Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [VA] (MY15=>MY18/MY22)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Cytując opinię rzeczoznawcy :

"Po pełnej weryfikacji warsztatowej silnika z częściową rozbiórką stwierdza się, iż bezpośrednią przyczyną awarii silnika było zatarcie układu korbowo-tłokowego w wyniku braku ( zużycia ) oleju silnikowego w misce olejowej." 

 

z góry przepraszam za "hienowanie", ale czy ten silnik lub całe auto są na sprzedaż?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

  Dyrekcja powiedział "Po pełnej weryfikacji warsztatowej silnika z częściową rozbiórką stwierdza się, iż bezpośrednią przyczyną awarii silnika było zatarcie układu korbowo-tłokowego w wyniku braku ( zużycia ) oleju silnikowego w misce olejowej." A ten olej to został wypity przez redaktora ?
 

 

to mnie wicej tak jak orzeczenie,  że przyczyną zgonu pacjenta  było zatrzymanie krążenia 

 

widze ze Ktos tu ma chyba z medycyną  cos wspólnego ? ;)

 

czy jest mozliwosc wpłyniecia w jakikolwiek sposob na FHI i nakłonienia ich aby wersja nowego STI na EU w 2015 r byla 'silnikowo' tak sama jak wersja japońska???

Już choćby ze względu na akcyzę jak najbardziej starałem się o 2.0 DiT .

 

 

nie da rady bo nie spelnia Euro 6 a za rok dwa wchodzi 2 DIT

STI spełnia Euro 6. 

 

Wtedy jeszcze nie padł :-D

 

 

"dowcip" trochę nie na miejscu - tematyka rzeczonego STI ( w którym zatarty został silnik ) została finalnie wyjaśniona.

Cytując opinię rzeczoznawcy :

"Po pełnej weryfikacji warsztatowej silnika z częściową rozbiórką stwierdza się, iż bezpośrednią przyczyną awarii silnika było zatarcie układu korbowo-tłokowego w wyniku braku ( zużycia ) oleju silnikowego w misce olejowej." 

 

Oraz z uzasadnienia ( dla fachowców ):

"Turbosprężarka - brak widocznych śladów przecieku ( wycieku ) oleju silnikowego. Nie stwierdzono luzu osi turbosprężarki."

"Kolektor ssący silnika - bez śladów zasysania oleju przez przepustnicę układu dolotowego" 

 

Temat będzie załatwiony pomiędzy TVN Turbo a SIP ( prowadzimy rozmowy ). 

Tym sposobem także dla mnie ten konkretny temat nie wymaga dalszych wyjaśnień.

 

Pozdrowienia

 

Bardziej chodzilo mi o dwulitrowego  EJ 20(STI w japonskiej specyfikacji) niz o 2.0 DIT

ale predzej czy pozniej(raczej predzej) w STI na EU bedzie 'wzmocniony' DIT

 

 

To ja jeszcze wrócę i zakończę temat przedłużenia gwarancji STI. Otrzymałem z SIP informację, którą cytuję poniżej.

 

"Na dzień dzisiejszy niestety nie ma takiej możliwości"

Ciekawe jak to się ma do tej gwarancji co wykupił od SIP jeden z forumowiczów.

 

 

Chyba chodzi o mnie. Póki co wciąż mam. Choć przyznam, że do dealera odezwała się firma ubezpieczeniowa, że będą musieli odstąpić od umowy. Poprosiłem dealera, żeby skierowali ich bezpośrednio do mnie. Chętnie podyskutuję :)

 

Ktora to taka 'bystra' firma ubezpieczeniowa ??? Od razu ich 'wrzucam' na straconą pozycje ...

Widzą ze jest podwyższone ryzyko 'wypłaty odszkodowania' to chca sie wycofac...

