Skocz do zawartości

2.0 GT DIT


wyrod

Rekomendowane odpowiedzi

i szkoda, ze w legacy bedzie tylko bezposredni wtrysk a nie dodatkowo posredni jak w BRC (pewnie bo wtrysk od Toyoty) . W Toyocie nieznane sa problemy zanieczyszczonych zaworow.

Na przykladzie BMW wiem (w zaleznosci od profilu problemy co 80 tkm) jak sie zasyfia uklad dolotowy od EGR jezeli nie jest czyszczony benzyna ... po niemiecku Verkokung.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Szanowna Dyrekcja mogłaby powiedzieć / napisać / coś wiecej o ww. silniku i przetłumaczyć na nasze, to co widać a nie po naszemu pisane w dziewiątej sekundzie szóstej minuty materiału:

Przetłumaczyć - niestety nie ( nie znam japońskiego ).

Natomiast istotnie w Japonii w tym modelu moc silnika to 300 KM.

Jest to nowa generacja silników. Stosowane są w wersjach FB ( Legacy, Forster, XV ) oraz FA ( BRZ ).

O ile FB jest głównie nakierunkowany na niska emisję CO2 i dobry przebieg momentu obrotowego (dłuższy skok, mniejsz średnica cylindra ), o tyle FB to jednostka o nieco bardziej sportowych ambicjach ( "kwadratowy" ).

Opisywany silnik wyposażony jest w bezpośredni wtrysk paliwa ( inny system niż w BRZ, gdzie jest kombinacja wtrysku bezpośredniego i pośredniego - tu tylko bezpośredni ).

Współpracuje z nową generacją CVT ( High Torque CVT ).

Kiedyś zapewne, w bardziej "cywilnej" wersji wejdzie do Europy - zakładam, że z mocą zbliżoną do niegdysiejszych Foresterów 2.5 XT.

 

Pozdrowienia

 

Adam12 przeczytaj dokladnie !

 

Opisywany silnik wyposażony jest w bezpośredni wtrysk paliwa ( inny system niż w BRZ, gdzie jest kombinacja wtrysku bezpośredniego i pośredniego - tu tylko bezpośredni )

 

BRZ ma wtrysk Toyoty gdzie czesc idzie konwencjonalnie i jak wiemy Toyoty nie maja problemow z verkokung.

no ale pewnie Subaru ma opanowana technologie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niesamowite, że w dobie rosnących cen paliw jest tak duże zainteresowanie silnikami o mocy +200 :)

Osobiście - bardzo mnie to cieszy 8)

 

Koszty paliwa to tylko jeden z aspektów posiadania samochodu, wcale nie najważniejszy przynajmniej dla niektórych :-).

 

-- 7 wrz 2012, o 08:41 --

 

w 2013 do 8 zł/litr- :idea:

 

Nie pozostaje nic innego jak wsiąść się do roboty :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRZ ma wtrysk Toyoty gdzie czesc idzie konwencjonalnie i jak wiemy Toyoty nie maja problemow z verkokung.

no ale pewnie Subaru ma opanowana technologie :D

haubi65, marką premium koncernu Toyota jest Lexus i tam idą najlepsze konfitury.

Nie mogą udostępniać najlepszych rozwiązań właścicielowi marki Subaru, bo nastrzelaliby sobie za dużo goli do własnej bramki.

BRZ to wyjątek bo to projekt zrealizowany wspólnie przez oba koncerny.

 

Niesamowite, że w dobie rosnących cen paliw jest tak duże zainteresowanie silnikami o mocy +200
Wiedząc, że:

- Subaru XV 2.0i CVT o mocy 150KM pali średnio 6,6 l/100km

- BMW X1 28i Steprtonic o mocy 245KM pali średnio 7,2 l/100km

byłbym gotów jakoś przeboleć te 0,6l/100km, nawet w dobie rosnących cen paliw.

8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Subaru XV 2.0i CVT o mocy 150KM pali średnio 6,6 l/100km

- BMW X1 28i Steprtonic o mocy 245KM pali średnio 7,2 l/100km

byłbym gotów jakoś przeboleć te 0,6l/100km, nawet w dobie rosnących cen paliw.

 

róznica w cenie koło 70 tyś też w zasadzie nie ma znaczenia , można przeboleć :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Subaru XV 2.0i CVT o mocy 150KM pali średnio 6,6 l/100km

- BMW X1 28i Steprtonic o mocy 245KM pali średnio 7,2 l/100km

byłbym gotów jakoś przeboleć te 0,6l/100km, nawet w dobie rosnących cen paliw.

 

róznica w cenie koło 70 tyś też w zasadzie nie ma znaczenia , można przeboleć :wink: :mrgreen:

Oczywście, człowiek gdy się uprze to wiele może przeboleć! :wink:

 

A jeśli mógłbym mieć jeszcze takie pytanie:

Powiedzmy, że za rok Subaru zaoferuje na naszym rynku model XV z 2-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym (DIT). Jaka wówczzas może być cena tego samochodu?

:?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy, że za rok Subaru zaoferuje na naszym rynku model XV z 2-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym (DIT)

 

powiedzmy , że raczej Impreze ( obniżony XV ) i jeżeli już to 1.6 turbo. :( .....a na 1.6 to nie bedzie chętnych w Polsce więc SIP nie bedzie sprowadzał w związku z czym..... nie wiadomo jaka będzie cena... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niesamowite, że w dobie rosnących cen paliw jest tak duże zainteresowanie silnikami o mocy +200

Decydując się na zakup Subaru z benzynowym silnikiem i stałym napędem na 4 koła liczę się ze sporym spalaniem. Turbo trochę zwiększa spalanie ale zdecydowanie zwiększa przyjemność z jazdy :) za co myślę, że sporo entuzjastów marki jest w stanie zapłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy, że za rok Subaru zaoferuje na naszym rynku model XV z 2-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym (DIT)

 

powiedzmy , że raczej Impreze ( obniżony XV ) i jeżeli już to 1.6 turbo. :( .....a na 1.6 to nie bedzie chętnych w Polsce więc SIP nie bedzie sprowadzał w związku z czym..... nie wiadomo jaka będzie cena... :mrgreen:

 

 

ale do Legacy to chyba wstawią 2.0DIT.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...