4mamut Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Stałem przy tym z boku. Nie jeden miał przebicie na rajtuzach. Nie wiem jak bardzo różni się postępowanie w śmiertelnym wypadku drogowych. Nawet jak zostanie wyrok korzystny dla kierowcy angola to jest jeszcze postępowanie cywilne rodziny ofiar. I zabawa na kilka lat. Po ch.....j się ładować w kłopoty. Kupić EU i jeździć a za 5 lat jak stanieją STI z 2006 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Ok, odbiegamy od tematu, a nie zwykłem do przekonywania kogoś na siłę do mojej, zresztą jedynie słusznej , opcji... :wink: BTW Postępowanie cywilne jest zawsze opcją, w każdym przypadku :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gates Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Nadal nie potrafisz dopuscic do siebie mysli ze auto moze byc dobrze przelozone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Ok, może inaczej jeszcze. Spróbujmy prześledzić, które elementy auta mają zasadnicze znaczenie dla bezpieczeństwa: dawajcie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Nie dramatyzuj. Subaru to nie Aston Martin. JDM'y są fajniejsze, czyli 90% ludzi szukających fajnego samochodu siłą rzeczy będzie jeździło przełożonym i ew. 10% z kierą po prawej stronie To samo tyczy się odsprzedaży. Laik kupi GT, bo to Impreza turbo, ale jak ktoś zagłębi się w szczegóły, to będzie szukał czegoś bardziej cool. 100% racja ale wolę metodą grygo. Do wersji EU wrzucić trochę gratów od STI. Ale to następny etap jak żona ochłonie po zakupie. Noo można np. wrzucić szpery, skrzynię, ale to dalej będzie słabe. Możesz studzić żonę ile wlezie, pomodzić wydech, zrobić remap. Ale to dalej będzie GT, które będzie miało swoją "wysoką" charakterystykę. Metoda robienia STi z GT - to studnia bez dna i w ogóle bezsens. Zamiast iść metodą modzenia GT rozsądniej wyszłoby kupić GL'a w cenie złomu i JDM'a i przerzucać graty do europejczyka. Jeśli tak bardzo zależy Ci na LHD. Wyjdzie kilka tysięcy więcej, ale zostanie Ci jedna buda i trochę gratów. Oszczędzisz też ok 2tys, które trzebaby było wyłożyć na rejestrację anglika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eurojanek Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Ok, może inaczej jeszcze.Spróbujmy prześledzić, które elementy auta mają zasadnicze znaczenie dla bezpieczeństwa: dawajcie :wink: Rury od kolumny kierownicy, które w czasie wypadku powinny się teleskopowo złożyć. Myślę że jeśli w tym miejscu mały error przy przekładce wystąpi, to można skończyć z pokaźną ilością metalu w miejscu płuc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Nadal nie potrafisz dopuscic do siebie mysli ze auto moze byc dobrze przelozone. Może być dobrze przełożone ale czy 100% jest. Przesiedziałem z mechanikiem sporo czasu spisując koszty części itd. licząc nawet pierdoły takie jak wycieraczki itd. Dlatego pozornie wydaje się bardzo korzystnie STI RA za 20 tys + 5 przekładka + 2 rejestracja. I nadal mamy auto które ma stary olej w dyfrach itd. Dopiero zaczyna się inwestycja w auto po kupnie, bo przecież poprzedni właściciel nie inwestował. I wychodzi 30 tys. To ja wolę poczekać aż stanieją STI EU chociażby te z 2001 r. Już spotkałem po 35 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Przesiedziałem z mechanikiem sporo czasu spisując koszty części itd. licząc nawet pierdoły takie jak wycieraczki itd.[...] + 5 przekładka + 2 rejestracja. I nadal mamy auto które ma stary olej w dyfrach itd. Dopiero zaczyna się inwestycja w auto po kupnie, bo przecież poprzedni właściciel nie inwestował. 5 tysięcy heh. Przekładnia STi to już prawie połowa budżetu. Coś bardzo optymistycznie. To ja wolę poczekać aż stanieją STI EU chociażby te z 2001 r. Już spotkałem po 35 tys. Ale to też będzie taka sama 11-letnia baza z tym, że większość części droższa Zobacz sobie koszty remontu półzamkniętego EJ207 WYGLĄDA NA TO, ŻE NIC ŻEŚ SIĘ NIE ZORIENTOWAŁ NA ZAKUP IMPREZY... