elmo Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Oglądałem profil, felgi wyglądają na oryginały wg mnie. Przyznam się bez bicia. Do toczenia się po mieście zamówiłem dziś zestaw kół w 19" Będzie trochę "kontrowersyjnie" i więcej nie powiem, jak będą na aucie to wrzucę fotki. http://4.bp.blogspot.com/_mBasfSNyWbg/S9suoEaSt0I/AAAAAAAACaM/LT99T5qRwdc/s1600/BlacksNRims.jpg 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Oglądałem profil, felgi wyglądają na oryginały wg mnie. Przyznam się bez bicia. Do toczenia się po mieście zamówiłem dziś zestaw kół w 19" Będzie trochę "kontrowersyjnie" i więcej nie powiem, jak będą na aucie to wrzucę fotki. Ayu - zakładam, że na tor w tym obuwiu nie przyjedziesz, ale chociaż przywieź pokazać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 @elmo - szelmo @jimi - ten zestaw najwcześniej 23.04 będę miał dostarczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leniwiec Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 No tak, to akurat jest bzdura, z tego co wiem mój się tak bardzo nie różni pod tym względem, a absolutne minimum które da się uzyskać to 10,5 l / 100 km w trasie na trybie "I" z tempomatem na 120-130 km/h. Co do map przepustnic - między trybem "I" a "S#" jest przepaść, nie wiem jak można tego nie odczuwać . Na "I" to praktycznie gaśnie przy ruszaniu, bo tak przymyka przy niskich obrotach Dzięki Wam za podlinkowanie naszego testu na forum Różnice w trybach jazdy są subtelne, rozjaśniliśmy to bardziej w komentarzach pod testem na blogu. Ze spalaniem naprawdę bez problemu można zejść poniżej 10 l na trasie: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barteq Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Ze spalaniem naprawdę bez problemu można zejść poniżej 10 l na trasie: oczywiście...tylko zależy z jaka prędkością... - mój test ostatnio trasa Rzeszów- Wrocław (tryb "I" ) , tempomat 140km/h, średnie spalanie 11l/100km.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor44 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Ze spalaniem naprawdę bez problemu można zejść poniżej 10 l na trasie: oczywiście...tylko zależy z jaka prędkością... - mój test ostatnio trasa Rzeszów- Wrocław (tryb "I" ) , tempomat 140km/h, średnie spalanie 11l/100km.. Dokładnie, tak to właśnie wychodzi. Przecież to jasne, że nikt nie będzie leciał na trasie na 6-tym biegu przy 2k rpm ... Więc hipotetycznie to nawet 8,5 ale w praktyce 11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Jak zwykle na forum panuje zasada "ja tak nie potrafie, wiec to niemozliwe" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barteq Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Jak zwykle na forum panuje zasada "ja tak nie potrafie, wiec to niemozliwe" ..ależ wszystko jest możliwe... nikt nie mówi ,że nie... jadę przepisowo drogą krajową nr 8 w stronę Kudowy Zdrój... - średnie spalania 8,5... tylko, że jazda STI jest zawsze frajdą...i nie po to wybieram się tym autem z trasę, aby pobijać rekordy w obniżaniu spalania ... , po za tym tak jak pisał wcześniej kolega @Ayu... na "I"...auto nie jedzie w ogóle... na "S"...można swobodnie jechać, wykorzystując właściwości tego auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Ale zdarza się na naszych drogach tak (a im bliżej gór, tym częściej), że nawet na S# nie jesteś w stanie przejechać długiego odcinka szybciej niż seicento 0,7 ccm. I wtedy 8,0/100 km jest jak najbardziej realne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 wbrew wiesci gminnej jazda na tempomacie =pali więcej, a szczególnie jak jest pagórkowato. