Jump to content

0SauroS0

Użytkownik
  • Content Count

    390
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About 0SauroS0

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 09/28/1981

Profile Information

  • Skąd
    W-wa
  • Auto
    był WRX my06, jest Brzydal
  • Zainteresowania
    Wszelakie,które powodują przyrost adrenaliny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 0SauroS0

    System start/stop

    Super, dzięki za bardzo konkretne wskazówki!
  2. 0SauroS0

    System start/stop

    Brzmi ciekawie. A nie da się tego ustrojstwa wyłączyć po prostu poprzez wyjęcie jakiegoś przekaźnika lub bezpiecznika?
  3. 0SauroS0

    System start/stop

    A czy ktoś próbował to wyłączyć na stałe np. poprzez podłączenia się do kompa jakimś programem i zmianę ustawień?
  4. 0SauroS0

    System start/stop

    Zatrzymuję się na światłach. System start/stop powoduje że silnik gaśnie. Po kilkudziesięciu sekundach (mniej niż minuta), pomimo iż nie dotknąłem gazu ani nie wykonałem żadnego ruchu silnik włącza się. Wyobrażałem sobie, że system start/stop włączy silnik dopiero w momencie kiedy np. nacisnę gaz. Czy to normalne że system start/stop włącza silnik zawsze po określonym czasie, niezależnie od tego czy wykonałem jakiś ruch? Jeśli tak, to czy można to przeprogramować w taki sposób, żeby silnik włączał się wtedy kiedy np. wcisnę gaz?
  5. Jak na pontiaca fierro czy co to tam jest pewnie sporo Replika czy nie, trzeba mieć dobrze zryty beret żeby czymś takim jechać w KJSie.
  6. [2:27] http://www.youtube.c...XamJKkFG0#t=148 Ciekawe ile w tym momencie stracił na wartości
  7. było juz wstawiałem Ku... wchodzę se na forum, patrzę "o nowy filmik chłopaki wrzucili!"... a tu taki suchar
  8. Chcę założyć hydrołapę. Wybór pomp jest spory. Różnią się nie tylko ceną, ale przede wszystkim średnicą tłoczka: 0.625 0.700 0.750... . Zagłębiając się w ten temat, wymyśliłem dwie teorie. Ale to tylko moje przypuszczenia, więc prośba o weryfikację. 1) Im większa średnica tłoczka, to przy tym samym skoku pompa wpompuje więcej płynu hamulcowego, a więc hamulec mocniej zadziała. Innymi słowy im większy tłoczek, tym krótszy skok żeby zatrzymać koła, ale i więcej siły trzeba użyć (bo więcej płynu trzeba przepchać). Zgadza się? Jeśli nie chcę się siłować z rękawem, to mniejszy tłoczek, ale będę
  9. To trzeba mieć pecha... http://www.youtube.com/watch?v=2PjwoTeYR8g http://www.wprost.pl/ar/415691/TIR-wjechal-na-czerwonym-swietle-27-osob-nie-zyje/ "Śmierć poniosło 27 osób, ponad 30 zostało rannych." WTF? W zderzeniu TIRa z 5 samochodami? To ile w tych busach jechało osób??
  10. http://www.liveleak.com/view?i=a42_1378337337 Ktoś coś słyszał o tym dzwonie? Co z driverem? Nie wygląda to ciekawie...
  11. Dobry pomysł. Dzięki. Klocki faktycznie mam jakieś kijowe. Może przy upalaniu się przegrzały i straciły swoje właściwości... Już wywaliłem wszystkie przewody. Zrobię cały układ od nowa i przy okazji wrzucę sobie hydrauliczny ręczny + korektor. Rozebrałem dzisiaj zaciski. Jeden tłoczek jest do wymiany. Kupię jutro zestawy naprawcze i je zregeneruję..
  12. Dzisiaj wywaliłem pompę absu i wywaliłem wszystkie przewody. Zarówno te miedziane jak i gumowe. Jak się okazało nie były w bardzo złym stanie. Szczególnie gumowe mnie zaskoczyły pozytywnie. W tygodniu położę od nowa całą instalację. Może przy okazji zainstaluję sobie hydrauliczny ręczny. Płyn mam Motula RBF 660. Tłoczki sprawdzę jutro, ale powinny być ok. Jeszcze jedno mi przyszło do głowy. Do serwa dochodzi przewód od silnika. Pewnie jakieś podciśnienie albo coś takiego (nie znam się ). Czy może się zdarzyć że tutaj coś pierdyknie i np. serwo przez to nie działa tak jak powinno? T
  13. Muszę naprawdę mocno cisnąć hebel, żeby samochód zaczął jakoś hamować. Oczywiście jak się mocniej wciśnie, to kola się przyblokują. Niemniej trzeba użyć sporo siły, a w efekcie przy sportowej jeździe jest to mega niewygodne i kłopotliwe. W moim drugim samochodzie wystarczy lekko nacisnąć pedał hamulca i samochód staje dęba. Nie mam tam sportowych klocków, wywalonego absu, samochód jest sporo cięższy a i tak hamuje o niebo lepiej. Można łatwo wyczuć z jaką siłą hamować i nie trzeba się szarpać. Pierwsza myśl - zapowietrzony układ. Wymieniłem płyn na nowy i odpowietrzyłem. Dalej lipa. Przy dr
×
×
  • Create New...