Wiatrak Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Proszę o inteligentne odpowiedzi, bo w pytaniu jest podstęp :-) Pozdrowienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 EU spec co ~100kkm US spec co ~100kmil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekJ Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Przy każdym remoncie silnika. :wink: Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Przy każdym remoncie silnika. :wink: Pozdrawiam. Dobra, uściślam pytanie, co ile lat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Dobra, uściślam pytanie, co ile lat? lat albo kilometrów. zależy kto ile jeździ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekJ Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Przy każdym remoncie silnika. :wink: Pozdrawiam. Dobra, uściślam pytanie, co ile lat? Co pińć? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Dobra, uściślam pytanie, co ile lat? lat albo kilometrów. zależy kto ile jeździ... Według manuala: 105 tys. km lub 7 lat. W zależności od eksploatacji można ewentualnie tę wymianę przyspieszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Dobra, uściślam pytanie, co ile lat? lat albo kilometrów. zależy kto ile jeździ... Według manuala: 105 tys. km lub 7 lat. W zależności od eksploatacji można ewentualnie tę wymianę przyspieszyć. Oooo czyli co 7 lat..... Właśnie o to chodziło :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpilmar Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Wątek niczym teleturniej Wiatrak może masz więcej podstępnych i podchwytliwych pytań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Wątek niczym teleturniej Wiatrak może masz więcej podstępnych i podchwytliwych pytań Ja mam Dlaczego wymiana rozrządu nie jest przy 160 000 km ? 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Dlaczego wymiana rozrządu nie jest przy 160 000 km ? 8) bo byla juz przy 105 000 km :roll: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Dlaczego wymiana rozrządu nie jest przy 160 000 km ? 8) bo byla juz przy 105 000 km :roll: No właśnie niekoniecznie Dla Forków sprzedawanych w USA tabelka przeglądów wygląda chyba identycznie poza tym, że przebieg jest w milach. Czyli rozrząd wypada przy 105 000 mil czyli około 160 000 km. Jeśli silniki są takie same o o co w tym wszystkim chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpilmar Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Dlaczego wymiana rozrządu nie jest przy 160 000 km ? 8) bo byla juz przy 105 000 km :roll: A jak nie była.. to może być przy 160 000 km :| Tym bardziej że słyszy się na mieście jak mówią iż autka EU są mocniejsze, wytrzymalsze, lepsze od US Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Jeśli silniki są takie same o o co w tym wszystkim chodzi ? chyba byl juz taki temat na forum z tlumaczeniem....dlaczego.. :wink: ps. rozrząd wiecej niż 130/135 tys nie przejedzie , albo pasek albo rolka sie zablokuje...co na jedno wychodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Mam od niedawna US spec z 2005 roku, około 95000 przebiegu, po przeczytaniu kilku wątków na tym forum, stwierdziłem, że nie warto polegać na instrukcji (które sugeruje 105000 mil) tylko zdrowemu rozsądkowi, więc w do lipca planuję wymianę rozrządu. Tutaj pytanie do Was, drodzy forumowicze: czy w przy wymianie rozrządu w silniku 2.5L n/a konieczne jest wymontowanie całego silnika? Jak zaglądam pod maskę, to wydaje mi się, że tak, ale się nie znam. Pytam, bo rozglądam się obecnie za jakiś rozgarniętym warsztatem, który by się tego podjął, ale w 2 miejscach już mi powiedzieli, że na pewno się da bez wyciągania całości, chociaż jak zapytałem czy widzieli kiedyś forestera, to mówili, że nie Drugie pytanie, to czy wymienić od razu przy okazji uszczelkę pod głowicą? Nie mam żadnych objawów, o jakich piszą ludzie których spotkało wydmuchiwanie uszczelki, ale jak już auto ma stać dzień czy dwa to pomyślałem że dla świętego spokoju można by to zrobić. Jak to jest w przypadku mojego silnika 2.5 n/a ? - uszczelka również jest tu piętą achillesową silnika czy też problem ten występuje tylko w turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malymala Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Da się wymienić rozrząd bez wyjmowania silnika, aby było więcej miejsca należy zdemontować wiatraki od chłodnic, a uszczelki pod głowicami lepiej nie ruszać, gdy nie ma żadnych niepokojących objawów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Oficjalnie na forum możemy polecić Ci ASO Co do uszczelki to zdecydowana większość problemów dotyczy silników 2.5 turbo. Jak Ty masz 2.5 N/A i dodatkowo nie masz objawów to ja bym sprawę odpuścił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bociant01 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Właśnie dzisiaj wymieniono mi rozrząd w MY03 2,5 US. Mechanik powinien jeszcze sprawdzić stan pompy wodnej. Są dwie szkoły, pierwsza - wymiana pompy przy zmianie rozrządu bez względu na jej stan, druga dokładane sprawdzenie i pozostawienie bez wymiany. Wg mojego mechanika (doświadczonego majstra cytowanego w magazynie WRC i kierowcy rajdowego) wymiana nie była konieczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remoo Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Właśnie dzisiaj wymieniono mi rozrząd w MY03 2,5 US. Mechanik powinien jeszcze sprawdzić stan pompy wodnej. Są dwie szkoły, pierwsza - wymiana pompy przy zmianie rozrządu bez względu na jej stan, druga dokładane sprawdzenie i pozostawienie bez wymiany. Wg mojego mechanika (doświadczonego majstra cytowanego w magazynie WRC i kierowcy rajdowego) wymiana nie była konieczna Ile kosztowala wymiana rozrzadu bez kosztu czesci (mam swoje)? Mam dokladnie taki sam model (MY03 2.5 US AT) i zastanawiam sie jakie mnie czeka wydatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bociant01 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 400zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 WITAM! kupilem swego FXT 2,5 AT EU MY07 przy przelocie 65000km nie dokonca ufalem belgowi wiec zazyczylem sobie wymiane wszystkich plynow filtrow oraz uszczelek a przy okazji rozrzadu. pasek latwo sprawdzic czy zostal wymienionybo napis na gumie sie zmienil z GATES na MITSUBOSHI albo odwrotnie ale to widzialem. z zasady nie ufajac mechanikom (co potem nawet zostalo udowodnione kilkakrotnie), zastanawiam sie kiedy znowu wymienic rozrzad, mam go juz 4-rok ??? tomasz p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 WITAM!kupilem swego FXT 2,5 AT EU MY07 przy przelocie 65000km nie dokonca ufalem belgowi wiec zazyczylem sobie wymiane wszystkich plynow filtrow oraz uszczelek a przy okazji rozrzadu. pasek latwo sprawdzic czy zostal wymienionybo napis na gumie sie zmienil z GATES na MITSUBOSHI albo odwrotnie ale to widzialem. z zasady nie ufajac mechanikom (co potem nawet zostalo udowodnione kilkakrotnie), zastanawiam sie kiedy znowu wymienic rozrzad, mam go juz 4-rok ??? tomasz p. Zmieniłeś rozrząd przy okazji wszystkich płynów czy odwrotnie ? Nie ufałeś przebiegowi ? Bo jak przebieg jest ok to albo przy 105 kkm albo po 7 latach. Tak więc co pierwsze stuknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 albo przy 105 kkm albo po 7 latach. Tak więc co pierwsze stuknie. Chyba, że pierwszy "stuknie" rozrząd to wtedy wymieniamy bez względu na wiek czy przebieg oraz robimy remont silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambrauer Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Wymienić przy 100 i będzie bezstresowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L'aik Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Z mojej instrukcji: Zahnriemen (Steuerriemen): 48 Monaten/100 000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się