Jump to content

ORDEC

Nowy
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-1 Kiepski

About ORDEC

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Tomaszów Maz.
  • Auto
    Forester III MY09 2.0X AT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ORDEC

    Wymiana piasty.

    Ja też jestem na etapie wymiany - szukania. Wg mnie OEM w Subaru to nic innego jak KOYO, takie prawdopodobnie montowane są na 1 montaż. Ja mam na uwadze takie firmy jak FAG, NTN, SNR żadna z nich na pewno nie odstaje jakościowo od OEM a FAG to raczej jest Mercedes w śród łożysk ale każde z nich może paść nie wiadomo kiedy. To samo było u mnie przy wymianie rozrządu ( cała zbieranina różnych firm: INA, SKF, NTN, KOYO, jako OEM na 1 montażu ).
  2. Witam Temat widzę dawno zamilkł, ale chciałem zapytać czy zamontował ktoś coś z tych pomysłów?, macie jakieś fotki. Jak to się ma do spotkania z policją i przeglądem, przecież tak jak hak wszystkie te konstrukcje powinny chyba mieć atest, homologację, ( i tym bardziej wpis w dowodzie ). A może takie coś, pełen profesjonalizm. https://www.youtube.com/watch?v=UhnCyFoCua8 Zdjęcie wycięte z tego filmiku
  3. Dzięki kolego za informację. Czytałem gdzieś wcześniej na forum o tym module, ale trochę wygórowana cena ( dodatkowo wycofany ze sprzedaży jest już zamiennik DS454CAN-TYTAN ) Pozdrawiam
  4. A możesz kolego powiedzieć co za konkretny moduł masz zainstalowany? Chciałem założyć coś takiego: https://allegro.pl/oferta/modul-swiatel-dlugich-dziennych-drl-dzienne-7048038914 ale w opisie pdf jakie samochody obsługuje nie ma żadnej Subaryny https://oppama.pl/tabela.pdf Z góry dzięki
  5. ORDEC

    Wymiana oleju w AT

    Ten olej mam na uwadze, ale on jest dedykowany bodajże do skrzyń poniżej 2006r jeżeli się nie mylę (wyszperane gdzieś na forum ). Do mojej jest zalecany Subaru ATF-HP, to całkiem inny olej (wg Google dostępny: Japonia, USA, i co dziwne Rosja ) . Dzięki kolego za czytanie ze zrozumieniem. Mam chyba....(nie wiem czy jest ) tylko wewnętrzny!!!, właśnie nie wiem czy go wymieniać ( i nie wiem jaki filtr, jaki kod OEM tego wewnętrznego). Miska sucha, brak wycieków. Jeżeli bym wymieniał statycznie czy jest sens zalać najpierw tym Castrolem ( którego mam ) i po przejechaniu powiedzmy 100km ponownie np. Milersem albo którymś z tych z listy mojego postu? I tak wszystko nie zleci ze skrzyni i się wymiesza ze starym. A tak przy podwójnej wymianie miał bym większą ilość nowego ATFu. Prawdopodobnie jest taki i występuje pod dwoma kodami: Plastikowa i metalowa wersja.
  6. ORDEC

    Wymiana oleju w AT

    Czyli statyczna wymiana ( a co z filtrem ?) Co do oleju to ten Castrol mam w garażu na zbyciu i tak sobie pomyślałem żeby zalać nim a następnie po krótkim czasie ponownie którymś z tych: Z forum: Cenowo za 4 litry Gulf Multi-Vehicle ATF ok. 95 brutto RAVENOL SU5 ATF ok. 140 brutto Motul Multi ATF ok. 120 brutto Jakościowo bardzo zbliżone, kwestia dostępności i upodobań. Żeby było pełne kompendium w temacie MILLERS OILS MILLERMATIC ATF SP-III ale op. 5 litrów ok. 180 brutto co w przeliczeniu na 4 litry da ok. 145 brutto ATF SUBARU 4 litry ok. 200 brutto Wielki dylemat mam z tym filtrem którego nie ma.!!!!!!!!!
  7. ORDEC

