Than_Junior Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Za trzy kwadranse start - mysle, ze pierwsza godzina powinna byc bardzo ciekawa Tutaj live stream:http://www.24h-lemans.com/live/en No i wyglada na to ze Porsche Nr14 sie skonczylo! Niesamowite jak:1) niewiarygodnie szybkie sa LMP1 2) Toyota (nie zauwazylem jak pozostali) ma system start/stop w boksie - silnik spalinowy wylaczaja jeszcze zanim samochod sie zatrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Porsche 14 się reanimuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 aktualny kierowca musi miec taki wkurw, ze glowa mala szkoda, ze ZEOD sie skonczyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Porsche wraca do rywalizacji. Szkoda ZEOD. Podobno ten odkurzacz 300km/h jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 fantastyczna walka Audi 2 i 3 oraz Toyoty 8. Ogladam na streamie na laptopie oraz na iPadzie zeby miec dwie perspektywy, rany jakie emocje!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Jedno Audi out, deszcz, Toyka z 3 minutowa przewaga nad Porsche a dalej dwa Audi. Sie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Szkoda, że Rob nie jedzie w Le Mans. Widziałbym go w takie rywalizacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Na wszystko przyjdzie czas Moze to głupio zabrzmi, ale ostatnio trochę sie interesowałem protezami i postępem w tej dziedzinie medycyny i to co juz dziś jest możliwe, to prawie sci-fi! Wcale bym sie nie zdziwil, jakby Robert poszedł w tym kierunku, gdyby mu to dało możliwość powrotu do torów... Nie do końca rozumiem co sie tam stało w deszczu z tym wypadkiem między Ferrari, audi i Toyota. Audi i paru innych tak jakby mocno zwolnili, a tamci dwaj wpadli na nich jak wariaci....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Tak. Gosc z Audi nie mial nic do powoedzenia. Dostali strzała niespodziewanego od tylu i po zabawie, No i Audi po nocy na 1 miejscu ale Porsche tylko okrążenie straty. Jest nadzieja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Toyka nr 7 nie jedzie Ktoś wie co się stało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Wlasnie szukalem i nic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 (edytowane) Toyka nr 7 nie jedzie Ktoś wie co się stało ? http://www.theepochtimes.com/n3/736546-leading-toyota-stops-on-course-with-ten-hours-left-in-le-mans-24/?photo=2 Fourteen hours into the race, the #7 Toyota TS 040 Hybrid which had led the Le Mans 24 since seven o’clock in the evening, stopped on the side of the course at Arnage Corner, with undetermined mechanical issues. Driver Kaz Nakajima climbed out of the car and tried to repair the car himself, following instructions delivered from the pits via radio, but the car, which led for 163 of 223 laps, dropped to fourth overall. http://www.toyotahybridracing.com/toyota-racing-le-mans-24-hours-update-5 . The cause of the stoppage has been diagnosed as an electrical problem relating to the loom. The car officially retired from the race after 13 hours and 53 minutes. Edytowane 15 Czerwca 2014 przez Fiji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 #1 Audi ma problemy, szansa dla Porsche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 szkoda Toyi, bedzie moze ciekawa walka Audi vs Porsche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 szkoda Toyi, bedzie moze ciekawa walka Audi vs Porsche nie będzie, porsche padło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 O Audi: http://superauto24.se.pl/auto/audi-r18-e-tron-quattro-triumfator-24-godzinnego-wyscigu-le-mans-2013_332317.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Niech to.... O Audi: http://superauto24.se.pl/auto/audi-r18-e-tron-quattro-triumfator-24-godzinnego-wyscigu-le-mans-2013_332317.html Moc diesla 490 koni a calego zespolu z hybryda 500 koni?!?! Kto to pisze??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Niech to.... O Audi: http://superauto24.se.pl/auto/audi-r18-e-tron-quattro-triumfator-24-godzinnego-wyscigu-le-mans-2013_332317.html Moc diesla 490 koni a calego zespolu z hybryda 500 koni?!?! Kto to pisze??? Przynajmniej juz wiemy skad Jacky czerpie swoje informacje o motoryzacji pol godziny do konca i wyglada na to, ze Ingolstadt znow dominuje, ech... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Ołdi znów wygrało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Ale trzeba przyznać ze po prostu są dobrzy. Ten rok zapowiadał sie bardzo trudny biorąc pod uwagę rozmach Toyoty oraz prestiż Porsche. Gratulacje OOOO! Dobra robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Wygrywanie w Le Mans doprowadzili do perfekcji. Gdyby nie Toyota, która skasowała trzecie Audi, to zapewne mieliby całe podium. Mi się podoba to, że mieliśmy tak naprawdę trzy różne podejścia do tematu hybrydy i jak się okazało wszystkie były konkurencyjne. W przyszłym roku dołączyć ma Nissan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Hm, wogóle konkurencyjność konstrukcji hybrydy daje dużo do myślenia. Czy Porsche było benzynowe ? Nie śledziłem niusów z LM. @ Elmo mógłbyś coś napisać o tych trzech różnych wariantach hybryd ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 @@Jacky X, szczegółów nie znam, ale Audi napędzane było turbodieslem, Porsche miało benzynowe 2.0 Turbo, a Toyota benzynowe 3.7 NA. Wszystkie te silniki spalinowe oczywiście wchodziły w skład układu hybrydowego. Porsche chyba nacisk położyło na napęd elektryczny i uzyskiwaną z niego największą moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 @@Jacky X, szczegółów nie znam, ale Audi napędzane było turbodieslem, Porsche miało benzynowe 2.0 Turbo, a Toyota benzynowe 3.7 NA. Wszystkie te silniki spalinowe oczywiście wchodziły w skład układu hybrydowego. Porsche chyba nacisk położyło na napęd elektryczny i uzyskiwaną z niego największą moc. Dla mnie samo to w sobie jest sensacyjne.Trzy koncepcje a jednak jechały z tego co wiem bardzo podobnie. Jest to dla mnie niezrozumiałe,że żadna z tych koncepcji nie uzyskała znaczącej przewagi. Niezmiernie ciekawa sytuacja. PS. Porsche miało "tylko" 2,0 turbo ? Może STI kiedyś wystartuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Najszybsza była Toyota. Natomiast jak się okazało system Audi był najmniej zawodny, co dało im zwycięstwo. Porsche miało V4 2.0 Turbo o mocy około 500 koni + jakieś 250 elektrycznych kucy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się