mechanik Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 A dzisiaj pewien Niemiec w Berlinie, przechodzac przez jezdnie, pokazal mi srodkowy palec. Skąd ta pewność, że to nie Polak? Rodaków tam sporo.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Zazdrość straszna rzecz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) A dzisiaj pewien Niemiec w Berlinie, przechodzac przez jezdnie, pokazal mi srodkowy palec.Skąd ta pewność, że to nie Polak? Rodaków tam sporo.. Zgadza sie. Uogolnijmy: przechodzen Co do Polakow w Berlinie ... to nie dziwie sie Berlinczykom Niektorzy nasi rodacy "slusznie pracuja" na opinie o naszym narodzie. Z drugiej strony sa pewne stereotypy zakorzenione wsrod Niemcow. Berlin to niezly tygiel. Foto z "ustawki": Edytowane 13 Września 2015 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Nawet stylizacja na R8 nie pomogła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Faktem jest, że BRZ budzi zainteresowanie bo ludzie zerkają na niego. Gdyby, w serii, dodać fajny dźwięk wydechu, inne felgi i np. dodatkowo jakieś gadżety typu tylny spojler itp. to byłby szpan na całego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 inne felgi Izotom, a gdzie się podziały Twoje złote felgi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Pewnie czekają na tor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Nie, kalibrowałem Torque, a wcześniejsze pomiary robiłem na seriach więc musiałem wrócić do seryjnych felg. I jeszcze nie zmieniłem. Przy okazji pochwalę się: 6,6 do setki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Hmm. Ile jest wg fabryki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Hmm. Ile jest wg fabryki? 7,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Czyżby biegi zaczęły lżej wchodzić? Czy jakiś mały tuning się wkradł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Nauczylem sie ... nauczono mnie ruszac, przyspieszac i zmieniac biegi. Pewnie tez troszke wszystko lzej chodzi, sprzeglo ulozylo sie - wlasciwie przeszlismy juz etap "polubienia sie" i aktualnie jestesmy po kilku "stosunkach":D . No i paliwo setka. Co prawda bylem sam w aucie i z 1/4 baku. Przy dwoch osobach i z pelnym bakiem to juz bylo 7,9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 No to szacun. Musisz powtórzyć próbę, jak będzie tak z 10 stopni mniej na polu, tzn. na dworze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Czym mierzone to 6.6 sek do 100km/h? Jak stoperem to latwo sie walnac o sekunde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Nauczylem sie ... nauczono mnie ruszac, przyspieszac i zmieniac biegi. Pewnie tez troszke wszystko lzej chodzi, sprzeglo ulozylo sie - wlasciwie przeszlismy juz etap "polubienia sie" i aktualnie jestesmy po kilku "stosunkach":D . No i paliwo setka. Co prawda bylem sam w aucie i z 1/4 baku. Przy dwoch osobach i z pelnym bakiem to juz bylo 7,9. 100 na 2 czy na 3 biegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 kalibrowałem Torque Raczej nie stoperem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) Elektryczna ToyotaGT86EV. Miażdży przyspieszeniem klasyczną GT . Mogło by się subaru pokusić o BRZ EV z napędem na 4 koła. https://www.youtube.com/watch?v=P9-qvQUUQB4#t=1058 Edytowane 13 Września 2015 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Nauczylem sie ... nauczono mnie ruszac, przyspieszac i zmieniac biegi. Pewnie tez troszke wszystko lzej chodzi, sprzeglo ulozylo sie - wlasciwie przeszlismy juz etap "polubienia sie" i aktualnie jestesmy po kilku "stosunkach":D . No i paliwo setka. Co prawda bylem sam w aucie i z 1/4 baku. Przy dwoch osobach i z pelnym bakiem to juz bylo 7,9. 