wyrod Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Szanowna Dyrekcjo. Czy Szanowna Dyrekcja mogłaby powiedzieć / napisać / coś wiecej o ww. silniku i przetłumaczyć na nasze, to co widać a nie po naszemu pisane w dziewiątej sekundzie szóstej minuty materiału: doczytałem się tam trzech setek koni ! bedą biegać w moim nowym Forku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 w europie chyba raczej nie będą biegać..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Nie wiadomo tak do końca, skoro w BRZ będą dostępne to może i do pozostałych modeli jednak się pojawią. Trzeba mieć trochę optymizmu bo ciężko się żyje ze świadomością, że szybkiego Forka czy legacy z benzyną turbo już nie będzie:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 w europie chyba raczej nie będą biegać..... Emisja 2.0 DIT wynosi około 200g/km (cykl mieszany), czyli dokładnie tyle ile emituje benzynowe 2.0i w wersji z manualną skrzynią. A 2.0 DIT jest autem cięższym, co jest korzystne przy wyznaczaniu limitów emisji ! 2.0 DIT jest idealnym silnikiem na rynek europejski (mała akcyza, mała emisja). Bez dwóch zdań musi tutaj trafić 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 w europie chyba raczej nie będą biegać..... Emisja 2.0 DIT wynosi około 200g/km (cykl mieszany), czyli dokładnie tyle ile emituje benzynowe 2.0i w wersji z manualną skrzynią. A 2.0 DIT jest autem cięższym, co jest korzystne przy wyznaczaniu limitów emisji ! 2.0 DIT jest idealnym silnikiem na rynek europejski (mała akcyza, mała emisja). Bez dwóch zdań musi tutaj trafić 8). Dla porównania słabszy Passat 2,0T (210KM) emituje średnio 199g/km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 ciekawe jak cenowo z tym silnikiem :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 o rany do jakich czasów dożyłem. Być albo nie być dla silnika to ilość wydalanego gazu..... nikt nie pyta o wykresy, krzywą momentu, z jaką skrzynią pracuje..... Wracając do tematu to w JDM 2.0T funkcjonuje od zawsze a do EU podobnie jak do US trafiały 2.5T. Miejmy nadzieje, że to się zmieni..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 w europie chyba raczej nie będą biegać..... Emisja 2.0 DIT wynosi około 200g/km (cykl mieszany), czyli dokładnie tyle ile emituje benzynowe 2.0i w wersji z manualną skrzynią. A 2.0 DIT jest autem cięższym, co jest korzystne przy wyznaczaniu limitów emisji ! 2.0 DIT jest idealnym silnikiem na rynek europejski (mała akcyza, mała emisja). Bez dwóch zdań musi tutaj trafić 8). Dla porównania słabszy Passat 2,0T (210KM) emituje średnio 199g/km. Dla porównania inny silnik benzynowy, raczej nietrudna zagadka z jakiego to auta, ale zobaczymy kto zgadnie pierwszy. Na końcu jest emisja CO2. Da się??? 2 979 cm3 (320KM) moc maksymalna [KM/kw](obr/min): 320/235 (5800-6000) maks. moment obr. [kGm/Nm](obr/min):45.9/450 (1300-4500) typ napędu:tylny skrzynia biegów:8 - biegowa, automatyczna przyspieszenie (od 0 do 100km/h ):5.4 prędkość maksymalna [km/h]:250 zużycie paliwa - cykl miejski [l/100km]:10.3 zużycie paliwa - cykl mieszany [l/100km]:7.6 zużycie paliwa - cykl pozamiejski [l/100km]:6 pojemność zbiornika paliwa [l]:70 emisja CO2 [g/km]:177 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Dla porównania inny silnik benzynowy, raczej nietrudna zagadka z jakiego to auta, ale zobaczymy kto zgadnie pierwszy. Na końcu jest emisja CO2. Da się??? be em ka ...seria 6 :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Dla porównania inny silnik benzynowy, raczej nietrudna zagadka z jakiego to auta, ale zobaczymy kto zgadnie pierwszy. Na końcu jest emisja CO2. Da się??? be em ka ...seria 6 :?: Bingo. Mówiłem, że nietrude :-) Pozostaje pytanie, dlaczego BMW może zrobić 3 litrowy silnik z doładowaniem z emisją poniżej CO 180 mg, a przy Subaru rewelacją jest 200 mg przy dwulitrówce? Czyżby układ cylindrów miał coś na rzeczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 (...) Da się??? 2 979 cm3 (320KM) moc maksymalna [KM/kw](obr/min): 320/235 (5800-6000) maks. moment obr. [kGm/Nm](obr/min):45.9/450 (1300-4500) typ napędu:tylny skrzynia biegów:8 - biegowa, automatyczna przyspieszenie (od 0 do 100km/h ):5.4 prędkość maksymalna [km/h]:250 zużycie paliwa - cykl miejski [l/100km]:10.3 zużycie paliwa - cykl mieszany [l/100km]:7.6 zużycie paliwa - cykl pozamiejski [l/100km]:6 pojemność zbiornika paliwa [l]:70 emisja CO2 [g/km]:177 nie wiem, jak w "domowych warunkach" zmierzyc emisje CO2 ( ), ale spalanie na poziomie 10.3L/100km w ruchu miejskim w 6-ce to mozna miedzy bajki wlozyc... :roll: kumpel ma 335i kombi i mniej niz 12Lw miescie to auto nie pali... choc ok, miasto miastu nie jest rowne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 nie wiem, jak w "domowych warunkach" zmierzyc emisje CO2 ( ), ale spalanie na poziomie 10.3L/100km w ruchu miejskim w 6-ce to mozna miedzy bajki wlozyc... :roll: kumpel ma 335i kombi i mniej niz 12Lw miescie to auto nie pali... choc ok, miasto miastu nie jest rowne Bo tu nie chodzi o to jakie jest rzeczywiste spalanie, ale jak ono wychodzi wg wzoru urzędnika Unijnego, czyli wg ustalonego cyklu. Na tej samej podstwie wylicza się emisję CO2. A jak to jest w rzeczywistości, to już urzędasów nie obchodzi. Jak się znam, to u mnie pewnie byłoby bliżej 15-tu po mieście i to nie jestem pewien z której strony tej 15-tki :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 papier wszystko zniesie.... po za tym kto ustala te normy i weryfikuje ich przestrzeganie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Pamiętajcie, że emisja CO2 przez silnik 2,0 DiT nie została jeszcze zbadana przez unijne urzędasy;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Pamiętajcie, że emisja CO2 przez silnik 2,0 DiT nie została jeszcze zbadana przez unijne urzędasy;) dokładnie to miałem na myśli..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 4 Września 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Czy Szanowna Dyrekcja mogłaby powiedzieć / napisać / coś wiecej o ww. silniku i przetłumaczyć na nasze, to co widać a nie po naszemu pisane w dziewiątej sekundzie szóstej minuty materiału: Przetłumaczyć - niestety nie ( nie znam japońskiego ). Natomiast istotnie w Japonii w tym modelu moc silnika to 300 KM. Jest to nowa generacja silników. Stosowane są w wersjach FB ( Legacy, Forster, XV ) oraz FA ( BRZ ). O ile FB jest głównie nakierunkowany na niska emisję CO2 i dobry przebieg momentu obrotowego (dłuższy skok, mniejsz średnica cylindra ), o tyle FB to jednostka o nieco bardziej sportowych ambicjach ( "kwadratowy" ). Opisywany silnik wyposażony jest w bezpośredni wtrysk paliwa ( inny system niż w BRZ, gdzie jest kombinacja wtrysku bezpośredniego i pośredniego - tu tylko bezpośredni ). Współpracuje z nową generacją CVT ( High Torque CVT ). Kiedyś zapewne, w bardziej "cywilnej" wersji wejdzie do Europy - zakładam, że z mocą zbliżoną do niegdysiejszych Foresterów 2.5 XT. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemanki Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 "O ile FB jest głównie nakierunkowany na niska emisję CO2" Czyli jest szansa, że moc znowu będzie z nami "Współpracuje z nową generacją CVT ( High Torque CVT )." Wystepują lub czy będą plaowane manualne skrzynie z tymi silnikami??? "Kiedyś zapewne, w bardziej "cywilnej" wersji wejdzie do Europy - zakładam, że z mocą zbliżoną do niegdysiejszych Foresterów 2.5 XT. " Czy to "kiedyś" można bliżej określić (miesiące ewentualnie lata). Nawet mogę zostać testującym królikiem doświadczalnym tegoż silnika prawie jak to mało miejsce z SBD (jeden z pierwszych padniętych motorów z racji sporego przebiegu .... ale sprzęgło było przez cały okres eksploatacji OK :wink: aby nie było, że psuja jestem). p.s. coś mi cytowanie nie wyszło więc przepraszam za brak "ramek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 no i znowu nadzieja prysła jak bańka mydlana..