być egr? Mam OBK 2007 z EJ253 (już ze zmiennymi fazami). Brak błędów w sterowniku, żadnych checków. Tym niemniej auto po odpaleniu przez kilka kilkanaście sekund pracuje nierówno (zimny bardziej kilkanaście, ciepły kilka), do tego kiedy zimny stawia GIGANTYCZNĄ chmurę białą (acz nie zawsze, czasem chmura jest tylko spora). Płynu i oleju nie ubywa, robiłem test a CO2 w ukł. chłodzenia i był negatyw. Czy możliwym jest że egr puszcza wilgoć ze spalin do ukł. dolotowego i stąd te objawy? Poza nierówną pracą zaraz po rozruchu jest wszystko ok - pracuje równiutko, ma moc, odpala zawsze a strzał.
  2. Szanowni, odgrzeję kotleta Legacy III 2001 rok, 2.0 125KM. Dławi się, nie ma mocy, poszarpuje, koszmarnie dławi się na niskich obrotach - poniżej 2500 . Na kompie czasami pojawia się błąd ale to w historycznych, nie tak że na stałe "Idle control valve stuck" oraz "air intake temerature sensor" Świece i przewody WN = nowe, świece ładne Kompresja - 11-12bar w zależności do cylindrów Sonda - nowa i pracuje zgodnie z przewidywaniem Dolot - sprawdzona szczelność Podmienione od kolegi z identycznym autem: cewka czujnik ciśnienia/temperatury dolotu krokowiec Odłączenie czujnika temp cieczy Odłączenie czujnika spalania stukowego ŻADEN z powższych zabiegów nie dał jakiegokolwiek efektu Ktoś w tym wątku napisał że jeśli odłączenie czujnika spalania stukowego nie zmieni nic to on moze być winien. Błędu tego czujnika nie ma i nigdy nie było (jego odłączenie oczywiście powoduje że błąd ten się pojawia ale to logiczne) Zrobić jazdę próbną z kompem - to nie problem ale na co patrzeć dokładnie? Pomóżcie proszę
  3. wladzio

    Emulator Sondy Lambda

    Szanowni, podpowiedzcie mi coś. Moje auto to OBK 2007 EJ253 173KM. Silnik chodzi w 100% poprawnie, mam NOWĄ sondę przed katem która działa poprawnie (napięcie waha się zgodnie z logiką). Samochód pali jednak BARDZO dużo. Uczciwie spokojna jazda w trasie (autostrada tempomat 120km/h) to spalanie minimum 13 w mieście jak spada poniżej 15 to jest święto raczej 15,5 - 16,5 i mówię o kręceniu się spokojnym. Mówię o spalaniu LPG, gazownik któremu ufam od lat mówi że z Jego pkt widzenia wszystko jest ok. Auto ma moc, 0-100 to ok 9,5s Pół roku temu dostałem błąd P0420, skasowałem i było ok tydzień temu ten sam błąd P0420. Znów skasowałem i znów spokój. Ale przyjrzałem się pracy sondy za katalizatorem. W zasadzie zawsze pokazuje ona 0.0V czasem pokaże 0.1V na chwilę. To by wskazywało że jest jakiś gruby fuckup - albo martwy katalizator albo martwa sonda. Teraz pytania: - czy awaria sondy za katem na pewno nie może wpłynąć na spalanie? - dlaczego widząc takie napięcie na sondzie nie mam błędów z tym związanych bez przerwy? Pojawiły się tylko 2x na przestrzeni pół roku - co może powodować takie efekty czyli wielkie spalanie?
  4. Ja mam pchane tzn siłownik odpycha od siebie łapę. Masz jakiś ślad koncepcji od czego graty mogą pasować?
  5. Hej, mógłbyś doprecyzować? Jednomasa od czego? Taka od forestera 2.0 125KM będzie ok? I to sprzęgło od imprezy WRX? Jeśli tak to z jakiego rocznika? Moje auto to OBK 2007 2,5 173KM
  6. Szanowni, szykuje mi się wymiana sprzęgła w OBK 2007 173KM. Chciałbym zrobić konwersję na jednomas i są gotowe zestawy za 1900zł. Ale pytanie: Czy da radę wrzucić sztywne koło z forestera 125KM i do tego sprzęgło od czegoś? Jednak 173KM to znacznie więcej niż 125 ALE może ktoś robił taką akcję? Albo wie przynajmniej którą drogą pójść. Lub wie że JEDYNA opcja to taki kompletny zestaw :/
  7. Ok ale jeśli te amory pasują do OBK bez sls to wystarczy skołować sprężyny takie do OBK bez sls i cieszyć się że pozbyłem się sls'a? A może sprężyny zostają? Wciąż nie rozumiem jakim cudem amortyzator KYB341354 może pasować zarówno do legacy jak i OBK.
  8. Pytanko - zakładając że wrzucam do siebie do OBK 2007 w miejsce SLSów zwykłe KYB341354 to jakie sprężyny do tego mam wstawić? Mogą zostać ori te które śmigały na SLS? Czy może muszę wstawić nowe ale od Legacy IV kombi? Bo sprężyn do OBK bez sls nie ma nigdzie żadnych.
  9. Odgrzewam Mam to samo w EJ253, na szczęście drugi gar więc dobry dostęp. Zapewne zaraz kupię ten zestaw co poleciłeś. Powiedz proszę - czy tulejkę wkręciłeś na jakiś klej do gwintów typu loctite? I jak ustalić czy zawory są zamknięte bez dobierania się do rozrządu? Jak idzie do góry to albo wydech albo sprężanie. No chyba że olewamy to że pójdzie w wydech
×
×
  • Dodaj nową pozycję...