Skocz do zawartości

agrupa

Użytkownik
  • Zawartość

    227
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O agrupa

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 16.05.1981

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    GC8 WRX STI V3 :)
  • Zainteresowania
    Wszystko co warcy, burcy i szczela
  1. Remont silnika EJ20-EJ205

    No ale tu masz ceny z dzisiaj a kolega pisze o usłudze dwa lata wstecz. Ja kupowałem uszczelki pojedynczo i pamiętam że cena jednej sztuki pod głowice to było coś ok 250-260zl teraz na szybko patrząc allegro to samo pokazuje za 210zł.
  2. Remont silnika EJ20-EJ205

    Bartek rozumiem o co ci chodzi ale niestety nie da się przeskoczyć cen. Jak parę lat temu odbudowywałem ej20k to cena kompletu uszczelek to było coś ok 2000zł. Chore ale niestety. W w/w przypadku pewnie zamówiono zestaw i dokupieno cosworth pod głowice. Sam robiąc na kutym tłoku zrobiłem to za 6000 jednak to ja wziąłem odpowiedzialność za szlifowany wał, za jakość poskładania itp. Dlatego uważam że warsztat który wie co robi i bierze odpowiedzialność za to nie będzie robił tego za czapkę śliwek. Faktem jest że często firmy mocno umocowane na forum i dziwnie promowane generują dziwne procedury napraw, dziwne rachunki itp.
  3. Remont silnika EJ20-EJ205

    A dlaczego mieli dawać? Stały klient? Piąty silnik? Pamiętaj że to są ceny archiwalne i wtedy to mogło rynkowo tak kosztować. Co do robocizny, nie każdy kto ma dużą wiedzę, doświadczenie, prowadzi firmę w tym szalonym kraju, udzieli ci gwarancji na swoją pracę itp, chce to robić za miskę ryżu.
  4. Odbudowa silnika EJ207 STi Ver6 MY00 JDM

    Bartek spalanie stukowe ma wpływ na łożyskowanie wału. Ja zamiast wymieniać dobre na dobre zrobiłbym mapę ba polskie paliwo z małym bonusem tak żeby po tej przykrej chwili był banan na twarzy... powodzenia
  5. Blokujący się pedał sprzęgła

    Wysprzeglik obstawiam.
  6. Brudne auto - chlapacze?

    Złote! :-P
  7. Strzałki na tłokach.

    Nie płaci za to warsztatowi ;-)
  8. Witam Szukam informacji jakiej reperaturki mogę użyć do regeneracji zacisku jednotloczkowego sumitomo (impreza gc8 sti v3). Wszędzie widzę reperaturki do zacisków akebono.
  9. Impreza GT '98 cieknący olej z pokrywy zaworów

    Temat mistrz :-) potem w odpowiednich działach obruszenie że połowa aut na silikonie lata :-) domowi mechanicy jest coś takiego jak książka serwisowa gdzie opisane jest dokładnie co należy i czym smarować oraz podane są dokładne momenty dla dokręcania śrub. Warto czasem coś przeczytać więcej niż forum :-P
  10. "obrobiona" nakrętka i spora frustracja po wizycie w serwisie

    Napisz, nakarm trole :-) niedługo będzie strach oddychać bo cię opiszą na forum...
  11. Przewody hamulcowe w oplocie

    No i gratis dostaje się brak homologacji.
  12. Blok możesz zamknąć ten który masz, z tego co się interesowałem i rozmawiałem z szlifierzami to największy błąd to właśnie pominięcie osiowania bloku i korb. Niezależenie od tego co zdecydujesz powinieneś pasowanie tych elementów szlifierzom. Składać możesz sam ale ważne żebyś wiedział co!
  13. Hej. Kupowałem pierwszy nadwymiar (kupiłem acl ale sugerowano OEM).
  14. Szlifowałem wał. Auta już nie mam ale wiem co się z nim dzieje - 40-50tyś km i na razie się zepsuć nie chce, wszystko chodzi jak po złożeniu. Jeżdżone różnie ale nie typowo rajdowo. Gc8 jdm wrx 280KM. Blok, korby osiowane, szlif wału pod panewkę .
  15. Impreza WRX 1996r JDM - przekładka i remont silnika :)

    Witek. Dzięki za miłe słowa Tynek raczej specjalistą od remontów to ja nie jestem, z wykształcenia jestem niedoszłym inżynierem architektury krajobrazu Swoje mogę robić i się doktoryzować, najwyżej sobie wybuchnę JDM zostaje! Będą mnie kroić z NFZ-tu więc nie muszę szykować $$$ Spojler pasował plug & play! Na dzień dzisiejszy JDM żyje !!! Skończyłem zawias z tyłu, za jakiś czas będę musiał wymienić tarcze bo nowe już nie są. Po tej operacji pojechałem i ustawiłem całą geometrię u Pana Sylwka - bardzo sobie chwalę, człowiek miły, konkretny i rzeczowy. Auto prowadzi się zajebiście, nie pluje ryjem, jest stabilne. Hamulec bardzo fajny i dla mnie w zupełności wystarczający. Ogarnąłem finalnie Overboosty - pomógł restryktor o średnicy 1,8mm - turbo ładuje pięknego 1-bara i ani grama więcej. Auto w końcu zaczęło jeździć jak powinno, jest piekielnie szybkie... Kiedyś tam kupiłem kultowe STI-jajowe zaślepki halogenów. Udało mi się zebrać w sobie i zawieźć lakiernikowi. Zamontowałem i moim zdaniem auto wygląda przezajebiście... Tak sobie myślę że powoli zbliżam się do końca mojego projektu, planuję jeszcze zegar EGT, pomalować zderzaki, zabezpieczyć antykorozyjnie tył (przód zrobiłem przy przekładce) i chyba tyle... No chyba że coś mi się zepsuje po drodze -- Pt lip 06, 2012 11:48 am -- Wątek nie będzie już kontynuowany, dzisiaj pożegnałem JDM-a Idę pić...
×