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 jak się zdecydują na wprowadzenie tego silnika to pewnie juz nie bedą chodliwe bo hybrydy zaczynają się panoszyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 5 Września 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Czyli jest szansa, że moc znowu będzie z nami Tak. Wystepują lub czy będą plaowane manualne skrzynie z tymi silnikami??? Aktualnie w planach jest CVT. Przy czym należy pamietać, że CVT daje sie eksploatować ( prawie ) jak M/T - wystarczy dokonywać zmiany zaprogramowanych przełożeń "łopatkami". Należy wspomnieć, że taka zmiana w najnowszych wersjach skrzyni dokonywana jest w czasie porównywalnym z DSG ( w/g danych technicznych nawet nieco szybciej ). Natomiast zakładam, że w dalszej przyszłości, gdy przyjdzie czas na nowe STI będzie tez skrzynia manualna ( ale to tylko moje domysły !). Czy to "kiedyś" można bliżej określić (miesiące ewentualnie lata). Można - ale ( jeszcze ) nie wolno mi o tym pisać no i znowu nadzieja prysła jak bańka mydlana..... Nadzieja .... na co ? jak się zdecydują na wprowadzenie tego silnika to pewnie juz nie bedą chodliwe bo hybrydy zaczynają się panoszyć... Nadmierny pesymizm :wink: Nie będzie tak źle :!: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 na szybkie Subaru inne niż STI za 50k euro w okresie krótszym niż 1 -1.5 roku. Tak przynajmniej zrozumiałem informacje o bliżej nie określonym czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemanki Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 " Aktualnie w planach jest CVT. Przy czym należy pamietać, że CVT daje sie eksploatować ( prawie ) jak M/T - wystarczy dokonywać zmiany zaprogramowanych przełożeń "łopatkami". Należy wspomnieć, że taka zmiana w najnowszych wersjach skrzyni dokonywana jest w czasie porównywalnym z DSG ( w/g danych technicznych nawet nieco szybciej ).Natomiast zakładam, że w dalszej przyszłości, gdy przyjdzie czas na nowe STI będzie tez skrzynia manualna ( ale to tylko moje domysły !)." CVT znam bo obecnie użytkuję w innej marce i specjalnie mi nie leży. Zreszta lubię zmieniac biegi; jest to tez element frajdy z jazdy. rzemanki napisał(a): Czy to "kiedyś" można bliżej określić (miesiące ewentualnie lata). "Można - ale ( jeszcze ) nie wolno mi o tym pisać" To na prywatną wiadomość :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Aktualnie w planach jest CVT. Przy czym należy pamietać, że CVT daje sie eksploatować ( prawie ) jak M/T - wystarczy dokonywać zmiany zaprogramowanych przełożeń "łopatkami". Należy wspomnieć, że taka zmiana w najnowszych wersjach skrzyni dokonywana jest w czasie porównywalnym z DSG ( w/g danych technicznych nawet nieco szybciej ). Skrzynia CVT Legacy DIT w trybie Sport Sharp emuluje 8 biegów. Prawda czy fałsz ? Czy to "kiedyś" można bliżej określić (miesiące ewentualnie lata).Można - ale ( jeszcze ) nie wolno mi o tym pisać Biorąc pod uwagę, że: 1) Legacy DIT jest w Japonii troszkę tańszy od STI 2) akcyza dla silników do 2.0DIT jest ponad 15% niższa od akcyzy dla 2.5T to oferta przestawia się naprawdę bardzo interesująco. Zapytam oględnie, czy jest szansa, aby LEG DIT pojawiły się w PL przed olimpiadą w Soczi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Zapytam oględnie, czy jest szansa, aby LEG DIT pojawiły się w PL przed olimpiadą w Soczi ? to zalezy od Putina i Cyrcyla -- Cz wrz 06, 2012 8:33 am -- jakie spalenie legacy 2.0 DIT??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 jakie spalenie legacy 2.0 DIT??? 8.06 l/100km wg. JCO8 7.57 l/100km wg. 10-15 Tyle że cykle pomiarowe japońskie więc trudno porównać z normami EU. na podstawie: http://kaizenfactor.wordpress.com/2012/05/10/subaru-debuts-a-turbo-version-of-the-fa20-engine/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi