Roswell Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Ondo, fajnie wygląda ta Twoja justy z avatarka Mieszkamy w sumie w okolicy więc pewnie znasz firme KUBALA oni podobno podejmą się zrobienia takiego baku tylko nie mogę się dodzwonić żeby się zapytać o jakąś orientacyjną cene, do sekretariatu spoko ale potem na warsztat to już tylko jakaś muzyczka i nikt nie podnosi słuchawki :neutral: będę się tam musiał osobiście przejechać i zapytać. Narazie chyba postaramy się zakleić tą nieszczelność tym klejem do baków może to coś pomoże :wink: Mi jest jescze potrzebne lusterko i dwie listwy dookoła drzwi ale gość z Wisły niestety tego nie posiada, ale to na szczęście nie są pilne rzeczy :razz: Ważne że reszta rzeczy jest jak najbardziej ok, jeszcze miałem pęknięte przednie sprężyny :shock: ale na szczęście tutaj gość z Wisły nas poratował i dosyć tanio nam sprzedał nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Mam pytanie - czy w Justy 91 faktycznie nie ma jajecznicy od rezerwy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roswell Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Kajek, w naszym egzemplarzu nie ma albo żaróweczka się przepaliła :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Justy nawet nie przerywa :razz: Yyy znaczy przerwać przerwie, ale to jest znak, że pora zjechać na pobocze Ja mam zasadę taką: 350 km - tankowanie - 350 - tankowanie :cool: Jeszcze nigdy nie miałem problemu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Huzar? Czy po włączeniu zapłonu pompa paliwa zawsze tak głośno zaczyna pracę ? Potem jest ciszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 U mnie pompa dosyć głośno pracuje... Obojętnie od stanu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roswell Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Nie wiem jak powinienem pisać, bo to w sumie nie moje auto ale będę używał zwrotu nasze W naszym egzeplarzu pompa pracuje cichutko, słychać ją jedynie przez chwilke po włączeniu zapłonu ale to tak jak w każdym aucie :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 to ja mam pompę chyba zepsutą bo u mnie nic nie słychać :grin: a paliwo pompuję mocą Jedi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Podejrzewam, iż głośność pompy jest adekwatna do stanu zużycia :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 o nie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Dobra to teraz ja mam pytanie, próbował ktoś podkręcać ręczny? Gdzie jest regulacja bo nigdy się mi w oczy nie rzuciła :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 U mnie tam,gdzie łączą się linki mam pręt gwintowany.Wchodzi w taką tuleje a na pręcie jest nakrętka regulacyjna od strony bagażnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Acha dzięki, tak więc gdzieś na wysokości tylnego mostu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Tak. Ale np. ja linki/linek nie mam w pancerzu :roll: .Za to notorycznie pali mi się wskaźnik ręcznego.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Napisz jaśniej o co Ci chodzi? Wnioskując z tego co piszesz to ręczny ma czujnik naciągu? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Nie,nie.To tak przy okazji dygresja,że się pali niezależnie od położenia.Po porstu cycek popsuty.Żaden czujnik naciągu. Ale ręczny mam jak żyleta . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Ten "cycek" jak to nazwałeś to zwykły guzik Za kilka groszy kupisz, w każdym elektrycznym :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Ja do elektrycznego mam 20 km :-) [ Dodano: Pią Lut 29, 2008 12:13 pm ] Taką ciekawostkę znalazłem "W Subaru Justy (w przeciwieństwie do Mazdy) jest napęd 4x4 ze sztywnym przodem z tyłem (brak mechanizmu różnicowego międzyosiowego, zawsze kręci się conajmniej jedno koło z przodu i jedno z tyłu). Więc nie nie powinno się uzywać 4x4 w Subaru Justy na suchej nawierzchni Tak więc moim zdaniem troszkę kiepske to rozwiązanie." :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roswell Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Ywone, może masz zbiornik paliwa na dachu? To by wszystko tłumaczyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 :shock: gdyby to była mazda na pewno by można :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lekszyc Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Witam, Mam zamiar kupic tania rajdowke Myslalem o cc lug sc ale wpadl mi tez do glowy pomysl justy - Poletylo calkiem niezle sobie radzil. Bardzo waznym wyznacznikikem jest kasa - o ile justy moge kupic tanio to nie wiem jak jest z utrzymaniem i z czesciami zamiennymi. Dajcie znac pls jakie sa przykladowe ceny, co czesto pada i jaka jest dostepnosc czesci. Z tego co wiem to ci ktorzy sie scigaja justy maja jeden do jazdy i co najmniej drugi na czesci bede wdzieczny za informacje pozdrawiam Dawid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajek Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 lekszyc, tutaj masz pogląd o problemie : http://rocar.com.pl/uniparts/rally/justy/ Poza samym kosztem zakupu auta dolicz minimum 4 k zł na adaptację .Są tutaj inni biegli w tej materii więc ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roj Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 z tego co słyszałem to: -często pada wszystko po koleji -części dość tanie, ale niektóre słabo dostępne więc trzeba czekać -no i niektóre rzeczy metodą domowo - kowalską trzeba robić polecam w tej sprawie zaatakować użytkownika Konrados podobno coś wie o cenach :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 polecam w tej sprawie zaatakować użytkownika Konrados Zgadzam się Konrad robi na max-a A co sypania się wszystkiego po kolei zależy jaki trafisz model... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 lekszyc trzeba było przebudować swifta na 4x4 A tak na serio, to wybór pomiedzy CC/SC a Justy jest ciężki... nawet bardzo. Zależy do czego Ci ten samochód. Jeżeli tylko chcesz ganiać w KJSach to można zastanowić się nad Justy.. jeżeli chcesz potem poganiać w 3 lidze albo PPZM, to od razu ładuj się w SC/CC. Generalnie na śliskim Justy jest niesamowite i bardzo szybkie, ale już na suchym, żeby było konkurencyjne wobec Swiftów i mocnych CC/SC to już trzeba ogarniać i przede wszystkim zainwestować dużo kasy. Od razu mówie, że walka z zeszperowanymi ośkami na suchym jest baaaaardzo trudna. Co do cen, to części raczej są tanie, ale jest ich mało i często trzeba się podpierać używanymi. Części do sportu praktycznie nie istnieją, wszystko robione jest patentowo-kowalskimi metodami. Odnośnie usterkowości. Justy jest pancerne, przynajmniej w porównaniu do CC/SC, ale niestety gdy jest intensywnie eksloatowane to też potrafi się zbuntować. Mi do tej pory nie zdarzyło się, żeby Justy padło i dalej nie pojechało... zawsze jedzie dalej czasem tylko wolniej. Na początku napisałem, że mogłeś przerobić Swifta na 4x4, bo były wersje Swifta z napędem na 4 koła... ewentualnie można dorwać Justy w tej samej budzie co Swift, zrobić przekładke silnika i masz 100 KM w serii, upgrade'owalne do dużo większej mocy z napędem na 4 koła, kolejny zabijaka. Jakby cos wal na PW albo jeszcze lepiej na GG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się