Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [VA] (MY15=>MY18/MY22)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

  1. Z salonu do domu mam 42 kilometry. Czy przejadę tak duży dystans bezawaryjnie? Boję się,że padnie UPG.

 

Kurcze, 42 km z EJ25 to może być faktycznie ciężko (no przynajmniej opierając się na obowiązującej wykładni forumowej) :( . Nie mógłbyś przed wyjazdem wymienić profilaktycznie silnika na 2.0? Albo w ostateczności znaleźć jakiś bliżej położony tor?

Od dłuższego czasu studiuję forum w poszukiwaniu opinii na temat WRX STI. Czytając opinie widziałem ,że gorąco polecacie Skodę. Zrobię wam na złość i zamówię jakże zawodne WRX STI.

 

 

Nie idźcie tą drogą Sabo! Niektórzy ten błąd zrobili a teraz płaczą bo nie wiedzą co zrobić z dwiema parasolkami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w FXT nic nie wyje, serio (przynajmniej nie slychac)

 

nie wyje, nawet przy kiepskim wyciszeniu XT'a. Pierwsze wersje CVT z 2.5 N/A w OBK wyły ale to już przeszłość.Wszystko jest kwestią współczynnika mocy do masy. Każdy automat sprawdza się lepiej kiedy masz duuuuuży zapas mocy.

Jeździłem XT MY15 przez kilka miesięcy i nigdy czyt. w żadnym trybie nie dawał takiego czucia panowania nad tym co zrobi silnik i auto jak w manualu. Z drugiej strony XT to nie rajdówka więc CVT jest idealnym połączeniem silnika 2.0DIT i charakteru auta.

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W planach na zimę jest felga OZ Italia Griggio Corsa 18" (zamówiona) :) sprawdzona w ASO pod kątem parametrów: ET 45 (zaciski wejdą) 8" szer. (letnia ma 8,5")

Jednocześnie najbliższa wyglądem do oryginalnych felg w STI 2016/15.

Co sądzicie ?? :) i ewentualnie jakieś rady co do opon na zimę mile widziane ;)

post-3711-0-23584500-1475840499_thumb.png

post-3711-0-93008900-1475840510_thumb.jpg

post-3711-0-61922000-1475840526.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

(...) Jednocześnie najbliższa wyglądem do oryginalnych felg w STI 2016/15.

 

 

sadze, ze nie widze sensu wydawac kupe kasy na prawie identycznie wygladajace fele... :P

osobiscie na zime wybralbym zupelnie cos innego, ale kazdy ma swoj gust

 

edit: tu mozesz sobie cos podpatrzyc

 

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2618034

 

https://2015wrxstifitment.wordpress.com/18-inch-wheels/

Edytowane przez eddie_gt4
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

  1. Czytałem ,że WRX STI dużo pali. Czy ktoś może mi napisać na ile kilometrów jazdy wystarczy na upalanie na torze 35 litrowy zbiornik instalacji LPG?

 

 

Instalacji czego...? ;)

 

to musi być podpucha, inaczej życie nie ma sensu :lol: chociaż... niedawno widziałem EVO z korkiem wstydu, więc wszystko jest możliwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

sadze, ze nie widze sensu wydawac kupe kasy na prawie identycznie wygladajace fele... :P osobiscie na zime wybralbym zupelnie cos innego, ale kazdy ma swoj gust

Ori bardzo mi się podobają i chcę podobne :) najchętniej kupiłbym drugie identyczne... gdyby tyle nie kosztowały nierealnie dużo...

 

osobiscie na zime "szedłbym" w oem'y ponieważ są pancerne a z aftermarketami różnie to bywa, co nie zmienia faktu ze ten OZ wyglada zacnie

OEM'y... nawet używane kosztują tyle co nowe OZ nie OEM'y B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy, jakis rok temu przymierzalem sie do zakupu MY15. niestety budzetu nie starczylo i kupilem STI MY11. Jednak jak to mowia, apetyt rosnie w miare jedzenia.... wiec nadszedl czas, ze chyba pojawi sie w garazu MY15.

 

Mam pytanie do chlopakow, ktorzy przesiedli sie z mojego modelu na najnowszy..

Czy procz wizualnych roznic te auto mocno rozni sie od MY11? Mam na mysli doznania z jazdy, czy robi frajde i generalnie czy jestescie zadowoleni ze zmiany?

 

Prosze o szczere informacje....

