Skocz do zawartości

Skrócenie przełożenia


ferdek

Rekomendowane odpowiedzi

Widział ktoś kiedyś takie ustrojstwo i czy działa to bezproblemowo ?

http://octanereport.com/tuned-cars/new- ... treet.html

 

-- 30 sie 2011, o 20:49 --

 

Tu jest podobne w lepszej cenie http://www.speedwaymotors.com/Small-Bod ... ,2030.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. pompa wspomagania trochę bardziej obrywa, ale nie tak, że po 2 machnięciach mamy ją do wyrzucenia

2. ludzie nawet chińszczyznę z tego zakładają, bo nie ma się tutaj co zepsuć, mechanizm jest prosty jak budowa cepa i na upartego, można sobie samemu coś takiego wystrugąć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma co się zepsuć prawda? :)

 

Jak zawsze pytanie o jakość materiałów. Mimo wszystko chińskie wersje raczej bym omijał. Bo jak jest to zrobione z ich fantastycznej jakości materiałów to... :roll: Jakby nie patrzeć układ kierowniczy to dosyć newralgiczny element. Nawet jak ktoś jeździ tylko od świateł do świateł, to warto utrzymać kierunek :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem zapytanie do sprzedającego z ebaya o rozmiary tego ustrojstwa i czekam,ale dzisiaj patrzyliśmy i kombinowaliśmy gdzie to założyć i za chiny ludowe nie mamy zielonego pojęcia,czy między kolumną kierowniczą a przegubem czy pomiędzy przegubem a listwą kierowniczą,w końcu to jest dodatkowe ok 20cm. jakieś sugestie?zdjęcia? dzięki i pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kinematycznie wystarczą 2 zębatki,ale tu wykonali 2 wewnętrzne na jednym elemencie.

Wytrzymałościwo nie bał bym się bo nawet z gwoździowej stali ciężko by było urwać zęby mimo ileś tam razy większej średnicy kiery .raczej trwałość w tym przypadku :?:

 

Przy 2 krotnym zwiększeniu przełożenia 2 razy wzrośnie siła potrzebna do kręcenia.Ale chyba lepiej nie odrywać rąk kosztem większej siły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... tu wykonali 2 wewnętrzne na jednym elemencie..

 

Widziałem to, ale uznałem że jest to po prostu odbicie od tylnej ścianki, która tu zadziałała jak lustro. W sumie po co by dwie robili? Z tą stalą to trochę przesadziłeś :roll: Bardzo istotna jest klasa wytrzymałości stali, szczególnie w takim elemencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...