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 To nie są mikropęknięcia i korozja międzykrystaliczna poszycia samolotu... aby do brzozy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Z bananem na gębie. -- Pt sty 27, 2012 3:55 pm -- WYGLĄDA NA TO, ŻE NIC ŻEŚ SIĘ NIE ZORIENTOWAŁ NA ZAKUP IMPREZY... Jak zawsze musi być kompromis - cena zakupu, model i rocznik. Jak nie stać na lepszego to kombinuję. Dlatego chciałem kupić auto grygo ale dzień wcześniej je sprzedał. Pewny LHD z gratami od STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Ok, może inaczej jeszcze.Spróbujmy prześledzić, które elementy auta mają zasadnicze znaczenie dla bezpieczeństwa: dawajcie :wink: Rury od kolumny kierownicy, które w czasie wypadku powinny się teleskopowo złożyć. Myślę że jeśli w tym miejscu mały error przy przekładce wystąpi, to można skończyć z pokaźną ilością metalu w miejscu płuc. Ok, słusznie... Bronię tezy w takim razie Kolumna kierownicza jest mocowana (u góry) do uchwytów na belce pod deską rozdzielczą, u dołu do magla (w uproszczeniu). Jedyna rzecz jaką trzeba zrobić ekstra to otwór w ścianie grodziowej z gumową uszczelką, przez który siłą rzeczy przechodzi kolumna. Belka jest mocowana na śrubach, żadnej rzeźby, wchodzi w tą samą pozycję co UK, to od razu daje pozycję do kolumny kierowniczej, otwór przelotowy robi się w fabrycznym przetłoczeniu, magiel jest PnP, zdejmuje się UK, wsadza się EU, po prostu. :wink: Elek, dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Ok, może inaczej jeszcze.Spróbujmy prześledzić, które elementy auta mają zasadnicze znaczenie dla bezpieczeństwa: dawajcie :wink: Rury od kolumny kierownicy, które w czasie wypadku powinny się teleskopowo złożyć. Myślę że jeśli w tym miejscu mały error przy przekładce wystąpi, to można skończyć z pokaźną ilością metalu w miejscu płuc. Kolumna kierownicy zostaje RHD ,bo niczym się nie różni od LHD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gates Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Rury od kolumny kierownicy, które w czasie wypadku powinny się teleskopowo złożyć. Myślę że jeśli w tym miejscu mały error przy przekładce wystąpi, to można skończyć z pokaźną ilością metalu w miejscu płuc. [/code] Rownie dobrze mozesz przy naprawie fabrycznego LHD "zle" wsadzic przez otwor w grodzi kierownice i zle przykrecic ja do 4 bodajze otworow w belce, no i jeszcze na krzyzaku przy maglownicy mozesz popelnic jakis blad To jest lacznie 5 srub i jeden otwor. Hmm ciezka sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 W takim razie skoro to takie proste i łatwe czemu nie kosztuje 1 tys PLN, przecież to jeden otwór w grodzi - chyba że kolejne 2 tys kosztuje wyjęcie i włożenie silnika a kolejne 2 konsoli. Niech wypowie się ten co przekłada. Wiązka el. zakładając że to RA to będzie łączona. Mechanizm wycieraczek, światła, lusterka pewnie pasuje z innych GT. Widziałem przełożone WRX - sterowanie szybami tragedia, a diagnosta usiadł z wrażenia jak pasażer otwierał maskę. Mój ulubiony detal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 W takim razie skoro to takie proste i łatwe czemu nie kosztuje 1 tys PLN, przecież to jeden otwór w grodzi - chyba że kolejne 2 tys kosztuje wyjęcie i włożenie silnika a kolejne 2 konsoli. Niech wypowie się ten co przekłada. Wiązka el. zakładając że to RA to będzie łączona. Mechanizm wycieraczek, światła, lusterka pewnie pasuje z innych GT. Widziałem przełożone WRX - sterowanie szybami tragedia, a diagnosta usiadł z wrażenia jak pasażer otwierał maskę. Mój ulubiony detal. Jak tu wspomnieli koledzy, nie przygotowałeś się. Dziwię się, że Ci trzeba specjalnie tłumaczyć, a nie odeślą Cię do odpowiedniego wątku... :roll: Carfit i Elek już napisali, że to kupa roboty jest!! Części sporo: lusterka, lampy przednie, wycieraczki i cała masa bzdetów, które zazwyczaj kosztują najwięcej... :roll: To na pewno nie jest impreza dla 1 człowieka, a ludziom też trzeba