jaRek Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Następujący temat: Mam skrzynie z STI GC8 z dyfrem R180 i chcę to włożyć do GTka. O ile się zdążyłem zorientować jedyny problem z montażem pojawia się w przypadku tylnych półosi z GTka, które nie będą pasować do dyfra R180. Jakie mam opcje? 1) Przerobić GTkowe półośki żeby pasowały - jaki koszt i czy nie jest to jakaś mega rzeźba? 2) Znaleźć półośki np. z RA - czy będą pasowały do piast GTkowych czy trzeba od razu komplet z piastami, hamulcami itp? ( jeśli ktoś ma na sprzedaż to prośba o info ) 3) sprzedać dyfer R180 i kupić R160 pasujący przełożeniem do skrzyni i nie ma problemu z półosiami - czy R180 jest lepszy/mocniejszy i lepiej go sobie zostawić? 4) ....inne opcje..? Dzięki za każde info, najlepiej potwierdzone doświadczeniem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Mam skrzynie z STI GC8 z dyfrem R180 i chcę to włożyć do GTka jeżeli naped jest z GC8 to powinno pasować zmieniajac piasty i zwrotnice (półośki z buga STI będą wtedy pasować bez przeróbek) ale ja proponuje: 3) sprzedać dyfer R180 i kupić R160 pasujący przełożeniem do skrzyni i nie ma problemu z półosiami - czy R180 jest lepszy/mocniejszy i lepiej go sobie zostawić? u mnie w EX GT jest maly dyfer ze szpera plytkowa w polaczeniu z 6MT (ma kilkadziesiąt tysięcy przebiegu). Ostatnio byl tam robiony przeglad, żadnych problemów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Ale dyfer r180 jest dużo bardziej wytrzymały od 160 , ze względu na wielkość płytek , lozysk, zebow ,pojemność oleju itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Ale dyfer r180 jest dużo bardziej wytrzymały od 160 , ze względu na wielkość płytek , lozysk, zebow ,pojemność oleju itp. oczywiście, w Nce, Rce itd ale na okazyjne upalanianic mu nie bedzie o ile dobrze poskładany i nalezycie serwisowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 To ja się podepnę pod temat.Mam dyfer z New Age a chciałbym zostawić piasty GT-owe bo chciałbym jeżdzić na 16". Jakie półosie mam założyć ? Ile to kosztuje, gdzie to mogę kupić i na jakiej ulicy Carfit ma firmę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 co ma piernik do wiatraka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 co ma piernik do wiatraka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 co ma piernik do wiatraka Nie wiem o którą część wypowiedzi pytasz.Więc po kolei.Przy dyfrze jest R180 przy piaście GT R160.Więc półoś New Age nie pasuje od strony zewnętrzej a półoś GTowa od strony wewnętrzej. a) jedni mówią : zdejmij jeden przegub i zrób hybrydę przy czym drudzy twierdzą,że tej hybrydy nie robię się tak łatwo i podmiana przegubu zewnętrznego GT na półoś NA się nie uda ponadto podobnież półoś New Age jest dłuższa trochę od GC8 i trzeba by ją skracać c) dużo napisano też o półosiach dorabianych na zamówienie ale np.z półki ich w 4T nie kupię bo nawet dziś o to pytałem A o adres Carfita pytałem bo pewnie i tak go wkońcu nawiedzę.Jak już mi cierpliwości niestraczy a budżetu starczy PS.A o tych półosiach to się wkurzam bo nikt konkretnie nie chce powiedzieć jak połączyć dyfer NA z piastą GT.Jest taki topik o ukręcających się półosiach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 co ma piernik do wiatraka Gdybym zakupił Nissan GT-R , jaki olej bezpiecznie mogę lać przy profilu jazdy (3 przejażdżki w miesiącu) ? Panie carficie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 co ma piernik do wiatraka Nie wiem o którą część wypowiedzi pytasz.Więc po kolei.Przy dyfrze jest R180 przy piaście GT R160.Więc półoś New Age nie pasuje od strony zewnętrzej a półoś GTowa od strony wewnętrzej. a) jedni mówią : zdejmij jeden przegub i zrób hybrydę przy czym drudzy twierdzą,że tej hybrydy nie robię się tak łatwo i podmiana przegubu zewnętrznego GT na półoś NA się nie uda ponadto podobnież półoś New Age jest dłuższa trochę od GC8 i trzeba by ją skracać c) dużo napisano też o półosiach dorabianych na zamówienie ale np.z półki ich w 4T nie kupię bo nawet dziś o to pytałem A o adres Carfita pytałem bo pewnie i tak go wkońcu nawiedzę.Jak już mi cierpliwości niestraczy a budżetu starczy PS.A o tych półosiach to się wkurzam bo nikt konkretnie nie chce powiedzieć jak połączyć dyfer NA z piastą GT.Jest taki topik o ukręcających się półosiach. Odpowiedż jest prawidłowa i daje automatycznie odpowiedź na pytanie a) są dwie drogi, coustomowe półosie dorabiane , lub zwrotnice z sti i półosie z STI , ja jestem oczywiście zwolennikiem drugiego rozwiązania 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 I wszystko jasne.Dzięki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaRek Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Czy same półosie z Type RA lub R załatwiają sprawę w moim przypadku i podpasują do GTkowych piast? Czy potrzebuję całego kompletu czyli zwrotnice, piasty, tylne hamulce i co tam jeszcze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Czy same półosie z Type RA lub R załatwiają sprawę w moim przypadku i podpasują do GTkowych piast?Czy potrzebuję całego kompletu czyli zwrotnice, piasty, tylne hamulce i co tam jeszcze ? Półosie Type R sprawy nie załatwią bo nie wejdą w piastę GT. A ja mam pytanie czy do zwrotnicy STI jak założę mniejszą tarczą i WRXowy zacisk to założę 16" koła czy też nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 A ja mam pytanie czy do zwrotnicy STI jak założę mniejszą tarczą i WRXowy zacisk to założę 16" koła czy też nie ? Moze po prostu poszukaj gratow od Type-R/Type-RA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 A ja mam pytanie czy do zwrotnicy STI jak założę mniejszą tarczą i WRXowy zacisk to założę 16" koła czy też nie ? Moze po prostu poszukaj gratow od Type-R/Type-RA Chyba o graty z Type R/RA będzie trudniej niż STI.Ale zdaje mi się,że czasami ktoś po modyfikacjach jeżdził w STI na 16". Tylko na czym to polegało,tylko hamulec WRX czy jeszcze coś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Jurassic nie wspominalrs nic, ze masz dyfer R180 a ja tego do konca nie sprawdzilem po oznaczeniach skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaRek Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 grygo, spoko, sam nie wiedziałem, ze mam taki dyfer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Czy będzie jakiś problem gdy do GC8 i dyfra STi R180 założy się półosie i zwrotnice od Type R/RA ? Chcę jeździć na kołach 16" i dwutłoczku WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castrol Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 a nie prosciej wyslac polosie do torunia do firmy moto-max zeby dorobili odpowiedni przegub i wszystko wtedy gra. Sam jezdze na tak zrobionych poloskach juz z 4 lata i wszystko dziala jak nalezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 a nie prosciej wyslac polosie do torunia do firmy moto-max zeby dorobili odpowiedni przegub i wszystko wtedy gra. Sam jezdze na tak zrobionych poloskach juz z 4 lata i wszystko dziala jak nalezy. Już sam nie wiem,kołomyja taka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaRek Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 a nie prosciej wyslac polosie do torunia do firmy moto-max zeby dorobili odpowiedni przegub i wszystko wtedy gra. Sam jezdze na tak zrobionych poloskach juz z 4 lata i wszystko dziala jak nalezy. Tak też zrobiłem :wink: Jeździ i wszystko działa jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 A co wysłście do Moto Max-u ? 1) Przegub wewnętrzny STI, patyk GT i przegub zewnętrzny GT ? 2) Przegub wewnętrzny STI,patyk STI i przegub zewnętrzny GT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaRek Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Wysyłasz im swoje półosie i dostajesz już odpowiednio przerobione -- 28 sie 2012, o 21:14 -- Wysyłasz im swoje półosie i dostajesz już odpowiednio przerobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 3 sposoby 1) Półosie hybrydowe minusy - rozwiązanie niefabryczne 2) Piasty i półosie R/RA plusy- większe łożysko,rozwiązanie fabryczne minusy- nie pasuje ręczny z GT, inne tarcze może być kłopot z zakupem,jaki tam idzie zacisk na 290mm -m taki sam jak dwutłoczek WRX ? 3) Zwrotnice z STI i zacisk z WRX (pod felgę 16") plus-rozwiązanie fabryczne minus- nie wiadomo czy zwrotnica STI może tak samodzielnie zastąpić GT, nie wiadomo czy podejdzie zacisk i tarcza z WRX PS.Chyba pójdę w hybrydowe ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się