Jump to content

agrupa

Użytkownik
  • Content Count

    234
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

agrupa last won the day on November 13 2017

agrupa had the most liked content!

Community Reputation

61 Wspaniały

About agrupa

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 05/16/1981

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    GC8 WRX STI V3 :)
  • Zainteresowania
    Wszystko co warcy, burcy i szczela

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No ale tu masz ceny z dzisiaj a kolega pisze o usłudze dwa lata wstecz. Ja kupowałem uszczelki pojedynczo i pamiętam że cena jednej sztuki pod głowice to było coś ok 250-260zl teraz na szybko patrząc allegro to samo pokazuje za 210zł.
  2. Bartek rozumiem o co ci chodzi ale niestety nie da się przeskoczyć cen. Jak parę lat temu odbudowywałem ej20k to cena kompletu uszczelek to było coś ok 2000zł. Chore ale niestety. W w/w przypadku pewnie zamówiono zestaw i dokupieno cosworth pod głowice. Sam robiąc na kutym tłoku zrobiłem to za 6000 jednak to ja wziąłem odpowiedzialność za szlifowany wał, za jakość poskładania itp. Dlatego uważam że warsztat który wie co robi i bierze odpowiedzialność za to nie będzie robił tego za czapkę śliwek. Faktem jest że często firmy mocno umocowane na forum i dziwnie promowane generują dziwne procedury
  3. A dlaczego mieli dawać? Stały klient? Piąty silnik? Pamiętaj że to są ceny archiwalne i wtedy to mogło rynkowo tak kosztować. Co do robocizny, nie każdy kto ma dużą wiedzę, doświadczenie, prowadzi firmę w tym szalonym kraju, udzieli ci gwarancji na swoją pracę itp, chce to robić za miskę ryżu.
  4. Bartek spalanie stukowe ma wpływ na łożyskowanie wału. Ja zamiast wymieniać dobre na dobre zrobiłbym mapę ba polskie paliwo z małym bonusem tak żeby po tej przykrej chwili był banan na twarzy... powodzenia
  5. Nie płaci za to warsztatowi ;-)
  6. Witam Szukam informacji jakiej reperaturki mogę użyć do regeneracji zacisku jednotloczkowego sumitomo (impreza gc8 sti v3). Wszędzie widzę reperaturki do zacisków akebono.
  7. Temat mistrz :-) potem w odpowiednich działach obruszenie że połowa aut na silikonie lata :-) domowi mechanicy jest coś takiego jak książka serwisowa gdzie opisane jest dokładnie co należy i czym smarować oraz podane są dokładne momenty dla dokręcania śrub. Warto czasem coś przeczytać więcej niż forum :-P
  8. Napisz, nakarm trole :-) niedługo będzie strach oddychać bo cię opiszą na forum...
  9. No i gratis dostaje się brak homologacji.
  10. Blok możesz zamknąć ten który masz, z tego co się interesowałem i rozmawiałem z szlifierzami to największy błąd to właśnie pominięcie osiowania bloku i korb. Niezależenie od tego co zdecydujesz powinieneś pasowanie tych elementów szlifierzom. Składać możesz sam ale ważne żebyś wiedział co!
  11. Hej. Kupowałem pierwszy nadwymiar (kupiłem acl ale sugerowano OEM).
  12. Szlifowałem wał. Auta już nie mam ale wiem co się z nim dzieje - 40-50tyś km i na razie się zepsuć nie chce, wszystko chodzi jak po złożeniu. Jeżdżone różnie ale nie typowo rajdowo. Gc8 jdm wrx 280KM. Blok, korby osiowane, szlif wału pod panewkę .
  13. Witek. Dzięki za miłe słowa Tynek raczej specjalistą od remontów to ja nie jestem, z wykształcenia jestem niedoszłym inżynierem architektury krajobrazu Swoje mogę robić i się doktoryzować, najwyżej sobie wybuchnę JDM zostaje! Będą mnie kroić z NFZ-tu więc nie muszę szykować $$$ Spojler pasował plug & play! Na dzień dzisiejszy JDM żyje !!! Skończyłem zawias z tyłu, za jakiś czas będę musiał wymienić tarcze bo nowe już nie są. Po tej operacji pojechałem i ustawiłem całą geometrię u Pana Sylwka - bardzo sobie chwalę, człowiek miły, konkretny i rzeczowy. Auto prowadzi
×
×
  • Create New...