Skocz do zawartości

Subaru Justy Team :)


Ywone

Rekomendowane odpowiedzi

Mam Justy ECVT z 1992 roku i przy bardzo wolnej jeździe a dużych oporach (np. pod góre) zapala się kontrolka CHECK TEMP i gaśnie dopiero jak wyłącze auto, po ponownym uruchomieniu nie świeci się, chyba, że ponownie auto ma do pokonania tę sytuację. Czy można temu zaradzić regulując jakoś przepływy oleju w skrzyni biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Justy 1992 roku, a wymianę skrzyni dokonano w serwisie Subaru w Szczecinie. ( nad gęstością oleju się zastanowię) Serwis przypuszcza, że może to być przyczyna poduszek, gdyż zapalenie się kontrolki wiąże się z przechyłem silnika i podniesieniu się skrzyni biegów (zwiększony opór do pokonania). Serwis przypuszcza że ten czujnik wykrywa nie tylko podwyższoną temperaturę ale i poziom oleju. Tylko jak ta kąntrolka się pali, to jest odczuwalne pogorszenie się automatycznego wsprzęglania się i wysprzęglania się. I dlatego niepokoję się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sprawdź olej na wzniesieniu jak jest różnica. Ja swoją podjeżdżałem pod naprawdę strome szczyty i nigdy nie miałem problemów :???: Dawałem rade w terenach przeznaczonych tylko do offroadu, i nawet parkowałem w dziwnych pozycjach w celu pofotowania :mrgreen: i nigdy nawet temperatura nie podniosła się :wink: Jak bardzo jest to strome zniesienie? Słyszałem, że te skrzynie super rewelacją nie są, może to jeden z mankamentów :idea: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...