deeboo1 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Witam Jestem świeżo po przekładce auta i auto się grzeje i wyrzuca płyn (tą rurką obok akumulatora). Dodatkowo przy zagrzanym silniku z nawiewu leci chłodne a potem lekko letnie powietrze. Jaka może być przyczyna? Czy to uszczelka pod głowicą? Co sprawdzić? Pomóżcie proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 First . Sprawdź układ chłodzenia czy wszystko dobrze podłączone , termostat i odpowietrz układ.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 a może masz za mało tego płynu i ci się grzeje? Może masz gdzieś wyciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 deeboo1, objawy w 100% wskazują na zapowietrzony układ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuczek99 Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Najlepiej przy odpowietrzaniu układu ustaw samochód tak żeby przód auta był wyżej uniesiony w stosunku do tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Zapowietrzony masz uklad. Wlej dobrze plynu i ustaw auto z przodem wyzej niz tyl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianbyczek Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 albo uszczeleczka pod silnikiem do roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 albo uszczeleczka pod silnikiem do roboty pod silnikiem to jest belka..... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 pod silnikiem to jest belka..... :wink: i poduszki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 U co poniektórych plama oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Pod silnikiem to jest alfalt. A ile tego plynu wlewasz ze go wyrzuca? pompa wody ma wszystkie lopatki? Silnik przed przekladka chodzil dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major222 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 witam panowie. Mam podobny problem w swoim Legacy '97rok autko potrafi jechać i jechać, a w pewnym momencie skacze temperatura, wskazówka się unosi, zbiorniczek wyrównawczy jest pełen i bulgocze... dodam tylko że rano gdy zaglądam do zbiorniczka to jest praktycznie pusty, a po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów sytuacja się powtarza. Czy może to być kwestia uszkodzonego termostatu?? dodam tylko że układ w miarę możliwości i umiejętności mych odpowietrzyłem, z tym że mam LPG co chyba z tego co wiem daje parę dodatkowych węży od chłodzenia. Czy to kwestia złego odpowietrzenia? Coś z termostatem? Fatum? Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Moze uszczelka pod glowica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Wyjmij termostat, poskładaj wszystko bez niego i wyeliminujesz jedną z możliwych przyczyn. Nieprawidłowo podłaczona instalacja LPG też zdaje się, że może powodować takie objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major222 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Moze uszczelka pod glowica? Z tego co pamiętam objawy uszczelki to płyn w smarowaniu i olej w płynie, ja nie zauważyłem ani jednego ani drugiego. A jeszcze powiedźcie mi, czy w układzie jest tylko jeden odpowietrznik na chłodnicy czy gdzieś jeszcze małe sprytne japońskie rączki drugi wrzuciły?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 jeśli chodzi o uszczelkę pod głowicą to niekoniecznie tak jak piszesz, wszystko zależy od tego gdzie jest przedmuch, może dmuchać do układu chłodzenia i wtedy olej jest czysty pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Z uszczelka pod glowica nie ma reguly. Moze nie brac nawet plynu a bedzie sie grzac i rozrywac weze przez kompresje z silnika ktora idzie w plyn chlodniczy. Sprawdz termostat i sciag np weza z nagrzewnicy czy z parownika czy jest w nim plyn jak nie ma to masz zapowietrzony silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 jeśli chodzi o szybkie grzanie się i bulgotanie wody w zbiorniczku przy aucie z LPG znajomy miał taką sytuację że wszystko wskazywało na uszczelkę a okazało się że instalacja LPG była źle zamontowana Jakaś część była za wysoko zamontowała co powodowało grzanie się auta i wywalanie płynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Przewod byl wyzej niz plyn w zbiorniczku? Oczywiscie moze tak byc bo nie ma obiegu plynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiocars Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 albo uszczeleczka pod silnikiem do roboty pod silnikiem to jest belka..... :wink: Ja mam plastikową osłone:) Sprawdz termostat, moze nieotwiera i wyrzuca plyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 upg lub peknieta glowica. przerabialem to samo z tym, ze u mnie byla ta 2 opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 albo uszczeleczka pod silnikiem do roboty pod silnikiem to jest belka..... :wink: a bo nie, belka to jest na wielkiej krokwi pod tyłkiem Małysza i jego kolegów... pod silnikiem to jest miska olejowa z przyklejonym do niej na wyciekający olej błotem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major222 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Więc tak. Nie doszedłem do tego co to sam, oddałem subaryne do w miarę dobrego warsztatu, tam zrobili test spalin w układzie chłodzenia, wykluczając wadliwość uszczelki pod głowicą, ściągnęli termostat i też jest z nim wszystko ok, układ jest szczelny, nie widać wycieków, nie jest zapowietrzony. powodem może być to że się gdzieś przypadkiem zapowietrza podczas jazdy, ale nie znaleźli nic... pozostaje albo oddać auto do ASO albo po prostu jeździec i uważać, co jakiś czas odpowietrzać i nie wiem co jeszcze. Dzięki wszystkim za rady. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 się gdzieś przypadkiem zapowietrza podczas jazdy Ciekawe z uwagi na to, że w układzie panuje nadciśnienie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Powiem tak... Te całe testy spalin to niech sobie w d... Wsadza... Miałem pęknięta głowicę na obu cylindrach... Ale podczas spokojnej jazdy wszystko było ok. Dopiero gdy dostawał 1.5bara doładowania temperatura szła w górę a płyn do wyrównawczego... Na teście nic nie wykazało... Dlaczego? Bo pewne rzeczy wychodzą dopiero na obciążonym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się