chayenne Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Ta, brak spryskiwaczy reflektorów... I większa moc, tj. ~305 KM, chyba felgi BBS dają. Zapomniałbym o braku gwarancji. odnosnie spryskiwaczy, to nie ma ich w US? jak sa xenony to musza byc spryskiwacze... takie przepisy sa... moc - us 300, eu 280 a jest w wersji us spryskiwacz IC? bo w eu nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 jak sa xenony to musza byc spryskiwacze... takie przepisy sa... Nie w US/JAP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chayenne Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 no dobra a jak sprawa wyglada ze spryskiwaczem IC? bo widze ze niektore wersje ja posiadaja, a inne nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 STI mają wszystkie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chayenne Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 rozumiem... a jaka wersje lepiej nabyc? us czy eu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 chayenne, a co ja wróżka? ;-) Na jaką Cię stać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chayenne Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 biorac pod uwage ze cena nie ma znaczenia... obie wersje sie rozna od siebie np moca, chyba zawieszeniem i innymi rzeczami... dlatego tez sie pytam osob ktore znaja sie na subarynkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 chayenne, cena nie ma znaczenia to kupić STI Spec.C od Kuzaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chayenne Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 z checia bym wzial... ale najprawdopodobniej bede bral w leasing wiec musi byc nowa... wiec pod uwage biore jedynie nowe sztuki w tym momencie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Spec C tez może być nowe ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chayenne Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 hmm.. do dnia dzisiejszego odroznialem wersje po nadwoziu a Wy mi jakies spec b, spec c po polsku mowcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 KUBA ! zrób mu wykład ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chayenne Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 a moze jakis post juz byl na ten temat poruszany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 chayenne, a jak chcesz kupic subaru w USA w polskim leasingu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Spec.C to najmmocniejssza wersja STI na Japonie, lżejsze nadowize, inna geometria zawieszenia, przednia szpera, lżejsza tapicerka, duży zbiornik spryskiwacza (20 litrów), brak wyłuszeń i zabezpieczenia antykorozyjnego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 chayenne, a jak chcesz kupic subaru w USA w polskim leasingu? A nie da sie?Ja mysle, ze po prostu kupujesz sobie w USA Subaru, pozniej "odsprzedajesz" je firmie leasingowej i splacasz je.Moje jest wziete w leasing, chociaz przez pierwsze kilka tygodni ja bylem wlascicielem.Nie jestem w tych sprawach specjalista, wiec moge sie mylic, ale wydaje mi sie, ze jest to mozliwe bez wiekszych problemow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 jest to napewno mozliwe,bo mój kolega pracujacy dla pewnej polskiej wypozyczalni, na życzenie klienta sciąga ze Stanów Volva, które bedą przez nich leasingowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chayenne Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 spec C mi sie podoba ale na razie w zupelnosci wystarczy mi zwykly STi tylko czemu wersja US ma 300 hp a EU 280 :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 tylko czemu wersja US ma 300 hp a EU 280 No właśnie!!!O tym chyba nie było jeszcze dyskusji. Czym się różnią MY06 EU od US? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 tylko czemu wersja US ma 300 hp a EU 280 :| Inna metoda liczenia HP. Poza tym to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 i tak Evo 9 Eu spec jest lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chayenne Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 ale EVO 9 dzwiek mi sie nie podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Spec C to Ci sam Leszek Kuzaj bedzie odradzal jak chcesz do codziennego uzytku. To jest samochod do rajdow :roll: Twardsze zawieszenie, sportowy uklad kierowniczy, chleje jak mamusia forumowa i wogole. Jak nie chesz go uzywac w rajdach ani niczym takim, to zapomnij o tym. Miedzy US Spec a EU jesli chodzi o moc to tak jak powiedzial Shodan - w rzeczywistosci jest ta sama (zaznaczam, ze realnie jest to jakies 295). Na US Spec nie bedziesz mial gwarancji w Europie, wiec skoro mowisz, ze kasa nie gra roli, to ja bym zainwestowal w EU Spec i jak za dwa miesiace mniej wiecej wyjdzie PPP (Prodrive Performance Pack - pakiet zwiekszajacy moc do ??? KM przy zachowaniu gwarancji) to bym dokupil i bedzie swiety spokoj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 PPP nie bedzie mialo wiecej niz 330km moge sie zalozyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 1 ps (DIN) = 0.9863201652997627 hp (SAE) Program COBB uniwersalny do STi, daje okolo 25hp, PPP bedzie pewnie w tych samych granicach. STi 2.5 ma dosyc male turbo jak na ta pojemnosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się