Skocz do zawartości

Terminal płatniczy


Tarpan

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy pomóżcie mi wybrać najlepszy/najtańszy terminal płatniczy do firmy.

Muszę takie "cuś" zainstalować, bo coraz więcej klientów o to pyta.

A ponieważ jestem w tym temacie zielony, to proszę o jakieś wskazówki przy wyborze urządzenia, czy firmy to obsługującej.

Chodzi tylko o płatności kartą za zakupy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się od was dowiedzieć, tak z waszej praktyki który terminal jest najbardziej przyjazny i prosty w użytkowaniu.

Z którym z operatorów nie ma problemów z obsługą, wpływem pieniędzy na konto, czy połączeniami ?

 

-- 13 lut 2012, o 12:25 --

 

Tarpan, gdzie masz firmę? Jeżeli mazowieckie, to może mógłbym kogoś polecić :)

 

Szkoda :( Jestem z małopolskiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam prowizję 1,59% od dawna

I to nie jest drakońskie ?

Francja 0.4%

Anglia 0.2%

:evil:

Proszę sobie uświadomić, że prowizja jest od całej kwoty (z VAT'em :!: ), a nie z marży sprzedawcy.

 

To jest właśnie główna przyczyna dlaczego do tej pory nie mam terminali płatniczych.

Jestem :x na to.

Jednak taka sprytna robota banków, że coraz więcej moich klientów chce płacić kartą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: masz stare dane , ja mam prowizję 1,59% od dawna

obsługa w firmie http://pay-card.pl/

miesięczny abonament 69 netto

 

 

Pisałem o realiach jakie znam. 1,59% to również nie jest niska prowizja, przynajmniej wg. mnie, do tego jeszcze opłata abonamentowa, więc realna prowizja wynosi więcej.

Są i firmy z niższą prowizją, ale doliczają sobie różne magiczne opłaty, stałą opłatę za transakcję, opłatę za dzierżawę terminala, opłatę abonementową, trzeba patrzeć na to całościowo.

 

Często jest tak, że pośrednik tylko na obsłudze transakcji zarabia więcej, niż wynosi marża np. sprzedawcy, który towar zakupi, magazynuje, reklamuje. Coś tu jest nie tak...