MY15 ogladalem krotko w salonie i mala przejazdzka jako pasazer (5min)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy, jakis rok temu przymierzalem sie do zakupu MY15. niestety budzetu nie starczylo i kupilem STI MY11. Jednak jak to mowia, apetyt rosnie w miare jedzenia.... wiec nadszedl czas, ze chyba pojawi sie w garazu MY15.

 

Mam pytanie do chlopakow, ktorzy przesiedli sie z mojego modelu na najnowszy..

Czy procz wizualnych roznic te auto mocno rozni sie od MY11? Mam na mysli doznania z jazdy, czy robi frajde i generalnie czy jestescie zadowoleni ze zmiany?

 

Prosze o szczere informacje....

MY15 ogladalem krotko w salonie i mala przejazdzka jako pasazer (5min)

Tutaj masz to pięknie rozkawałkowane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

koledzy, jakis rok temu przymierzalem sie do zakupu MY15. niestety budzetu nie starczylo i kupilem STI MY11. Jednak jak to mowia, apetyt rosnie w miare jedzenia.... wiec nadszedl czas, ze chyba pojawi sie w garazu MY15.

 

Mam pytanie do chlopakow, ktorzy przesiedli sie z mojego modelu na najnowszy..

Czy procz wizualnych roznic te auto mocno rozni sie od MY11? Mam na mysli doznania z jazdy, czy robi frajde i generalnie czy jestescie zadowoleni ze zmiany?

 

Prosze o szczere informacje....

MY15 ogladalem krotko w salonie i mala przejazdzka jako pasazer (5min)

Tutaj masz to pięknie rozkawałkowane :)

 

Tutaj byl akurat jeden ze slabszych odcinkow tego kolezki. Mozna bylo odniesc wrazenie ze jest obsypany subarakami (outback byl, cos tam jeszcze) i do STI podszedl na odwal. W sumie z tego filmiku wynika ze samochod za drogi, malo komfortowy i ze trudno sie nim jezdzi. No i passat jest szybszy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W planach na zimę jest felga OZ Italia Griggio Corsa 18" (zamówiona) :) sprawdzona w ASO pod kątem parametrów: ET 45 (zaciski wejdą) 8" szer. (letnia ma 8,5")

Jednocześnie najbliższa wyglądem do oryginalnych felg w STI 2016/15.

Co sądzicie ?? :) i ewentualnie jakieś rady co do opon na zimę mile widziane ;)

 

Mogę się mylić ale wyglądają na baaardzo delikatne - po zimie będą do prostowania a może i do wyrzucenia (no chyba, że tylko autostradami się poruszasz). Im bardziej "szprychowa" konstrukcja tym słabsza i na zimę gorsza. Druga sprawa że mają dużo krawędzi, przetłoczeń itp. - zimą będą wiecznie brudne a brudne już tak ładnie nie będą wyglądały (no chyba że wybierzesz czarny kolor, wtedy jeden pies). Moim skromnym zdaniem jeśli chodzi o aspekty praktyczne to idealna felga na zimę jest mocna (najlepiej oem-owa i żadne tam szprychy) i ma gładkie, duże powierzchnie które łatwo utrzymać w czystości np. taka jak od sti 08.

post-25335-0-41224700-1475869555.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

koledzy, jakis rok temu przymierzalem sie do zakupu MY15. niestety budzetu nie starczylo i kupilem STI MY11. Jednak jak to mowia, apetyt rosnie w miare jedzenia.... wiec nadszedl czas, ze chyba pojawi sie w garazu MY15.

 

Mam pytanie do chlopakow, ktorzy przesiedli sie z mojego modelu na najnowszy..

Czy procz wizualnych roznic te auto mocno rozni sie od MY11? Mam na mysli doznania z jazdy, czy robi frajde i generalnie czy jestescie zadowoleni ze zmiany?

 

Prosze o szczere informacje....

