ferdek Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Widział ktoś kiedyś takie ustrojstwo i czy działa to bezproblemowo ? http://octanereport.com/tuned-cars/new- ... treet.html -- 30 sie 2011, o 20:49 -- Tu jest podobne w lepszej cenie http://www.speedwaymotors.com/Small-Bod ... ,2030.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallypawlo Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Również mnie to ciekawi, może ktoś ogarnięty odpowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 porządnej jakości produkt podobno działa, tylko na pewno trzeba się wystrzegać chińszczyzny, bo można zostać z kołem kierowniczym w ręce... , też mam w planach zaeksperymentować z takim cudakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Daj znać jak już to zamontujesz ,a zastanawiam sie jeszcze ,czy 2:1 to chyba trochę lekka przesada ,bo z przekładni WRXa wyjdzie nie całe 1,5 obrotu l>l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 to pomyśl co by było po założeniu do magla sti, 1.25 jeszcze chwila i będzie jak w F1 Qrack by miał niecały 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 No i jeszcze ciekawi mnie jak z wydajnością pompy wspomagania przecież wszystkie ruchy kierownicą będą się odbywać 2razy szybciej co oznacza dwa razy szybsze przetaczanie płynu,na pewno będzie się szybciej grzał,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Skoro coś takiego produkują ,to chyba nie na ozdobę :roll: może miał ktoś z tym wynalazkiem styczność i wie czy to działa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio-moto Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 1. pompa wspomagania trochę bardziej obrywa, ale nie tak, że po 2 machnięciach mamy ją do wyrzucenia 2. ludzie nawet chińszczyznę z tego zakładają, bo nie ma się tutaj co zepsuć, mechanizm jest prosty jak budowa cepa i na upartego, można sobie samemu coś takiego wystrugąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0SauroS0 Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 mechanizm jest prosty jak budowa cepa dwie zębatki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio-moto Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 z tego co kojarzę tak na racingforum mieli schematy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptkrally Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 z tego co kojarzę tak na racingforum mieli schematy :shock: 2 zębatki no być nie mogą bo gdy kierą kręcił byś w prawo auto jechało by w lewo :shock: co najmniej 3 muszą być Temat ciekawy będę obserwował ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio-moto Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 jest na 2 http://www.stockcarracing.com/techartic ... to_08.html nie ma co się zepsuć prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptkrally Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0SauroS0 Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 nie ma co się zepsuć prawda? Jak zawsze pytanie o jakość materiałów. Mimo wszystko chińskie wersje raczej bym omijał. Bo jak jest to zrobione z ich fantastycznej jakości materiałów to... :roll: Jakby nie patrzeć układ kierowniczy to dosyć newralgiczny element. Nawet jak ktoś jeździ tylko od świateł do świateł, to warto utrzymać kierunek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio-moto Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 z drugiej strony już wiele osób na świecie z tym jeździ a media nie mówią o tragicznych wypadkach z powodu zepsucia tego elementu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Wysłałem zapytanie do sprzedającego z ebaya o rozmiary tego ustrojstwa i czekam,ale dzisiaj patrzyliśmy i kombinowaliśmy gdzie to założyć i za chiny ludowe nie mamy zielonego pojęcia,czy między kolumną kierowniczą a przegubem czy pomiędzy przegubem a listwą kierowniczą,w końcu to jest dodatkowe ok 20cm. jakieś sugestie?zdjęcia? dzięki i pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 jest na 2 http://www.stockcarracing.com/techartic ... to_08.html Ja twierdzę że jednak na tym zdjęciu są 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0SauroS0 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Ja twierdzę że jednak na tym zdjęciu są 3 Ja widzę jedną zew., jedną wew. i na końcach trzpieni tuleje do mocowania :| Chyba że przeglądając wątek o rozluźnianiu atmosfery oplułem sobie monitor i czegoś nie dostrzegam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Kinematycznie wystarczą 2 zębatki,ale tu wykonali 2 wewnętrzne na jednym elemencie. Wytrzymałościwo nie bał bym się bo nawet z gwoździowej stali ciężko by było urwać zęby mimo ileś tam razy większej średnicy kiery .raczej trwałość w tym przypadku :?: Przy 2 krotnym zwiększeniu przełożenia 2 razy wzrośnie siła potrzebna do kręcenia.Ale chyba lepiej nie odrywać rąk kosztem większej siły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0SauroS0 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 ... tu wykonali 2 wewnętrzne na jednym elemencie.. Widziałem to, ale uznałem że jest to po prostu odbicie od tylnej ścianki, która tu zadziałała jak lustro. W sumie po co by dwie robili? Z tą stalą to trochę przesadziłeś :roll: Bardzo istotna jest klasa wytrzymałości stali, szczególnie w takim elemencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Skoro redukcja 2:1 tzn. że mi w STI 2006 zrobi się na tym 1,25 lock to lock? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Skoro redukcja 2:1 tzn. że mi w STI 2006 zrobi się na tym 1,25 lock to lock? :roll: Tak z tego wychodzi ,że robi się trochę hardcorowo ale widziałem jeszcze 1,5:1 i na przekładni z WRXa mogłoby być OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Przy 1,25 to zadrży mi ręka i zawrócę o 180st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Przy 1,25 to zadrży mi ręka i zawrócę o 180st. Strach pomyśleć co będzie jak ktoś kichnie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się