zapłacić... :!: Co Ty myślisz, że dobry mechanik przełoży Ci auto za 1000 PLN...?? A jeśli to będzie trwało np 2 miesiące, bo jakiejś części nie ma, to co wtedy? On ma czekać, bo przecież zapłaciłeś 1000 PLN?? Nie ośmieszaj się... Jeśli jesteś w czymś dobry, nigdy nie rób tego za darmo. Nie masz chłopie o niczym pojęcia, a wpadasz i się głupio pytasz... :roll: I o ile pochwalam pęd do wiedzy (kto pyta nie błądzi) ale może wykaż trochę własnej inwencji / inicjatywy...?? Przekładka z tego co wiem (GC8) kosztuje przynajmniej "dychę". A jak nie pasuje cena, to zapraszam do warsztatu do Zalesia Dolnego czy gdziekolwiek ten warsztacik jest zlokalizowany... :roll: Tam robią najfajniejsze wałki Znaczy się przekładki :wink: Wklejam link, żebyś się nie zmęczył szukaniem :roll: :arrow: viewtopic.php?f=26&t=146806&view=unread#unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Jak tu wspomnieli koledzy, nie przygotowałeś się. Dziwię się, że Ci trzeba specjalnie tłumaczyć, a nie odeślą Cię do odpowiedniego wątku... :roll: Carfit i Elek już napisali, że to kupa roboty jest!! Części sporo: lusterka, lampy przednie, wycieraczki i cała masa bzdetów, które zazwyczaj kosztują najwięcej... :roll: To na pewno nie jest impreza dla 1 człowieka, a ludziom też trzeba zapłacić... :!: Co Ty myślisz, że dobry mechanik przełoży Ci auto za 1000 PLN...?? A jeśli to będzie trwało np 2 miesiące, bo jakiejś części nie ma, to co wtedy? On ma czekać, bo przecież zapłaciłeś 1000 PLN?? Nie ośmieszaj się... Jeśli jesteś w czymś dobry, nigdy nie rób tego za darmo. Nie masz chłopie o niczym pojęcia, a wpadasz i się głupio pytasz... :roll: I o ile pochwalam pęd do wiedzy (kto pyta nie błądzi) ale może wykaż trochę własnej inwencji / inicjatywy...?? Przekładka z tego co wiem (GC8) kosztuje przynajmniej "dychę". A jak nie pasuje cena, to zapraszam do warsztatu do Zalesia Dolnego czy gdziekolwiek ten warsztacik jest zlokalizowany... :roll: Tam robią najfajniejsze wałki Znaczy się przekładki :wink: Nie czytałeś poprzednich postów. Wiem ile kosztuje i co trzeba tam zrobić. Dla mnie min. 6 tys PLN i pół roku żeby zrobić jak należy. Nie jestem zwolennikiem przekładek i nie kupiłbym takiego auta, tak samo jak go nie zagazuje i nie założę 3 pasków na bluzie. Od tego jest BMW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 4mamut, z Twoich postów wynika, że nie widziałeś jeszcze dobrze przełożonego GC8. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Widziałem przełożone WRX - sterowanie szybami tragedia, a diagnosta usiadł z wrażenia jak pasażer otwierał maskę. Mój ulubiony detal. znam przynajmniej dwa auta RHD w których to jest normalne, tzn otwieranie maski jest u pasażera, więc dlaczego w LHD nie mogło by być podobnie 8) A teraz do rzeczy również nie mam nic do przekładania kierownicy, jednak należy powiedzieć że nie wszystkie auta nadają się do przekładki :!: Tak na dobrą sprawę to przy odrobinie umiejętności, chęci i wolnego czasu można to spokojnie zrobić u siebie w garażu, tyle że trzeba przy tym myśleć. Pozdrawiam i powodzenia w poszukiwaniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Jak tu wspomnieli koledzy, nie przygotowałeś się. Dziwię się, że Ci trzeba specjalnie tłumaczyć, a nie odeślą Cię do odpowiedniego wątku... :roll: Carfit i Elek już napisali, że to kupa roboty jest!! Części sporo: lusterka, lampy przednie, wycieraczki i cała masa bzdetów, które zazwyczaj kosztują najwięcej... :roll: To na pewno nie jest impreza dla 1 człowieka, a ludziom też trzeba zapłacić... :!: Co Ty myślisz, że dobry mechanik przełoży Ci auto za 1000 PLN...?? A jeśli to będzie trwało np 2 miesiące, bo jakiejś części nie ma, to co wtedy? On ma czekać, bo przecież zapłaciłeś 1000 PLN?? Nie ośmieszaj się... Jeśli jesteś w czymś dobry, nigdy nie rób tego za darmo. Nie masz chłopie o niczym pojęcia, a wpadasz i się głupio pytasz... :roll: I o ile pochwalam pęd do wiedzy (kto pyta nie błądzi) ale może wykaż trochę