    Wymiana oleju w AT

    Witam Panowie Forek SH 4EAT MY09 zagazowany, po wymianie rozrządu nadszedł czas na wymianę ATF (nie wiem czym jest zalany i raczej od nowości ATF nie wymieniany, przebieg 122000). Według książki zalecane SUBARU ATF-HP, albo IDEMITSU ATF-HP nie osiągalne w Polsce. Co polecacie w zamian (2x statyczna wymiana ) albo raz dynamiczna.... Skrzynia nie ma filtra zewnętrznego, wymieniać wewnętrzny (jaki kod filtra?) A co powiecie o czymś takim: CASTROL TRANSMAX DEX III - Multivehicle http://www.kolegaberlin.pl/product-pol-1833-Castrol-Transmax-Dex-III-Multivehicle-1L.html
  8. I już po wymianie rozrządu, może komuś się przyda. W silniku zbieranina różnych firm NSK, NTN, INA, KOYO wymieniłem na te same konkretne firmy (oprócz pompy wody, zastąpiła ją HEPU - o wiele droższa niż ta oryginalna, mam nadzieje że będzie i wytrzymalsza oraz paska pozostał OEM Subaru ) Cena kpl 1050 w miejscowym sklepie, kupując samemu można zejść do 800. W jednym pudełku naklejka SKF - VKM 88000 rolka KOYO (taka była zamontowana więc taka poszła )
  9. Panowie pomoże ktoś w doborze tego rozrządu? Jakiej produkcji są części OEM ? - NTN, NSK, SKF, ( warto brać kpl. zestaw z tych firm )? Jaka pompa - Naisin, Hepu Jaki pasek - Gets, Mitsub... Potrzebna jest blokada do wałków? czy ogarnie się bez.
  10. Ok, ale w tym przypadku serwis SUBARU który serwisował Forka napisał mi że, przy przebiegu 105000 według Subaru Szwajcaria wymienia się sam pasek, i to uczynili przy 113000, teraz ma 122000. Jest ktoś w stanie podać mi jakiś kompletny zestaw do mojego egzemplarza OEM, albo dobry zamiennik?
  11. Zdaję sobie sprawę co by było... dlatego zamierzam wymienić kpl. Ale zdziwiła mnie ta cała sytuacja.
  12. Witam Jak to jest z tym rozrządem w Subarynkach? Zakupiłem właśnie Forka SH 2.0 AT ze Szfajcarii ( przebieg 122000 ), w książce wszystkie przeglądy w Subaru co 15000, ostatni przy 113000 w 11.2017r. Przy ostatnim przeglądzie dopisane ręcznie ( zahnriemen - pasek zębaty, keilriemen - pasek klinowy, Kurbelwellensimmering - simmering wału ). Napisałem meila do Subaru który go serwisował wg. pieczątki w książce i dostałem odpowiedź "Gemäss Wartungsplan von SUBARU Schweiz wird bei 105’000km nur der Zahnriemen ersetzt und die Rollen nicht. Bitte lesen das Serviceheft genau." - tłumaczenie: "Zgodnie z planem konserwacji Subaru Szwajcaria, na 105000 km tylko pasek rozrządu został wymieniony, a rolki nie. Przeczytaj dokładnie broszurę serwisową ". W książce, w tabeli serwisowej jak wół stoi napisane - zahnriemen - pasek zębaty, wymiana 105000. Pozostałe paski, alternatora i klimy wymienione według wpisu na oryginalne paski Subaru ( nowiutkie ). Co o tym sądzicie ??? Co robić ??? "
  13. ORDEC

    Sprawdzenie nr VIN

    Dzięki za chęci. Będę próbował coś dalej poszukać.
  14. ORDEC

    Sprawdzenie nr VIN

    Witam Panowie możecie coś powiedzieć o tym Forku ( pomóc rozkodować te kody ). VIN - JF1SH5LS59G048139 ENGINE TYPE - EJ204LVZMB TRANS. TYPE - TZ1B8LTZAB Z góry dzięki Pozdrawiam
  15. ORDEC

    Co to za forek

    Witam Panowie możecie powiedzieć coś o tym forku? Czy jest jakaś szansa żeby sprawdzić u dilera i zarazem ( potwierdzić ) książkę serwisową, dokładnie chodzi mi o rozrząd czy był wymieniany. Aktualny przebieg 122000.Dok1.docxDok1.docxDok1.docxDok1.docxDok1.docxDok1.docxDok1.docxDok1.docxDok1.docx Wpisy regularnie co 15000 wszystkie w Subaru. Samochód ściągnięty ze Szwajcarii po małej kolizii.
×
×
  • Create New...