Skocz do zawartości

żeby Forek zaczął hamować....


pitgol

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno wisiał komplet przód 4 tł + tył 2 tł z WRX za 900 coś tam :wink:

 

Już nie wisi :lol: Zaciski na tył bez sporej kombinacji i tak by mi nie podpasowały, więc cały przód w gratisie z tarczami wyląduje u mnie

obraz081ib.jpg

ale stan raczej marny...

I tu się mylisz 20zł na stronę jak dla mnie a normalnie 35zł

...w ASO :?:

W ASO USA jakieś 25$ ale po co przepłacać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli co teraz masz? heblunek z wrx jak ja?

 

mogę Ci wkrótce sprzedać adaptery :mrgreen:

 

-- 18 sty 2011, 23:06 --

 

Byłem dzisiaj w ASO konsultowałem przełożenie tarcz kotwicznych

 

mam tylko złe wiadomości:

 

po pierwsze, trzeba wyciąć łożyska a koszt samych łożysk to ponad 600 pln

 

po drugie, nie ma pewności, że hamulec ręczny podejdzie. Być może potrzebna będzie odrobina dodatkowych części. W sumie mam te części bo kupiłem to z gratami od ręcznego z wrx.

 

Komponenty które kupiłem, są dość pordzewiałe ale regeneracja w malmet to koszt 50pln (piaskowanie, malowanie proszkowe). Łożyska kupię samemu, muszę wiedzieć tylko jakie.

 

dam znać jak to na końcu się skończyło

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by ktoś naprawde chciał poprawić skuteczność to mam coś takiego na zbyciu http://www.sklep.subaru.pl/Artykul-12-z ... rembo.aspx w bardzo dobrych pieniądzach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by ktoś naprawde chciał poprawić skuteczność to mam coś takiego na zbyciu http://www.sklep.subaru.pl/Artykul-12-z ... rembo.aspx w bardzo dobrych pieniądzach :D

 

a za ile?

 

PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś się orientuje dla S-Turbo 98r.:

- jakie największe tarcze (zestawy) wchodzą na seryjne stalowe felgi 15 cali i seryjne aluminiowe 16 cali, zarówno na przód jak i na tył? Pytam, bo chcę zmienić zestaw z przodu na dwutłoczkowy lub czterotłoczkowy, ale nie mam możliwości kupna nowych felg. Szkoda też mi rezygnować z tych 15-tek bo używam ich na zimę...

 

- co się stanie jeśli zmieni się zestaw tyłu na większy a nie zmieni się przodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żelastwo już jest :wink:

 

teraz tylko do malmetu i na pierwsze przymiarki czy oby na pewno będzie pasować

 

IMGP7348.jpg

IMGP7349.jpg

IMGP7350.jpg

 

jak będzie pasować, to zrobię wyprzedaż garażową aby pozyskać fundusze i trochę wolnego miejsca :mrgreen:

 

nie obejdzie się bez co najmniej nowych łożysk itp. zawarte w procedurze wymiany łożyska

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba mi mówili 320, ale dopytam

 

nie spieszy mi się specjalnie bo zestaw nieźle daje radę na straych tarczach plus stare klocki. Aż am jestem zaskoczony

 

obecne tarcze to stary OEM po 2pot, tył dostałem z zaciskami

 

klocki przód to jakiś Quinton Hazell i już wyżarły tarczę przód i pasuje wszystko,

adapter nie jest idealną zwrotnicą. klocki biorą wyżej i zostawiają mniejszy rant.

 

zanim założę nowe tarcze i klocki muszę doprowadzić tył do porządku.

Ale tutaj jest spory kanał. Moja wizja estetyki nie pozwala mi założyć na przód tarcz nacinanych a na tyle zotawić gładkich (nawet nie ma wersji painted)

 

Wszystko na to wskazuje, że na przód będzie brembo na tył oem

klocki przód FDS2500 a na tył FDS2500 ale Ferodo poleca FDSP

przewody viper

 

łamię się nad złotymi brembo ORO czy ORI EDIT: wyleczyłem się już - idiotyczna cena

czyli będą zwykłe a może nawet painted jak sam pomaluję :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz z duperelami, wex na tył ebc ultramax, ona jest nacinana.

 

A tył i tak włącza się mało więc jej nie zajedziesz, poza tym ona jest wentylowana...

 

A na przód brembo 8)

Z ciekawości sprawdzałeś cenę ile kosztuje taka :?:

 

Swoją drogą ciekawe jest to że nikt nie próbuje z EVO przełożyć zacisków, one tanie są :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tył i tak włącza się mało więc jej nie zajedziesz, poza tym ona jest wentylowana

 

wg moich testów, obiegowa opinia. U mnie widać, że tył się nie nudzi auto zdecydowanie lepiej hamuje, abs włącza się dużo później

 

pozdrawam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz tego brzydkiego i to bez ESP ciekawe :mrgreen:

 

Wydawało mi się że w czasie face lifingu z mojego na twojego ESP dołożyli.

 

Wiem że lepiej tez je mam ;P

 

Wyjmij sobie bezpiecznik z ABS to dopiero zobaczysz.

Środkowy rząd 2 od lewej, ale na suchym :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żelastwo z malmetu odebrane.

 

jestem w szoku co piaskowanie potrafi :shock:

 

za wypiaskowanie i pomalowanie żelastwa tylnych zwrotnic zapłaciłem 50pln

 

wyglądają super. Wkrótce przymiarka czy oby na pewno wszystko pasuje (powinno)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegląd z rozrządem już lada dzień. Postanowiłem w końcu (przy okazji wydawania 2,5 kafla na rozrząd) wywalić dodatkowe setki na nowe tarcze i klocki. Wstępnie zdecydowałem się na tarcze Brembo, gładkie, 277mm i do tego Ferodo Premier - czyli bez fajerwerków. Płyn mam RBF. Mam nadzieję, że wszystko będzie pasować i ASO nie będzie robić problemów, że dostarczam swoje graty. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...