Jump to content

malymala

Użytkownik
  • Content Count

    244
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

malymala last won the day on January 21 2011

malymala had the most liked content!

Community Reputation

13 Dobry

About malymala

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin
  • Auto
    Legacy 2,5 MY00 MT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Auto się ładnie prezentuje, jednak fotel kierowcy wytarty bardziej, niż u mnie przy przebiegu 345kkm , ale przebieg to najmniejszy problem, bo jeżeli silnik i skrzynia to największe atuty tego auta (jeżeli ktoś o nie dbał) i szybciej auto zje korozja, niż cokolwiek padnie. Dodatkowo dodam, że moim w DE też jeździła kobieta, i mam dziurę w wykładzinie pod pedałem gazu od szpilek .
  2. Skrzynia będzie pasować, choć jest zmiana na 5 biegu. Więcej danych poniżej: -------------------------------------------- TY754XR4AA (2.0 SOHC) Przełożenia I - 3,454 II - 2,062 III - 1,448 IV - 1,088 V - 0,825 wsteczny - 3,333 przełożenie główne - 3,900 ------------------------------------------- TY754XRAAB (2,5 SOHC) Przełożenia I - 3,454 II - 2,062 III - 1,448 IV - 1,088 V - 0,780 wsteczny - 3,333 przełożenie główne - 3,900 ------------------------------------------
  3. Miałem okazję porównać rozebrane lusterka UK i EU i w sumie jedyna różnica jaka jest (dotyczy Legacy) to sprężyna która jest nawinięta na mocowanie i samo mocowanie, Sprężyna pozwala na złożenie lusterka i jest tak zamocowana, że to ona odchyla do określonej pozycji samo całe lusterko lub je składa do drzwi. Różnic w sumie innych nie ma (no może czasami w zależności od rocznika) może być inny wkład.
  4. Skoro robicie foty to na kolejny raz auto umyję
  5. Czy ktoś z Szanownego grona zdecyduje się wziąć udział w Plejadach?
  6. Wydaje mi się, że tak, ale najlepiej jest zapytać kogoś kto robił konwersję z dwumasy na koło zamachowe a jakbyś zrezygnował z takiego koła to dysponuję i dwumasą i tarczą . i gdzieś na forum opisywałem swoją wymianę dwumasy, tylko trzeba poszukać
  7. Samo kolo zamachowe niewiele da, bo trzeba zmienić i tarczę i docisk, czyli potrzebujesz cały komplet.
  8. Mam Legacy MY'00 przebieg coś koło 340 kkm (ponad 110kkm na LPG) i napiszę tak: gdy jeżdżę przepisowo do 3 tys. to dolewać nie trzeba, ale .... robiąc około 1200 km (Szczecin-Kraków-Szczecin) jadąc S3 i A4 z obrotami 4-4,5 tys. obrotów zawsze ubywało, odparowało 0,5 litra. Nie wiem, czy są Szanowni koledzy mają tu auta o większych przebiegach, ale ja od siebie dodam, że 2,5 SOHC jest jednym z najlepszych silników i gdy korozja zeżre mi auto to silnik zatrzymam do jakiegoś przeszczepu bo lepszy mi się już nie trafi
  9. Proponowałbym sprawdzić wszystkie wężyki i dolot.
  10. KoVaL_szn podjedziesz popatrzeć czy pojeździć subarakiem?
  11. A kto wymieniał sprzęgło?
×
×
  • Create New...