aflinta Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 dawid, odpwowiedź jest prosta STi + fotele z Evo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Tak tylko pytam :wink: Ale na poważnie, gdybym mial dziś wybierać co kupić to bym mial dylemat. po prostu przejedź się evo i już nie będziesz miał dylematu Ci którzy tak zrobili są właśnie po ciemnej stronie mocy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 tomekg, wczoraj się przejechałem Evo. Podoba mi się układ kierowniczy. Fajnie chodzi bokami ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 dawid jak juz powiedzialem na spocie evo jest bardzo dobrym samochodem brakuje mi tylko bulgotu z STI, ale uweilbima uklad kierowniczy w evo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 I pali duuużo mniej, niż 2.5 STi, no nie..? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 odpwowiedź jest prosta STi + fotele z Evo Też tak uważam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 STI + fotele evo + bilstein+ uklad kierowniczy z Spec C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 STI + fotele evo + bilstein+ uklad kierowniczy z Spec C No pewnie, wszystko w swoim czasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
man111 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 I pali duuużo mniej, niż 2.5 STi, no nie..? :roll: Co rozumiesz przez "dużo mniej"? Chyba żadne inne pudło nie pali więcej niż przydeptane EVO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 evo 9 gt 340 wawa krk predkosci minimalna 160 km/h predkosc maxymalna..... spalil w okolicach 13L , nie wiem jak na torze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colirzadzi Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 evo 9 gt 340 wawa krk predkosci minimalna 160 km/h predkosc maxymalna..... spalil w okolicach 13L , nie wiem jak na torze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Nie wierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 nie musisz ja nie mam powody zeby sciemniac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 gri1zly sie przejezyczyl, tam mialo byc 33 a nie 13 szczegolnie jak predkosc minimalna wynosila 160km/h :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Kurcze tak sie ostatnio zastanawialem, czy taki czuly uklad nie jest meczacy przy wysokich predkosciach na autostradzie? :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
man111 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Hmmm.... 8) Więc po kolei: 1) te 33 przy jeździe powyżej 160 wydają się być zdecydowanie bardziej wiarygodne od 13 Właśnie tankowałem i zużycie w mieście 16l przy spokojnej jeździe - wskazanie dotyczy całego zbiornika na którym przejechałem 170 mil :shock: Tylko 170 mil. :shock: Owszem - jechałem kiedyś do W-wy z Tarnowa i dotarłem na jednym zbiorniku - zostało jeszcze prawie 1/4 Przyczyna była jednak prozaiczna - jechalismy na dwa auta z najlepsza z żon i dzieciakami więc góra 140 na trasie, turbina spała, ja też 2) układ kierowniczy faktycznie jest czuły bardzo i można zapomnieć o podaguszkach przez komórkę. Nie jeździłem Subaru ale EVO prowadzi sie z dwoma łapkami na kierownicy i już... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Kurcze tak sie ostatnio zastanawialem, czy taki czuly uklad nie jest meczacy przy wysokich predkosciach na autostradzie? Męczący może nie ale uczy precyzji ruchów, ja odstałęm ostra nauczkę przy pierwszej zmianie pasa, a drugą przy pierwzzej kontrze w poślizgu :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 z gory przepraszam za moja wypowiedz Milek ale pi*****z, jak zaliczysz taka trase to pogadamy z reszta myslcie sobie co chcecie wali mnie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 z gory przepraszam za moja wypowiedz Milek ale pi*****z, jak zaliczysz taka trase to pogadamy z reszta myslcie sobie co chcecie wali mnie to gr1zly pomijająć Twoją słabą formę w dniu dzisiejszym ( ) muszę potwierdzić, że 16L jest wykonalne przy tej prędkości w trasie. Tyle paliły dwie ósemki i jedna dziewiątka w drodze na Ring. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Przemeq, ale prawda tez jest, ze EVO IX GT340 przy jednostajnych 180km/h pali 12-13l. Uwierz mi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 gr1zly, Uważaj na forme wypowiedzi proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Przemeq, ale prawda tez jest, ze EVO IX GT340 przy jednostajnych 180km/h pali 12-13l. Uwierz mi A czy ja mówię, że nie? Potwierdzam tylko to, co sam widziałem 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek4 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Przemeq, ale prawda tez jest, ze EVO IX GT340 przy jednostajnych 180km/h pali 12-13l. Uwierz mi A przy jednostajnych 130 km/h ok. 10 litrow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Przemeq, ale prawda tez jest, ze EVO IX GT340 przy jednostajnych 180km/h pali 12-13l. Uwierz mi A czy ja mówię, że nie? Potwierdzam tylko to, co sam widziałem 8). Tez to widzielm. Faktycznie, ale pamietasz ze EVO VIII zrobione na ok. 340KM tez palilo mniej niz seryjne EVO VIII w trasie To tak jak z dieslami. Czesto te z chipem pala mniej od seryjnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 ale pamietasz ze EVO VIII zrobione na ok. 340KM tez palilo mniej niz seryjne EVO VIII w trasie Tylko mu się check engine coś często zapalał . To tak jak z dieslami. Czesto te z chipem pala mniej od seryjnych. A już tym z magnetyzerem to w ogóle przybywa paliwa, zamiast ubywać. Zapytaj Zbigniewa B. - potwierdzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się