huzar105 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Słabe blachy to były w fiatach 125p I na nadkolach Justy Takie same są w civicach, oplach, fordach i innych autach o podobnym roczniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Słabe blachy to były w fiatach 125p I na nadkolach Justy Takie same są w civicach, oplach, fordach i innych autach o podobnym roczniku Nie ma się czym chwalić :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Dlatego idiotyzmem jest taki temat. Tego co było już się nie odstanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Faktycznie bo Ywone nie uzyskała odpowiedzi.Ja też kiedyś szukałem takich nakładek,ale do justy nie udało mi się znaleść.Zresztą jak zacząłem mierzyć tzw profile żeby pod coś dopasować,to część została mi w palcach więc skończyło się szpachlem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 A więc odpowiedź jest krótka nie. Można uniwersalne dociąć... Lepiej pojechać do blacharza :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 no to się za wiele nie dowiedziałam :wink: chodzi o to , że po każdej zimie wychodzi mi nieco rdzy na błotnikach , ciągle trzeba to czyścić i malować , chce to zrobić raz i zamknąć szczelnie na zaś [ Dodano: Nie Lut 10, 2008 2:46 pm ] byliscie szybsi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 I tak będzie wychodzić...Ale podpowiem,że epoxy brunox jest zajfajny-sprawdzony u mnie na tzw mokrej hali - rok bez malowania.Za przeproszeniem penetruje do bólu i zostawia powłokę żywiczną.Albo reparaturka błotnika - 104 złote + robocizna i potem nakładki. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Tylko rok? Hamerajd tak samo daje rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Ja też się dałem ponieść reklamie a na ogrodzeniu zwykła czarna podkładówka okazała się lepsza.Brunoxa użyłem rok temu i nie zanosi się że zrobie powtórke.Poza tym malowałem raz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Ja też się dałem ponieść reklamie a na ogrodzeniu zwykła czarna podkładówka okazała się lepsza.Brunoxa użyłem rok temu i nie zanosi się że zrobie powtórke.Poza tym malowałem raz.... Identycznie powiedział mój blacharz jak pytałem się na temat dobrej farby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Moje było w kontekście,że hammeritem cza 3 razy mazgnąć a i tak jest słaby.Brunoxem w sprayu było raz i trzyma :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakptak Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Czy mogę pogadac z kims , kto używa lub ma do sprzedania Justy G3X .chcę kupić takie autko i nie wiem czy warto .Będę wdzięczny za kontakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 a nie taniej wyjdzie Ci ignisa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakptak Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Gdzie w okolicy Trójmiasta mogę zobaczyć G3X Justy i pogadać z właścicielem .Chcę takie kupic i nie wiem czy warto.Pozdr,będę wdzięczny za kontakt i mail: :wink: bwrona4@wp.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Z tymi justy jest jeden (w sumie to był) mały problem, przynajmniej tu w wlkp Tym problem była cena, za mniejszą kasę można było kupić ignisa :wink: Mówiąc w skrócie justy=ignis tak bardzo w skrócie. Justy od 93 roku w góre to już nie subaru tylko suzuki z naklejką plejad... W poznaniu widziałem tylko jedno g3x jeździ nim diler :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakptak Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Wiem że taniej byłoby kupić ignisa ale ciekaw jestem czym się różni od G3X , czy tylko znaczkiem plejad czy czymś konkretnym, czyj jest 4x4 suzuki czy subaru , wiem że trudno spotkać Justy G3X , ale może ktoś ma i były tak dobry i podzielił sie opinią i pokazał ,...wiem cięzka sprawa, ale może.. proszę ... mój mail . bwrona4@wp.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Na forum już wypowiadało się kilka osób na temat dokładnie tego modelu i jest tak : tylko znaczkiem plejad Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roj Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 nie wiem czy to pytanie wrzucić tu, ale nie znalazłem lepszego miejsca więc: Problem: przy zakrętach ostrzejszych zakrętach w lewo (względnie po prostu szybko jechanych łukach w lewo) sekunde czy dwie po tym jak samochód przyjmnie siłę odśrodkową na prawą burtę następuje odcięcie paliwa (niezależnie od biegu) na jakieś 2, 3 sekundy.. Ma ktoś pomysł od czego zacząć? POOMOCYY!! p.s. sytuacja ma miejsce nawet przy pełnym baku! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Ja sie nie znam za bardzo,ale jedyne co mi przychodzi do głowy to "pompka pompuje dla ciebie" czyli te tzw odśrodkowe robią Tobie jakieś zakłócenia w paliwie.Ja mam gaźnik,więc tym mógłbym to u siebie wytłumaczyć.Przechył,odśrodkowa i poziom paliwa w gaźniku mógłby się zmienić .Tak spekuluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roj Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 mam wielopunktowy wtrysk.. :/ także obstawiam coś między bakiem a tymże wtryskiem tylko co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Zbliżony wątek masz tutaj http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=115656 ale chyba nie masz turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roj Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 raczej wogóle nie zbliżony. 1.2 MPI bez turbo, nie diesel, bez NO2, nie rakietowe, 95 leje zwykle, i nie dławi się i nie wariuje, tylko najzwyczajniej w świecie spadają obroty, nei dostaje paliwa tak jakby zostało odcięte i dopiero po chwili przypomina sobie, od czego jest pod maską.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 No to może Huzar tu wdepnie po południu :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Zacznij od filtra paliwa. Jeśli Twoje jest jeszcze to prawdziwe justy to filtr paliwa masz od razu przy pompie paliwa, czyli gdzieś na wysokości wlewu paliwa tylko, że pod autem A jak już suzuki to podobno też w tej okolicy, ale to słyszałem od znajomych. [ Dodano: Pon Lut 25, 2008 6:22 pm ] Kilku moich znajomych żaliło się kiedyś, że baki w justy rdzewieją, może to również być przyczyna, aczkolwiek nie ma reguły ponieważ sam już miałem 3 baki i w żadnym większych problemów :smile: [ Dodano: Pon Lut 25, 2008 6:25 pm ] Pompę paliwa idzie również łatwo zdiagnozować ponieważ dość głośno chodzi [ Dodano: Pon Lut 25, 2008 6:26 pm ] Na daną chwile nic innego mi nie przychodzi do głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Raz kiedyś miałem taki problem w Oplu. Tam winna była po prostu woda w zbiorniku paliwa. Na zakrętach ssak od pompy zaciągał wodę i silnik się mulił. Na prostych lustro wody było poniżej ssaka i silnik pracował normalnie. Po odessaniu wody za pomocą strzykawki z wężykiem kłopot zniknął jak ręka odjąć. PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się