Adam12 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 najbardziej podoba mi się krzywa momentu 2.000 obr./400 Nm. Szkoda ze do EU trafi w "wykastrowanej" wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 najbardziej podoba mi się krzywa momentu 2.000 obr./400 Nm. Szkoda ze do EU trafi w "wykastrowanej" wersji. Może proces kastracji w tym wypadku będzie odwracalny...? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 i szkoda, ze w legacy bedzie tylko bezposredni wtrysk a nie dodatkowo posredni jak w BRC (pewnie bo wtrysk od Toyoty) . W Toyocie nieznane sa problemy zanieczyszczonych zaworow. Na przykladzie BMW wiem (w zaleznosci od profilu problemy co 80 tkm) jak sie zasyfia uklad dolotowy od EGR jezeli nie jest czyszczony benzyna ... po niemiecku Verkokung. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 co to takiego BRC ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 co to takiego BRC ? Pewnie chodziło o BRZ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 ale z tego co napisała wyżej Szanowna Dyrekcja nowe silniki turbo z Legacy i BRZ są takie same. Nie licząc zmian w charakterystykach moc/moment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Czy Szanowna Dyrekcja mogłaby powiedzieć / napisać / coś wiecej o ww. silniku i przetłumaczyć na nasze, to co widać a nie po naszemu pisane w dziewiątej sekundzie szóstej minuty materiału: Przetłumaczyć - niestety nie ( nie znam japońskiego ). Natomiast istotnie w Japonii w tym modelu moc silnika to 300 KM. Jest to nowa generacja silników. Stosowane są w wersjach FB ( Legacy, Forster, XV ) oraz FA ( BRZ ). O ile FB jest głównie nakierunkowany na niska emisję CO2 i dobry przebieg momentu obrotowego (dłuższy skok, mniejsz średnica cylindra ), o tyle FB to jednostka o nieco bardziej sportowych ambicjach ( "kwadratowy" ). Opisywany silnik wyposażony jest w bezpośredni wtrysk paliwa ( inny system niż w BRZ, gdzie jest kombinacja wtrysku bezpośredniego i pośredniego - tu tylko bezpośredni ). Współpracuje z nową generacją CVT ( High Torque CVT ). Kiedyś zapewne, w bardziej "cywilnej" wersji wejdzie do Europy - zakładam, że z mocą zbliżoną do niegdysiejszych Foresterów 2.5 XT. Pozdrowienia Adam12 przeczytaj dokladnie ! Opisywany silnik wyposażony jest w bezpośredni wtrysk paliwa ( inny system niż w BRZ, gdzie jest kombinacja wtrysku bezpośredniego i pośredniego - tu tylko bezpośredni ) BRZ ma wtrysk Toyoty gdzie czesc idzie konwencjonalnie i jak wiemy Toyoty nie maja problemow z verkokung. no ale pewnie Subaru ma opanowana technologie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 faktycznie, przeoczyłem ten fragment. Dzięki. W sumie pozostaje tylko czekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Niesamowite, że w dobie rosnących cen paliw jest tak duże zainteresowanie silnikami o mocy +200 Osobiście - bardzo mnie to cieszy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 chciałeś powiedzieć, że "JEST" zainteresowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 chciałeś powiedzieć, że "JEST" zainteresowanie. dokładnie - już zrobiłem EDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 w 2013 do 8 zł/litr- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Niesamowite, że w dobie rosnących cen paliw jest tak duże zainteresowanie silnikami o mocy +200 Osobiście - bardzo mnie to cieszy 8) Koszty paliwa to tylko jeden z aspektów posiadania samochodu, wcale nie najważniejszy przynajmniej dla niektórych :-). -- 7 wrz 2012, o 08:41 -- w 2013 do 8 zł/litr- Nie pozostaje nic innego jak wsiąść się do roboty :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 BRZ ma wtrysk Toyoty gdzie czesc idzie konwencjonalnie i jak wiemy Toyoty nie maja