Jump to content

Skrócenie przełożenia


ferdek
 Share

Recommended Posts

No i jeszcze ciekawi mnie jak z wydajnością pompy wspomagania przecież wszystkie ruchy kierownicą będą się odbywać 2razy szybciej co oznacza dwa razy szybsze przetaczanie płynu,na pewno będzie się szybciej grzał,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

1. pompa wspomagania trochę bardziej obrywa, ale nie tak, że po 2 machnięciach mamy ją do wyrzucenia

2. ludzie nawet chińszczyznę z tego zakładają, bo nie ma się tutaj co zepsuć, mechanizm jest prosty jak budowa cepa i na upartego, można sobie samemu coś takiego wystrugąć :)

Link to comment
Share on other sites

nie ma co się zepsuć prawda? :)

 

Jak zawsze pytanie o jakość materiałów. Mimo wszystko chińskie wersje raczej bym omijał. Bo jak jest to zrobione z ich fantastycznej jakości materiałów to... :roll: Jakby nie patrzeć układ kierowniczy to dosyć newralgiczny element. Nawet jak ktoś jeździ tylko od świateł do świateł, to warto utrzymać kierunek :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Wysłałem zapytanie do sprzedającego z ebaya o rozmiary tego ustrojstwa i czekam,ale dzisiaj patrzyliśmy i kombinowaliśmy gdzie to założyć i za chiny ludowe nie mamy zielonego pojęcia,czy między kolumną kierowniczą a przegubem czy pomiędzy przegubem a listwą kierowniczą,w końcu to jest dodatkowe ok 20cm. jakieś sugestie?zdjęcia? dzięki i pozdro.

Link to comment
Share on other sites

Ja twierdzę że jednak na tym zdjęciu są 3

 

Ja widzę jedną zew., jedną wew. i na końcach trzpieni tuleje do mocowania :| Chyba że przeglądając wątek o rozluźnianiu atmosfery oplułem sobie monitor i czegoś nie dostrzegam :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Kinematycznie wystarczą 2 zębatki,ale tu wykonali 2 wewnętrzne na jednym elemencie.

Wytrzymałościwo nie bał bym się bo nawet z gwoździowej stali ciężko by było urwać zęby mimo ileś tam razy większej średnicy kiery .raczej trwałość w tym przypadku :?:

 

Przy 2 krotnym zwiększeniu przełożenia 2 razy wzrośnie siła potrzebna do kręcenia.Ale chyba lepiej nie odrywać rąk kosztem większej siły.

Link to comment
Share on other sites

... tu wykonali 2 wewnętrzne na jednym elemencie..

 

Widziałem to, ale uznałem że jest to po prostu odbicie od tylnej ścianki, która tu zadziałała jak lustro. W sumie po co by dwie robili? Z tą stalą to trochę przesadziłeś :roll: Bardzo istotna jest klasa wytrzymałości stali, szczególnie w takim elemencie.

Link to comment
Share on other sites

Skoro redukcja 2:1 tzn. że mi w STI 2006 zrobi się na tym 1,25 lock to lock? :roll:

 

Tak z tego wychodzi ,że robi się trochę hardcorowo :twisted: ale widziałem jeszcze 1,5:1 i na przekładni z WRXa mogłoby być OK.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...