Bartosz-B Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Niedawno wisiał komplet przód 4 tł + tył 2 tł z WRX za 900 coś tam :wink: Już nie wisi Zaciski na tył bez sporej kombinacji i tak by mi nie podpasowały, więc cały przód w gratisie z tarczami wyląduje u mnie ale stan raczej marny... I tu się mylisz 20zł na stronę jak dla mnie a normalnie 35zł ...w ASO :?: W ASO USA jakieś 25$ ale po co przepłacać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 czyli co teraz masz? heblunek z wrx jak ja? mogę Ci wkrótce sprzedać adaptery -- 18 sty 2011, 23:06 -- Byłem dzisiaj w ASO konsultowałem przełożenie tarcz kotwicznych mam tylko złe wiadomości: po pierwsze, trzeba wyciąć łożyska a koszt samych łożysk to ponad 600 pln po drugie, nie ma pewności, że hamulec ręczny podejdzie. Być może potrzebna będzie odrobina dodatkowych części. W sumie mam te części bo kupiłem to z gratami od ręcznego z wrx. Komponenty które kupiłem, są dość pordzewiałe ale regeneracja w malmet to koszt 50pln (piaskowanie, malowanie proszkowe). Łożyska kupię samemu, muszę wiedzieć tylko jakie. dam znać jak to na końcu się skończyło pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 AdaSch, dużo inwestujesz (przynajmniej czasu) w te hamulce. musisz sobie po nich dużo obiecywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 apropo plynu jest juz konkurent dla RBF660 , punkt wrzenia 325C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 musisz sobie po nich dużo obiecywać zapewniam. że mam znacznie lepsze samopoczucie, ale hamowanie też Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Jak by ktoś naprawde chciał poprawić skuteczność to mam coś takiego na zbyciu http://www.sklep.subaru.pl/Artykul-12-z ... rembo.aspx w bardzo dobrych pieniądzach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Jak by ktoś naprawde chciał poprawić skuteczność to mam coś takiego na zbyciu http://www.sklep.subaru.pl/Artykul-12-z ... rembo.aspx w bardzo dobrych pieniądzach a za ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Jak by ktoś naprawde chciał poprawić skuteczność to mam coś takiego na zbyciu http://www.sklep.subaru.pl/Artykul-12-z ... rembo.aspx w bardzo dobrych pieniądzach a za ile? PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 punkt wrzenia 325C nieźle, też jest jakiś castrol który dużo potrafi ale cena znacznie wyższa niż rbf660 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Czy ktoś się orientuje dla S-Turbo 98r.: - jakie największe tarcze (zestawy) wchodzą na seryjne stalowe felgi 15 cali i seryjne aluminiowe 16 cali, zarówno na przód jak i na tył? Pytam, bo chcę zmienić zestaw z przodu na dwutłoczkowy lub czterotłoczkowy, ale nie mam możliwości kupna nowych felg. Szkoda też mi rezygnować z tych 15-tek bo używam ich na zimę... - co się stanie jeśli zmieni się zestaw tyłu na większy a nie zmieni się przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 wg mnie nie wejdzie 294mm we fiacie mam 16 i 15" na 15" tarcza ma 277mm lub podobnie chyba możesz użyć zaciku 2 tłoczki od tarcz 294mm ale na starym jarzmie. ktoś musiał by to jeszcze potwierdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 - co się stanie jeśli zmieni się zestaw tyłu na większy a nie zmieni się przodu? zmieni się rozkład sił hamowania przód-tył. zmieni w tym przypadku to wg jednych popsuje, wg innych poprawi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 żelastwo już jest :wink: teraz tylko do malmetu i na pierwsze przymiarki czy oby na pewno będzie pasować jak będzie pasować, to zrobię wyprzedaż garażową aby pozyskać fundusze i trochę wolnego miejsca nie obejdzie się bez co najmniej nowych łożysk itp. zawarte w procedurze wymiany łożyska pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Łożyska na tyle to sobie coś koło 400 za sztukę z robotą przygotuj :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 chyba mi mówili 320, ale dopytam nie spieszy mi się specjalnie bo zestaw nieźle daje radę na straych tarczach plus stare klocki. Aż am jestem zaskoczony obecne tarcze to stary OEM po 2pot, tył dostałem z zaciskami klocki przód to jakiś Quinton Hazell i już wyżarły tarczę przód i pasuje wszystko, adapter nie jest idealną zwrotnicą. klocki biorą wyżej i zostawiają mniejszy rant. zanim założę nowe tarcze i klocki muszę doprowadzić tył do porządku. Ale tutaj jest spory kanał. Moja wizja estetyki nie pozwala mi założyć na przód tarcz nacinanych a na tyle zotawić gładkich (nawet nie ma wersji painted) Wszystko na to wskazuje, że na przód będzie brembo na tył oem klocki przód FDS2500 a na tył FDS2500 ale Ferodo poleca FDSP przewody viper łamię się nad złotymi brembo ORO czy ORI EDIT: wyleczyłem się już - idiotyczna cena czyli będą zwykłe a może nawet painted jak sam pomaluję Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Jak chcesz z duperelami, wex na tył ebc ultramax, ona jest nacinana. A tył i tak włącza się mało więc jej nie zajedziesz, poza tym ona jest wentylowana... A na przód brembo 8) Z ciekawości sprawdzałeś cenę ile kosztuje taka :?: Swoją drogą ciekawe jest to że nikt nie próbuje z EVO przełożyć zacisków, one tanie są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Swoją drogą ciekawe jest to że nikt nie próbuje z EVO przełożyć zacisków, one tanie są To był mój pierwszy pomysł na poprawienie hamulca w Forku, niestety się nie da się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 A tył i tak włącza się mało więc jej nie zajedziesz, poza tym ona jest wentylowana wg moich testów, obiegowa opinia. U mnie widać, że tył się nie nudzi auto zdecydowanie lepiej hamuje, abs włącza się dużo później pozdrawam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Ty masz ESP :?: Pewnie tak... Bo z ESP to tył coś tam pracuje I tak uważam że będą ok, ja mam EBC torbo coś tam na przodzie i dopiero awaria zacisków i szalony tokarz je zabili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 nie mam niestety ESP! Ale auto zdecydowanie lepiej hamuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Masz tego brzydkiego i to bez ESP ciekawe Wydawało mi się że w czasie face lifingu z mojego na twojego ESP dołożyli. Wiem że lepiej tez je mam ;P Wyjmij sobie bezpiecznik z ABS to dopiero zobaczysz. Środkowy rząd 2 od lewej, ale na suchym :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 żelastwo z malmetu odebrane. jestem w szoku co piaskowanie potrafi :shock: za wypiaskowanie i pomalowanie żelastwa tylnych zwrotnic zapłaciłem 50pln wyglądają super. Wkrótce przymiarka czy oby na pewno wszystko pasuje (powinno) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Przegląd z rozrządem już lada dzień. Postanowiłem w końcu (przy okazji wydawania 2,5 kafla na rozrząd) wywalić dodatkowe setki na nowe tarcze i klocki. Wstępnie zdecydowałem się na tarcze Brembo, gładkie, 277mm i do tego Ferodo Premier - czyli bez fajerwerków. Płyn mam RBF. Mam nadzieję, że wszystko będzie pasować i ASO nie będzie robić problemów, że dostarczam swoje graty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 ... i ASO nie będzie robić problemów, że dostarczam swoje graty. jak masz na myśli to koło mnie, to nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 277mm Twardziel jesteś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się