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 (edytowane) Jak zwykle na forum panuje zasada "ja tak nie potrafie, wiec to niemozliwe" alez skad, pewnie, ze mozliwe: wszyscy na Forum pamietaja, ze Twoj Spec.B (jako jedyny na swiecie? ), palil, zdaje sie, 10L w miescie... czy jednak 9? Edytowane 14 Kwietnia 2016 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 (edytowane) @@eddie_gt4, 3,4 aby byc dokladnym Edytowane 14 Kwietnia 2016 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 @@eddie_gt4, 3,4 aby byc dokladnym 3,4 to przybywalo paliwa w baku po kazdej setce km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Nie, to tylko na trasie. Musialem sie zatrzymywac na kazdej stacji i sprzedawac paliwo prosto z baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Robiłem tym autem w trasie poniżej 10l/100 km. Tylko to była droga o jednym pasie w danym kierunku ruchu i bardzo dla mnie sprzyjające warunki jazdy, dużo śniegu A tak w ogóle to "pax, pax między chrześcijany" jak mawiał Zagłoba. Proponuję dalej o spalaniu nie rozmawiać. Wiadomo, że pali tyle ile się wleje. I już. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martrix Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Jestem dogłębnie przerażony i poruszony spalaniem STI . Dla przykładu dwa wolne ssaki: 1) Rav 4 mojej małżowiny: 12l/miasto 10l/trasa silnik 2.0 vvti (150KM) 2) Suzuki G.Vitara właścicielka j.w. : 12l/miasto 9.8l/trasa silnik 2.4 (169KM) Jeździ jak każdy, raz szybciej raz wolniej. W stosunku do 2.5litrowego turbomotoru w STI generującego 300KM i dużo więcej frajdy z jazdy niż Rav4 czy Vitara, to koszt dodatkowego paliwa na co dzień jest moim zdaniem symboliczny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 (edytowane) Skoro piszemy o spalaniach i te same modele potrafią spalać różnie (pomijając wielkość kół, stanow filtów itp ), to może skupmy się na obrotach z jakimi jeździmy. Oczywiście nie chodzi o to, że ktoś jeździ jak emeryt, a inny nie opuszcza się niżej 5 tys obrotów bo tutaj oczywiście wyjdą różnice , chodzi mi bardziej o to czy może np. jazda z zakresie 2-2,5 tys nie jest taka wcale ekonomiczna, może lepiej poruszać się w przedziale 3-3,5 tys ? Pytam Was serio - ktoś to sprawdzał ? Druga sprawa --> rozdzielmy Turbiaki od wolnych...TFU! Szybkich SSAKÓW przy porównaniu tych obrotów. Może ktoś znalazł złoty środek ? Edytowane 14 Kwietnia 2016 przez mRoZiOo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit411 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Jak zwykle na forum panuje zasada "ja tak nie potrafie, wiec to niemozliwe" Zaczyna się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 widzę że tutaj wszyscy jeżdżą STI'ajami minimum po 20k km rocznie i spalanie w aucie sportowym jest niezwykle ważne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Minęło trochę ponad półtorej roku, odkąd odebrałem auto i w przyszłym tygodniu robię przegląd na 30.000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barteq Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 widzę że tutaj wszyscy jeżdżą STI'ajami minimum po 20k km rocznie i spalanie w aucie sportowym jest niezwykle ważne. ...ja jeżdżę tylko do sklepu po bułki... , wyjeżdżam przed 6-tą rano, robię 30 kilometrów w jedną stronę - bo tyle mam do dobrej piekarni.... średnie spalanie ok 25l/100km , wracam do domu i zaczynam nowy dzień.. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 ciekawi mnie jak wygląda sprawa z zagazowaniem takiego STI nowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 ciekawi mnie jak wygląda sprawa z zagazowaniem takiego STI nowego zaraz posypią się na Ciebie gromy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 ciekawi mnie jak wygląda sprawa z zagazowaniem takiego STI nowego silnik jest stary wiec gazownikom dobrze znany- bezproblemowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się