własnej inwencji / inicjatywy...?? Przekładka z tego co wiem (GC8) kosztuje przynajmniej "dychę". A jak nie pasuje cena, to zapraszam do warsztatu do Zalesia Dolnego czy gdziekolwiek ten warsztacik jest zlokalizowany... :roll: Tam robią najfajniejsze wałki Znaczy się przekładki :wink: Nie czytałeś poprzednich postów. Wiem ile kosztuje i co trzeba tam zrobić. Dla mnie min. 6 tys PLN i pół roku żeby zrobić jak należy. Nie jestem zwolennikiem przekładek i nie kupiłbym takiego auta, tak samo jak go nie zagazuje i nie założę 3 pasków na bluzie. Od tego jest BMW Ja czytałem cały ten wątek i wszystkie Twoje posty.Poza tym,że dowiedziałem się,że chcesz robić zdjęcia rentgenowskie samochodom :shock: ,nie przerabiać za bardzo, nie gazować i nie nosić bluzy z 3 paskami,to tak naprawdę nie wiem o co Ci chodzi :wink: Jesteś chyba zbyt przewrażliwiony.Masz pieniądze,więc idź do salonu,zamów wersję jaka Ci odpowiada i będziesz mieć banana na buzi.A Ty się tu szarpiesz ze wszystkim,przegadujesz,chcesz coś udowodnić,a nie masz bladego pojęcia...Po co tak się denerwować :?: :wink: Pozdrawiam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Nie szarpie się z wszystkimi. Pozdrawiam i przepraszam jak kogoś uraziłem RTG się wykonuje dla złącz spawanych bo je sam robiłem, żeby ocenić przetop. Czy warto to zależy do czego i dla kogo. Mało wiem na temat imprezy - jeszcze, ale takie wątki dostarczają dużo wiedzy. A pech chciał że w sprawie przekładki nikt nie podziela mojej opinii, ale dzięki temu żyje forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Nie szarpie się z wszystkimi. Pozdrawiam i przepraszam jak kogoś uraziłemRTG się wykonuje dla złącz spawanych bo je sam robiłem, żeby ocenić przetop. Czy warto to zależy do czego i dla kogo. Mało wiem na temat imprezy - jeszcze, ale takie wątki dostarczają dużo wiedzy. A pech chciał że w sprawie przekładki nikt nie podziela mojej opinii, ale dzięki temu żyje forum. No mało,mało...Czytać dużo czytać...ucitsja, ucitsja, jescio raz ucitcja,jak mówł Lenin :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gates Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Do przekladki nie trzeba wyciagac silnika! Jest trohe zabawy a nawet sporo. Jesli ktos przedluza kable to pozniej sa takie problemy (z szybami, elektryka itd), ale jesli wywalasz wiazke angielska i wsadzasz EU to wszystko smiga jak fabryka dala No chyba ze odwieziesz auto do warsztatu (jak wyzej) i nie masz pewnosci czy odbierasz Impreze czy Lanosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Do przekladki nie trzeba wyciagac silnika! Jest trohe zabawy a nawet sporo. Jesli ktos przedluza kable to pozniej sa takie problemy (z szybami, elektryka itd), ale jesli wywalasz wiazke angielska i wsadzasz EU to wszystko smiga jak fabryka dala No chyba ze odwieziesz auto do warsztatu (jak wyzej) i nie masz pewnosci czy odbierasz Impreze czy Lanosa Gates Wykasuj tego posta :!: :shock: :shock: :shock: Do przekladki nie trzeba wyciagac silnika! Oszalałeś? toż to paranoidalne druciarstwo :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MihauSTI Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Swoja droga, jestem pewien ze czesc z was jezdzi autami po przekladce nie zdajac sobie z tego sprawy hehe no dokładnie od lat na allegro setki anglików sie wala, wiadomo niektóre z nich idą na części ale patrząc ile również jest ogłoszeń z częściami na przekładkę i dodając jedno do drugiego wychodzi niezły wynik i tak od lat... ale znaleźć ogłoszenie samochodu w którym widnieje : "auto jest po przekładce z RHD na LHD" to jak znaleźć igłe w stogu siana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gates Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 a w czym ci silnik przeszkadza? Wyciagasz intercooler weze itd i masz wystarczajaco miejsca do pracy. Z tego co wiem to firma we Wro tez tak robi (firma polecana na forum). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się