100 na 2 czy na 3 biegu? Na 3 biegu. Brakuje ciut, ciut. Gdyby podnieść odcinkę na 7600 to wystarczy 2 bieg. Pewnie jeszcze z 0,2s dałoby się urwać. Niestety, obawiam się, że przy 10 stopniach to musiałbym już założyć zimówki żeby auto nie buksowało . Jak próbowałem sprint do setki na bocznej drodze, z gorszą nawierzchnią to było już 8,9: do 3 biegu stałem w miejscu - a właściwie ślizgając się wolno jechałem do przodu. Dlatego przy pomiarze należy mieć wyczucie do gazu. Na 4-5 pomiarów jak trzy są podobne (różnice 0,2) to bardzo dobrze. BRZ dość szybko potrafi stracić przyczepność . Np. zbijając z 5 na 4 przy gazie do dechy, tylne koła potrafią popiszczeć i to na suchym asfalcie . Dlatego gdy pada deszcz jeżdżę z włączoną kontrolą trakcji itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) O takiego BRZ-a chcę : http://www.electric-vehiclenews.com/2014/01/sim-drive-develop-4-motor-awd-electric.html 455KM !!! 1200Nm Edytowane 13 Września 2015 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 O takiego BRZ-a chcę : http://www.electric-vehiclenews.com/2014/01/sim-drive-develop-4-motor-awd-electric.html 455KM !!! 1200Nm nieee za dużo, za skomplikowane, za ciche i po prostu jakieś takie... mało BRZ'towe no i na baterie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Skomplikowane ? Silnik i bateria ??? Elektryki są bardzo proste w budowie. Do tej pory ograniczała ich tylko cena w miarę pojemnych baterii. Być może na w niedalekiej przyszłości doświadczymy czegoś czego zwiastunem jest Tesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 O takiego BRZ-a chcę : Proszę bardzo: http://www.sim-drive.com/english/mail/index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 O takiego BRZ-a chcę : http://www.electric-vehiclenews.com/2014/01/sim-drive-develop-4-motor-awd-electric.html 455KM !!! 1200Nm nieee za dużo, za skomplikowane, za ciche i po prostu jakieś takie... mało BRZ'towe no i na baterie Baterie mogą być ale nie tylko. Fajną sprawą byłby napęd na tył, tak jak teraz, i dodatkowo elektryczny napęd na przód - dołączany w razie potrzeby i zasilany energią z odzysku np. z hamowania. Taki napęd mógłby też wspomagać hamowanie i nie wymaga zastosowania silników dużej mocy. Niestety samochód tylko na prąd faktycznie wymaga sporo rzeczy typu układ rozruchu, układ regulacji mocy, układ odbioru mocy biernej, duży układ chłodzenia. No i to wszystko jest dość ciężkie. Poza tym, potrzebna jest do tego elektrownia atomowa żeby mówić o taniej energii i ekologii 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Nauczylem sie ... nauczono mnie ruszac, przyspieszac i zmieniac biegi. Pewnie tez troszke wszystko lzej chodzi, sprzeglo ulozylo sie - wlasciwie przeszlismy juz etap "polubienia sie" i aktualnie jestesmy po kilku "stosunkach":D . No i paliwo setka. Co prawda bylem sam w aucie i z 1/4 baku. Przy dwoch osobach i z pelnym bakiem to juz bylo 7,9. 100 na 2 czy na 3 biegu? Na 3 biegu. Brakuje ciut, ciut. Gdyby podnieść odcinkę na 7600 to wystarczy 2 bieg. Pewnie jeszcze z 0,2s dałoby się urwać. Niestety, obawiam się, że przy 10 stopniach to musiałbym już założyć zimówki żeby auto nie buksowało . Jak próbowałem sprint do setki na bocznej drodze, z gorszą nawierzchnią to było już 8,9: do 3 biegu stałem w miejscu - a właściwie ślizgając się wolno jechałem do przodu. Dlatego przy pomiarze należy mieć wyczucie do gazu. Na 4-5 pomiarów jak trzy są podobne (różnice 0,2) to bardzo dobrze. BRZ dość szybko potrafi stracić przyczepność . Np. zbijając z 5 na 4 przy gazie do dechy, tylne koła potrafią popiszczeć i to na suchym asfalcie . Dlatego gdy pada deszcz jeżdżę z włączoną kontrolą trakcji itd Izotom, pelen szacunek Nie mierzylem swojego (nie mam czym, aplikacje na smartfona raczej nie sa wiarygodne), ale na pewno jeszcze w tyle nie przyspieszylem! Powiedz jeszcze na jakich oponach? I czy je wczesniej grzales? Bo to wlasnie w kwestii trakcji robi duza roznice... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Izotom poszedł po rozum do głowy i szuka szybkości w sobie a dopiero później w sprzęcie i... to działa W październiku robimy bezciśnieniowego spota na PowerStage Bednary więc TJ wpadaj to pojeździmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się