Co kilka dni mam tel z propozycja ubezpieczenia na "zdrowie i zycie" bo mam 30 lat,ciekawe czy do 70 czy 80 latkow tez tak intensywnie dzwonia :)

cwaniaki nic wiecej...

jak Subaru wprowadzi trwały silnik to wtedy beda na siłe ubezpieczac i przedłuzac gwarancje do 5 lat

....tylko ze wtedy chetnych nie bedzie(na ubezpieczenie oczywiscie) ;)

Edytowane przez wasz_hugo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i Pan redaktor ściga się z fiestą S2000 na torze i natychmiast po zakończeniu gasi auto.... nieźle :D

to samo chciałem napisac

:D

no tak i PM przesiałd sie na starego Subaraka,ciakawe czy nowy STI zjechałby z tych kostek lodu ;)

Edytowane przez wasz_hugo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i Pan redaktor ściga się z fiestą S2000 na torze i natychmiast po zakończeniu gasi auto.... nieźle :D

 

I w brew pozorom w takim aucie przydał by sie Start/Stop.to głupie urządzenie dla ekologów ale nie pozwoli wyłączyć silnika po mocnej jeździe czy upadlanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten młody gostek we Fiescie S 2000  na dzien dobry olał Audi s3 i Mesia CLA 250,i jako jedynego (w miare godnego) konkurenta widzial w nowym STI.

Czyli po żużlu tylko Subarak jezdził,niemieccy konkurenci 'odpoczywali'


No i Pan redaktor ściga się z fiestą S2000 na torze i natychmiast po zakończeniu gasi auto.... nieźle :D

oj tam czepiasz sie ,paliwo oszczedzał,nie slyszałes jak mowil ze 2 razy musiał tankowac ;)


Brakowało mi testu w stylu: weźmy trzy laski, niech myją auta, która szybciej skończy to to auto wygrywa...

tak to tylko w Top Gear ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten młody gostek we Fiescie S 2000  na dzien dobry olał Audi s3 i Mesia CLA 250,i jako jedynego (w miare godnego) konkurenta widzial w nowym STI.

Czyli po żużlu tylko Subarak jezdził,niemieccy konkurenci 'odpoczywali' 

 

Nie chcę psuć Ci bajki, ale wierzysz w to, że Hubert sam wybrał tego konkurenta? Może zniszczę kilku osobom wyobrażenia o kręceniu tego typu programów, ale prawda jest taka, że wszystko co do słowa jest ustalone z góry przez reżysera. Nie wybrali Audi i Merca, bo po prostu bali się o te auta (głównie chodziło o koła). Początkowo miały jeździć wszystkie 3 auta po szutrze, ale ostatenicze pojechali tylko Subarakiem - ustatlili to w TRAKCIE nagrywania programu. Więc takie teksty jak "młody gostek na dzień dobry olał Audi..." troszkę mnie śmieszą :) 

 

Jestem pewien, że Top Gear jest nagrywany dokładnie tak samo. Dlatego nie trawię TG za ich sztuczność i te dziwne zbiegi okoliczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ten młody gostek we Fiescie S 2000  na dzien dobry olał Audi s3 i Mesia CLA 250,i jako jedynego (w miare godnego) konkurenta widzial w nowym STI.

Czyli po żużlu tylko Subarak jezdził,niemieccy konkurenci 'odpoczywali' 

 

Nie chcę psuć Ci bajki, ale wierzysz w to, że Hubert sam wybrał tego konkurenta? Może zniszczę kilku osobom wyobrażenia o kręceniu tego typu programów, ale prawda jest taka, że wszystko co do słowa jest ustalone z góry przez reżysera. Nie wybrali Audi i Merca, bo po prostu bali się o te auta (głównie chodziło o koła). Początkowo miały jeździć wszystkie 3 auta po szutrze, ale ostatenicze pojechali tylko Subarakiem - ustatlili to w TRAKCIE nagrywania programu. Więc takie teksty jak "młody gostek na dzień dobry olał Audi..." troszkę mnie śmieszą :) 

 

Jestem pewien, że Top Gear jest nagrywany dokładnie tak samo. Dlatego nie trawię TG za ich sztuczność i te dziwne zbiegi okoliczności.

 

 

Oni sobie robią scenariusz show, a i tak większość oglądających przyjmie to jako miarodajną opinię. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wiem skąd ten niepohamowany hejt na Automaniaka! Czyżby wziął się on stąd, że legendarny napęd Subaru, który zapewnia nam bezpieczeństwo w każdych warunkach, gorzej przyspieszal na śliskim od tych pseudo 4WD? :D (wszystkie auta miały te same opony).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...