problemow z verkokung.no ale pewnie Subaru ma opanowana technologie haubi65, marką premium koncernu Toyota jest Lexus i tam idą najlepsze konfitury.Nie mogą udostępniać najlepszych rozwiązań właścicielowi marki Subaru, bo nastrzelaliby sobie za dużo goli do własnej bramki. BRZ to wyjątek bo to projekt zrealizowany wspólnie przez oba koncerny. Niesamowite, że w dobie rosnących cen paliw jest tak duże zainteresowanie silnikami o mocy +200Wiedząc, że:- Subaru XV 2.0i CVT o mocy 150KM pali średnio 6,6 l/100km - BMW X1 28i Steprtonic o mocy 245KM pali średnio 7,2 l/100km byłbym gotów jakoś przeboleć te 0,6l/100km, nawet w dobie rosnących cen paliw. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 - Subaru XV 2.0i CVT o mocy 150KM pali średnio 6,6 l/100km- BMW X1 28i Steprtonic o mocy 245KM pali średnio 7,2 l/100km byłbym gotów jakoś przeboleć te 0,6l/100km, nawet w dobie rosnących cen paliw. róznica w cenie koło 70 tyś też w zasadzie nie ma znaczenia , można przeboleć :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 - Subaru XV 2.0i CVT o mocy 150KM pali średnio 6,6 l/100km- BMW X1 28i Steprtonic o mocy 245KM pali średnio 7,2 l/100km byłbym gotów jakoś przeboleć te 0,6l/100km, nawet w dobie rosnących cen paliw. róznica w cenie koło 70 tyś też w zasadzie nie ma znaczenia , można przeboleć :wink: Oczywście, człowiek gdy się uprze to wiele może przeboleć! :wink: A jeśli mógłbym mieć jeszcze takie pytanie: Powiedzmy, że za rok Subaru zaoferuje na naszym rynku model XV z 2-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym (DIT). Jaka wówczzas może być cena tego samochodu? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 podobna:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 teoretycznie na poziomie 2.0D ale to teoria ( czyt. "zaklinanie rzeczywistości ). Niepotrzebne gadżety typu CVT, kamery i inne bzdury skutecznie podniosą cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Powiedzmy, że za rok Subaru zaoferuje na naszym rynku model XV z 2-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym (DIT) powiedzmy , że raczej Impreze ( obniżony XV ) i jeżeli już to 1.6 turbo. .....a na 1.6 to nie bedzie chętnych w Polsce więc SIP nie bedzie sprowadzał w związku z czym..... nie wiadomo jaka będzie cena... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Opisywany silnik wyposażony jest w bezpośredni wtrysk paliwa ( inny system niż w BRZ, gdzie jest kombinacja wtrysku bezpośredniego i pośredniego - tu tylko bezpośredni ). To jest osiem wtryskiwaczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZAJAX Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Niesamowite, że w dobie rosnących cen paliw jest tak duże zainteresowanie silnikami o mocy +200 Decydując się na zakup Subaru z benzynowym silnikiem i stałym napędem na 4 koła liczę się ze sporym spalaniem. Turbo trochę zwiększa spalanie ale zdecydowanie zwiększa przyjemność z jazdy za co myślę, że sporo entuzjastów marki jest w stanie zapłacić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Powiedzmy, że za rok Subaru zaoferuje na naszym rynku model XV z 2-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym (DIT) powiedzmy , że raczej Impreze ( obniżony XV ) i jeżeli już to 1.6 turbo. .....a na 1.6 to nie bedzie chętnych w Polsce więc SIP nie bedzie sprowadzał w związku z czym..... nie wiadomo jaka będzie cena... ale do Legacy to chyba wstawią 2.0DIT..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 mi nasuwa się taki oto cytat Pana Staszewskiego z ostatniej płyty odnośnie gdybania co SIP (nie) lub (w) prowadzi na nasz rynek... "gdyby mama miała fiuta to by była ojcem" 8) ...czyli czekajmy na czyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi