hemi112 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Jedno kółeczko w plecy przy przejechanych 384.Masakra.Na ostatnim ,zeby auto zaprotestowało to trzeba mieć meeeeega pecha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Auto mogło jechać - zabrakło benzyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Gdzie to wyczytales? Jest jakieś info od Toyoty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 W czasie relacji na ES mówili, że jedzie tylko na baterii, której niestety zabrakło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Słaba reklama dla hybryd ale gdyby starczyło prądu byłoby wręcz przeciwnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Toyota jechala na baterii, ale nie dlatego, ze zabraklo benzyny. http://www.dailysportscar.com/2016/06/19/toyota-win-the-23-hours-59-minutes-of-le-mans.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Toyota jechala na baterii, ale nie dlatego, ze zabraklo benzyny. http://www.dailysportscar.com/2016/06/19/toyota-win-the-23-hours-59-minutes-of-le-mans.html Tego jeszcze nie wiemy. Brak oficjalnego komunikatu. W usterkę turbo nie wierzę - byłoby dużo dymu przy tego typu awarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 W usterkę turbo nie wierzę - byłoby dużo dymu przy tego typu awarii. Strasznie to wszystko dziwne... jechałem kiedyś autem z padniętym turbo, auto nie miało mocy ale zamiast 200km/h jechało 90km/h. Toyka się po prostu zatrzymała na mecie o jedno, czy dwa kółka za wcześnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Toyka się po prostu zatrzymała na mecie o jedno, czy dwa kółka za wcześnie O jedno. A później jeszcze ruszyła sama, ale chyba na baterii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 http://www.dailysportscar.com/2016/06/23/toyota-failure-explained.html “Car #5 suffered a technical defect on a connector on the air line between the turbo charger and the intercooler, causing a loss of turbo charger control. The team attempted to modify the control settings to restore power and this was eventually achieved, allowing the car to complete the final lap. However, it was achieved too late to complete that lap within the required six minutes." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Porsche się całkiem ładnie zachowało po wygranej, elegancko wyszło I ciekawe czy Porsche odpowie na tą reklamę/zaczepkę Audi z 2014 czy może przemilczy zważywszy że zwycięstwo jest najlepszą odpowiedzią https://www.youtube.com/watch?v=_3u_14CXSDg 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 I ciekawe czy Porsche odpowie na tą reklamę/zaczepkę Audi z 2014 czy może przemilczy zważywszy że zwycięstwo jest najlepszą odpowiedzią Chojny, odpowiedz byla juz w zeszlym roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 hehe jeszcze lepiej... sklepali Skody w pierwszym roku i potwierdzili w kolejnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 A gdzie Audi w ogole wyladowalo w tym roku? Jak im szlo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 A gdzie Audi w ogole wyladowalo w tym roku? Jak im szlo? Przez pecha Toyoty jedno Audi wskoczyło na podium (12 okrążeń za liderem). Gdyby nie to, to Audi zabrakłoby na podium w LM pierwszy raz od... 1998 roku. To było generalnie nieudane LM dla Audi. Auto nie miało tempa, miało problemy z utrzymywaniem temperatury opon plus do tego trafiło się kilka awarii, w tym wczesna wymiana turbosprężarki w #7. Dodatkowo ciężko już mówić o jakichś zyskach z korzystania z silnika Diesla - zbiornik paliwa jest rzecz jasna niż w autach benzynowych przez co tankowanie wypadało co 13 okrążeń (tyle co Porsche, a nawet mniej, bo w końcowej fazie wyścigu potrafiło zrobić 14 okrążeniowy stint jak Toyota). Do tego marketingowo to już trochę zdarta płyta, pomijam, że emanowanie skrótem TDI w świetle afery diesel-gate to chyba średni pomysł. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 23 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Audi w tym roku miało nowy system magazynowania energii, który niestety okazał się zawodny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 I tylko 6MJ, przy 8MJ konkurencji. W świetle planowanych zmian i powiększania poziomu rekuperacji do 10 a nawet 12MJ, 8MJ wydaje się być minimum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 24 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 LMP1 są kosmiczne. Mają po 1000hp, z czego 500hp to silnik elektryczny. No i to wszystko jest AWD. Przeważnie przód jest elektryczny, a tył na silniku spalinowym. Taka hybryda mi się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 @@WRC fan, dzieki za streszczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Do tego marketingowo to już trochę zdarta płyta, pomijam, że emanowanie skrótem TDI w świetle afery diesel-gate to chyba średni pomysł. czas na 1,6 turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Ciekawa statystyka http://wrc.net.pl/5233-km-w-24h-le-mans-fakty-z-wyscigu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 18 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Tak się złożyło, że najważniejsza impreza motoryzacyjna na świecie, czyli Plejady rozgrywają się w tym samym czasie, co wyścig Le Mans. Jakby to kogoś interesowało, Toyota pomimo dominacji w tym sezonie, ustanowienia rekordu toru i 3 samochodów, aktualnie prawie nie istnieje - wszystkie 3 auta się popsuły się. Prowadzi Porsche, przy czym jedno już odpadło. Do końca jeszcze daleko, więc nie jest wykluczone, że w tym roku generalkę wyjmie LMP2 Małe podsumowanie z jalopnik.com (http://blackflag.jalopnik.com/why-your-favorite-car-is-already-done-at-le-mans-with-o-1796202226): LMP1: Because You Like Nice Things No. 4 ByKolles Racing ENSO CLM P1/01: Engine failure. No. 7 Toyota TS050: Clutch failure. No. 9 Toyota TS050: Collision with the No. 25 CEFC Manor TRS Racing LMP2 on the restart directly after the No. 7's retirement. Contact with the No. 25 caused a tire failure that ripped apart the rear of the car. LMP2: Gunning For That Overall Podium No. 26 G-Drive Racing Oreca 07-Gibson: Damaged after punting a 911 into the wall and/or karma. No. 25 CEFC Manor TRS Racing Oreca 07-Gibson: Collision with the No. 9 Toyota TS050. No. 28 TDS Racing Oreca 07-Gibson: Crashed out of sixth place; also probably karma. LM GTE Pro: It’s Your Dream Car, But The Race Car Version No. 82 Risi Competizione Ferrari 488 GTE: Smacked into the wall by the No. 28 TDS Racing LMP2. No. 92 Porsche 911 RSR: Spun off into the wall. LM GTE Am: How You’d Spend Your Powerball Winnings No. 16 Proton Competition Porsche 911 RSR: Punted into the wall by an LMP2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Z całego wyścigu przespałem nieco ponad 3h. Ok. 2:00 w nocy godzinka i 8:00-10:00 rano dziś. Totalna porażka Toyoty bardzo mnie zasmuciła. Jak stracili szanse na podium zacząłem kibicować ekipie Jacki'ego Chan'a i teamowi Astona Martina. W GTE Pro były emocje do ostatka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 18 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Walka w GTE Pro faktycznie do ostatnich metrów bok w bok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Wyścig piękny. Le Mans po raz kolejny nie zawodzi, znów warto było spędzić całe 24h przed TV W LMP1 pogrom, ale powrót Porsche #2 na szczyt świetny. Wygrała jedyna słuszna marka No i walka w GTE Pro jako wisienka na torcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się