MY15 ogladalem krotko w salonie i mala przejazdzka jako pasazer (5min)

Tutaj masz to pięknie rozkawałkowane :)

 

Tutaj byl akurat jeden ze slabszych odcinkow tego kolezki. Mozna bylo odniesc wrazenie ze jest obsypany subarakami (outback byl, cos tam jeszcze) i do STI podszedl na odwal. W sumie z tego filmiku wynika ze samochod za drogi, malo komfortowy i ze trudno sie nim jezdzi. No i passat jest szybszy ;)

 

Sorry Fiji ale nie zgodzę się :) facet docenia markę, mówi o Subaru z estymą i szacunkiem: cyt. " Powiem Wam jak jeździ Impreza, ale nie powiem jak jeździ WRX STI, bo  to może powiedzieć kierowca rajdowy" jakoś tak to leci B) szacunek. Nie rozwala być może bardzo awaryjnej jednostki 2.5T :P , nie narzeka, cieszy się faktem jazdy tym samochodem. Zresztą jak większość testów dziennikarzy motoryzacyjnych, którzy mieli okazję recenzować WRX STI 2015/16 :D  A przed zakupem czytałem w ciągu 12 mies. chyba każdy tekst w necie i prasie moto na temat STI, zresztą mam tak od 10-ciu lat ;)

Obsypany subarakami raczej nie był i nic takiego nie daje do zrozumienia :P mówi o Outbacku, którego był właścicielem i to w samych superlatywach B)

Widzisz Fiji, co człowiek to spojrzenie na te same tematy, szanuję Twoje subiektywne podejście lecz kompletnie nie jest ono komplementarne z rzeczywistym podejściem tego gościa, którego wiedza na temat motoryzacji przekracza moją i Twoją razem wziętą :rolleyes:

Łącząc Harcerskie Pozdrowienia

Dobrej Nocy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

duże powierzchnie które łatwo utrzymać w czystości np. taka jak od sti 08.

 

pod kątem praktycznym masz 100% ale jeżeli ktoś jest estetą to OEM od MY08 średnio pasują do MY15.  Z drugiej strony to tylko kwestia gustu.........

 

To prawda, nowe nadwozie ma znacznie więcej przetłoczeń i linii, które w moim białym kolorze widać doskonale :) więc prosta felga pięcioramienna średnio będzie wyglądać :mellow:

Bardzo podobają mi się te z STI 2012, ale ich cena bezcenna, używek nie ma lub jak już to sprzedawane po 1-2szt. :(

Zamówiłem te OZ-ty w szarym macie, więc kwestia brudu w zimie nie będzie chyba tak przeszkadzać, zresztą mam manię mycia samochodu :P

Dzieki chlopaki...a pomyslec, ze kiedys pisalem artykuly dla pana Zachara Zawadzkiego, choc nigdy sie osobiscie nie spotkalismy - ale ten swiat maly..... Filmiki widzialem, super skrecone i czuc pasje.

Tu jest trochę porównania, tyle że gość pisze o hatchbacku i sedanie, ale coś można wywnioskować ;)

http://www.autos.ca/car-comparisons/comparison-test-2015-subaru-wrx-sti-vs-2011-subaru-wrx-sti/

 

Tu w drugiej części filmu jest trochę na temat zmian:

http://moto.onet.pl/testy-nowe/subaru-wrx-sti-wiecej-emocji-niz-sie-spodziewacie-drive-on/kkcte

Edytowane przez martrix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie lepiej zostać przy fabrycznych? Zostają czujniki a wygląd w sumie taki sam :)  Jak zauważył Eddie.

Adam a Ty na zimę zostawiasz fabryczne? :) Pytam na poważnie :) Do tej pory w Foresterze i OTB zawsze miałem aftermarketowe zimowe kółka, no ale to STI B) .

Szkoda mi tych felg na przekładanie opon, zawsze coś się porysuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Szkoda mi tych felg na przekładanie opon, zawsze coś się porysuje ;)

 

no właśnie mam te same obawy ale z drugiej strony kupno felg, czujników + opon to dość kosztowna zabawa.

Dlatego skłaniam się do pozostawienia felgi i zakupu TS850 w seryjnym rozmiarze  245/40/18. Potem będę szukał rozsądnego gumiarza, który ogarnie przełożenie. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Szkoda mi tych felg na przekładanie opon, zawsze coś się porysuje ;)

 

no właśnie mam te same obawy ale z drugiej strony kupno felg, czujników + opon to dość kosztowna zabawa.

Dlatego skłaniam się do pozostawienia felgi i zakupu TS850 w seryjnym rozmiarze  245/40/18. Potem będę szukał rozsądnego gumiarza, który ogarnie przełożenie. 

 

Racja dochodzi kwestia czujników, zapomniałem o tym...

Czujniki nie-subaru wychodzą jakieś 550pln/netto, ori ponad tysiąc plnów

Edytowane przez martrix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...