smile Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 jak reflektor strzeli to duże kawałki szkła nie posypią się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 to jak reflektor "strzeli" to szkło na drodze będzie chyba ostatnim problemem właściciela pojazdu... rozwiń myśl, plzz... bo i mnie to interesuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 żeby się nie rozpadły jak się potłuką... jak się przypatrzysz to zobaczysz też taśmę na lusterkach. Pozdrawiam właściciela może mało będzie to obchodziło, gorzej z resztą ludzi i ekipą sprzątającą... nikt się przypadkowo nie natknie na taki kawałek szkła, a i ekipa sprzątająca nie będzie musiała szuakć po okolicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 herezje jakieś prawicie....reflektor można potłuc nie tylko podczas dzwona, można najechać na pachołek, na torze może odpaść kawałek wydechu poprzednika, chodzi o to, żeby jak szkło pęknie, nie wysypało się od razu na trasę, i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 a co oznaczają te strzałki wskazujące ucho holownicze ? to że za ten element się holuje auto czy po prostu jakas "moda" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Hehe dla mnie poprostu ktos z glupa nakleil takie szczalki czy tez na reflektory tasme izolacyjna co spowodowalo jakas mada... Moge sie mylic ale dla mnie to dziwna moda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 a co oznaczają te strzałki wskazujące ucho holownicze Tak,za ten element się holuje lub wyciąga auto,oprócz tych znaków znajdziesz jeszcze wskaźnik gdzie znajduje się odcięcie prądu od instalacji elektrycznej.Na aucie jest wiele różnych znaków niezrozumiałych dla przeciętnego fana ale maja one za zadanie usprawnienie obsługi jak i przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Że niby kto mnie czym jak? bo nie jaże ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Hehe dla mnie poprostu ktos z glupa nakleil takie szczalki czy tez na reflektory tasme izolacyjna co spowodowalo jakas mada... Moge sie mylic ale dla mnie to dziwna moda... Możliwe. Kiedyś jakiś piłkarz nalepił sobie plaster na nos i wielu zaczęło go małpować. W polskiej lidze najdłużej chyba z oblepionym nosem grał Czarek Kucharski, nawet wtedy, gdy na zachodzie moda przeminęła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Niebo poczytaj załącznik J FIA, sporo ciekawych rzeczy się dowiesz przygotowując auto do sportu. Znajdziesz również tam odpowiedzi o taśmach na lampach, strzałkach, widocznych uszach holowniczych, piorunka, "E" i innych tego typu rozwiązaniach. Załącznik znajdziesz pewnie na stronie PZM - przynajmniej ileś lat temu tam były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 ponoć dawniej w wyścigach samochodów turystycznych (GT) tak zabezpieczano klosze,żeby po rozbiciu na torze nie leżały i opon nie przecinały,a leżące drzwi i wydechy widać z daleka Strzałka wskazuje ucho holownicze ,bo nie zawszejest na wierzchu jak w CC.,a nieraz treba szybko auto odciągać bo się olej lub paliwo leje do środowiska albo w niebezpiecznym miejscu auto wylądowało. Oznaczenia systemów gaśniczych i wyłączników prądu -jak agrupa pisze. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 robienie x z taśmy izolacyjnej moim zadaniem i tak nie uchroni przed wypadnięciem kawałków szkła na drogę, lepszym rozwiązaniem byłoby naklejenie foli bezbarwnej na całą powierzchnie lampy,wtedy jest pewność że nic nie wyleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Najlepiej wogole to wyciagnac lampy i wsadzic zaslepki jesli jest to dzien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 lepszym rozwiązaniem byłoby naklejenie foli bezbarwnej w tamtych czasach nie było może bezbarwnej odpowiedniej jakości,a i sędziowie widzieli,że oklejone. Najlepiej wogole to wyciagnac lampy i wsadzic zaslepki jesli jest to dzien Ale kwestie przepisów nie zawsze pozwalały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Te tasmy na dzisiaj to tylko sprawa historii. Zostal fun dawnych lat kiedy faktyceie bite szklo bylo czestym przypadkiem na torach od kamykow podnoszonych przez slicki. Dzisziejsze lampy raczej tak sie sie sypia. oznaczenie zaczepu pomaga ograniczyc w czasie akcje wyciagania z "kuvety" co jest istotne dla innych uczestnikow czkajacych na otwarcie toru. Jest jeszcze wiele innych zasad jazdy na torze ktore nie koniecznie sa respektowane na" dniach otwartych" Unikam osobiscie takich spedow bo sa one bardzo niebezpieczne ze wzgledu braku selekcji i braku dyscypliny. 100razy lepsze sa pojezdzawki klubowe gdzie jes kompletnie inna atmosfera i duzo fajniejsza jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi