Gregorius Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Wczoraj zauwazylem, ze przy ostrzejszym przyspieszaniu na 2-3-ce na ulamek sekundy zapala sie kontrolka temperatury oleju w dyferencjale. Trwa to tak krotko, ze musialem przy uruchamianiu silnika sprawdzic co to za kontrolka. Jezdzilem po miescie na krotkich dystansach. Czytalem, w innych watkach o przypadkach z czujnikiem,ale tam zapalalo sie na dluzej. Czy wie ktos co to moze powodowac? Czy moze po jezdzie zimowej w soli cos sie stalo z czujnikiem? Moze poziom oleju zbyt niski? Wybralbym sie do ASO, ale jakos boje sie norweskim magikom dawac samochod, bo prawie zawsze cos zepsuja, a tego co trzeba nie naprawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Zacznij od sprawdzenia oliwy w dyfrze. Kiedy ostatnio wymieniałeś? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Samochod ma niecale 2 lata i 22 tys. km przebiegu tak wiec do wymiany zostalo sporo czasu. Pelny serwis mialem w lipcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 na ulamek sekundy zapala sie kontrolka temperatury oleju w dyferencjale przewód trzeba spr. przy kostce dyfra i ewentualnie napr.- do ASO.... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 -- Wt lut 21, 2012 7:16 pm -- na ulamek sekundy zapala sie kontrolka temperatury oleju w dyferencjale przewód trzeba spr. przy kostce dyfra i ewentualnie napr.- do ASO.... :wink: Dziekuje bardzo. Czy moge w jakis sposob sam dostac sie do tej kostki? Gdzie ona jest? Wyglada na to, ze bede musial odwiedzic rodzimych kowali w Norwegii, nie obrazajac prawdziwych kowali. Norweskim "mechanikom" strach mlotek do reki dawac bo to zbyt skomplikowane dla nich narzedzie i wymaga instrukcji obslugi i procedur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Gdzie ona jest? dyfer tył od str. bagaznika- widoczne.... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Gdzie ona jest? dyfer tył od str. bagaznika- widoczne.... :wink: Gdzie jest dyfer to wiem, ale rozumiem, ze bez dostepu do kanalu to do kostki sie nie dostane. Zostaje ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Gdzie ona jest? dyfer tył od str. bagaznika- widoczne.... :wink: Gdzie jest dyfer to wiem, ale rozumiem, ze bez dostepu do kanalu to do kostki sie nie dostane. Zostaje ASO. Wjedź jedną stroną samochodu na wyższy krawężnik, podłóż jakiś karton pod samochód i dasz radę. No, chyba z masz gabaryty jak Pudzian (z całym szacunkiem dla Pudziana), ale to wtedy klatą pchniesz tylny dyfer do góry i też się dostaniesz. Powodzenia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Gdzie jest dyfer to wiem, ale rozumiem, ze bez dostepu do kanalu to do kostki sie nie dostane. Pownienieś się dostać bez problemu. Wtyczka jest dobrze widoczna na tylnej ściance dyfra. U siebie miałem to samo 8) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jac.ek Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Na pewno zauważysz. Do tego stopnia, że gdy ostrzej wjedziesz kufrem w zaspę to ją wypniesz. Ja tak w tamtym roku zrobiłem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Gdzie jest dyfer to wiem, ale rozumiem, ze bez dostepu do kanalu to do kostki sie nie dostane. Pownienieś się dostać bez problemu. Wtyczka jest dobrze widoczna na tylnej ściance dyfra. U siebie miałem to samo 8) Aż za dobrze ją widać. Zastanawiałem się dlaczego nie zrobiono jej w jakiejś obudowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Dziekuje za informacje. Podjechalem dzisiaj do ASO. Bez ogladania powiedzieli, ze trzeba wymienic kabelek, bo oryginalny jest za krotki i powoduje takie dodatkowe atrakcje wizualne jak miganie kontrolki. Wygladalo na to, ze usterka jest dobrze znana - TTTM. Kabelek zamowili i mam czekac jak go dostarcza z kontynentu, bo w Norwegii w magazynie go nie maja. -- Śr maja 02, 2012 2:32 pm -- Dzisiaj po ponad 2 miesiacach norweskie ASO wymienilo mi kabelek laczycy czujnik temperatury. To sie nazywa tempo!!!!!!!!!!!!!!!!! :!: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arecky12 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Dziekuje za informacje. Podjechalem dzisiaj do ASO. Bez ogladania powiedzieli, ze trzeba wymienic kabelek, bo oryginalny jest za krotki i powoduje takie dodatkowe atrakcje wizualne jak miganie kontrolki. Wygladalo na to, ze usterka jest dobrze znana - TTTM. Kabelek zamowili i mam czekac jak go dostarcza z kontynentu, bo w Norwegii w magazynie go nie maja. -- Śr maja 02, 2012 2:32 pm -- Dzisiaj po ponad 2 miesiacach norweskie ASO wymienilo mi kabelek laczycy czujnik temperatury. To sie nazywa tempo!!!!!!!!!!!!!!!!! :!: :!: Ale zrobili!!! Ty sie chłopie ciesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 ciekawy jestem, ile norweskie ASO bierze za taką usługę. 5000 NOK? skoro fryzjer męski potrafi kosztować 500 NOK... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 A ja się dopytam o ten czujnik. Przy jakiej temperaturze się włącza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 ciekawy jestem, ile norweskie ASO bierze za taką usługę. 5000 NOK? skoro fryzjer męski potrafi kosztować 500 NOK... Nie wiem - bylo w ramach gwarancji. Wymienili mi opony z zimowych na letnie - cena 200 zl - opony byly na felgach i nie wywazali kol - bo wedlug nich to niepotrzebne................ Umowilem sie na lipiec na przeglad po 2 latach - orientacyjna cena 3200 zl. W zeszlym roku robilem w Polsce przeglad zaplacilem 1200 zl i dostalem samochod wypucowany na zewnatrz i w srodku i umyty silnik - tu takich rzeczy nie robia. -- Cz maja 03, 2012 8:03 am -- A ja się dopytam o ten czujnik. Przy jakiej temperaturze się włącza? Mnie sie zawsze wlaczal................. bez wzgledu na temperature. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomozTM Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 i dostalem samochod wypucowany na zewnatrz i w srodku i umyty silnik - tu takich rzeczy nie robia. no akurat z braku mycia silnika to bym się cieszył... A w temacie - przy drugiej wizycie w ASO usłyszałem od mechaniorków naszych rodowitych, że jakby mi się zaświeciło (oczywiście bez latania po czerwonym) to żebym się nie przejmował tylko dał znać, bo dali ciała i się kable rwą. Tfu tfu 3,5roku i na razie no problem u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 W ASO w Alesund jak mi szczotki do XT6 do rozrusznika ściągali z Oslo to zapłaciłem tylko 150zł 3 dni czekałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eex2 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 qbutek napisał(a):A ja się dopytam o ten czujnik. Przy jakiej temperaturze się włącza? Mnie sie zawsze wlaczal................. bez wzgledu na temperature. Mnie w czasie jazdy przy redukcji biegów tylko, a przy hamowaniu nie (?). Na szczęście następnego dnia na zimno zamrugało to już byłem spokojny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się