Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [VA] (MY15=>MY18/MY22)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

zawsze można je wyłączyć lub przyzwyczaić się do żółtek ikonki na pulpicie......

Tak prawda :) ale zamienniki to podobno 550pln netto :rolleyes:  hmm mam jeszcze czas, chyba że będzie zima w listopadzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

koledzy, jakis rok temu przymierzalem sie do zakupu MY15. niestety budzetu nie starczylo i kupilem STI MY11. Jednak jak to mowia, apetyt rosnie w miare jedzenia.... wiec nadszedl czas, ze chyba pojawi sie w garazu MY15.

 

Mam pytanie do chlopakow, ktorzy przesiedli sie z mojego modelu na najnowszy..

Czy procz wizualnych roznic te auto mocno rozni sie od MY11? Mam na mysli doznania z jazdy, czy robi frajde i generalnie czy jestescie zadowoleni ze zmiany?

 

Prosze o szczere informacje....

MY15 ogladalem krotko w salonie i mala przejazdzka jako pasazer (5min)

Tutaj masz to pięknie rozkawałkowane :)

Tutaj byl akurat jeden ze slabszych odcinkow tego kolezki. Mozna bylo odniesc wrazenie ze jest obsypany subarakami (outback byl, cos tam jeszcze) i do STI podszedl na odwal. W sumie z tego filmiku wynika ze samochod za drogi, malo komfortowy i ze trudno sie nim jezdzi. No i passat jest szybszy ;)

Sorry Fiji ale nie zgodzę się :) facet docenia markę, mówi o Subaru z estymą i szacunkiem: cyt. " Powiem Wam jak jeździ Impreza, ale nie powiem jak jeździ WRX STI, bo to może powiedzieć kierowca rajdowy" jakoś tak to leci B) szacunek. Nie rozwala być może bardzo awaryjnej jednostki 2.5T , nie narzeka, cieszy się faktem jazdy tym samochodem. Zresztą jak większość testów dziennikarzy motoryzacyjnych, którzy mieli okazję recenzować WRX STI 2015/16 :D A przed zakupem czytałem w ciągu 12 mies. chyba każdy tekst w necie i prasie moto na temat STI, zresztą mam tak od 10-ciu lat ;)

Obsypany subarakami raczej nie był i nic takiego nie daje do zrozumienia mówi o Outbacku, którego był właścicielem i to w samych superlatywach B)

Widzisz Fiji, co człowiek to spojrzenie na te same tematy, szanuję Twoje subiektywne podejście lecz kompletnie nie jest ono komplementarne z rzeczywistym podejściem tego gościa, którego wiedza na temat motoryzacji przekracza moją i Twoją razem wziętą :rolleyes:

Łącząc Harcerskie Pozdrowienia

Dobrej Nocy :)

Nie odbieram mu wiedzy i doświadczenia, ale (subiektywnie oczywiście) stwierdzam że ten odcinek był słaby. Jeśli nie masz nic do powiedzenia o tym samochodzie, to po cholere zabierasz się za recenzję? W porownaniu z STI recenzje BRZ albo Outbacka były ciekawsze i jeśli te samochody są dla kogoś obce to mógł o wiele więcej się dowiedzieć.

A na marginesie to miał nie Outbacka ale Legacy i miał z nim jakieś problemy, ostatecznie sprzedał bez żalu, po pewnego rodzaju zawodzie wobec marki subaru (jest pewien odcinek gdzie omawia swoje poprzednie samochody) .

 

Sent from my Passport using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeśli nie masz nic do powiedzenia o tym samochodzie, to po cholere zabierasz się za recenzję?

W sensie, że ja czy Pan Zachar?? ...bo nie rozumiem

Na marginesie: problem polegał na wymianie w jego Legacy silniczka unoszącego szybę w drzwiach... więc raczej nie mogło go to nastawić negatywnie do marki Subaru B)


 

zamienniki to podobno 550pln netto

 

i problemy z programowaniem w gratisie :)

 

Przerabiałeś temat?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

duże powierzchnie które łatwo utrzymać w czystości np. taka jak od sti 08.

 

pod kątem praktycznym masz 100% ale jeżeli ktoś jest estetą to OEM od MY08 średnio pasują do MY15.  Z drugiej strony to tylko kwestia gustu.........

 

To prawda, nowe nadwozie ma znacznie więcej przetłoczeń i linii, które w moim białym kolorze widać doskonale :) więc prosta felga pięcioramienna średnio będzie wyglądać :mellow:

Bardzo podobają mi się te z STI 2012, ale ich cena bezcenna, używek nie ma lub jak już to sprzedawane po 1-2szt. :(

 

 

 

No dlatego świadomie napisałem "jeśli chodzi o aspekty praktyczne;) Z gustami jak wiadomo się nie dyskutuje, jeden woli tak a drugi siak - zresztą warto by nałożyć te felgi (choćby w jakimś fotoszopie) i zobaczyć jak wygladają bo poprzedni model też ma sporo przetłoczeń i mimo wszystko ta felga dobrze wygląda. Jeszcze jeden plus tych pięcioramiennych jest taki że koło wydaje się optycznie duże, jak na lato założę oem-owe BBS-y 18-stki to mam wrażenie że się przesiadłem na 17.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Prosze o szczere informacje....

 

osobiście uwazam, że STI-MY 15,16....to już cos zupełnie innego niż inne wersje....

 

Wszystko zależy do czego będzie Ci służyło nowe STI?.... :)

 

1. twardsze zawieszenie

2. układ kierowniczy (precyzyjny przy szybszej jeździe), "gorszy przy parkowaniu"...;)

3. napędy podobne

4. kwestie wizualne....itd....to już temat indywidualny....

 

Dla mnie "twarde auto"....w trasę do pracy...i "gotowe na torowe eskapady"....;)

 

to tak w wielkim skrócie.... + najlepiej prowadzące się seryjne STI jakim było mi dane jeździć ...i użytkować...!!! ;) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy, jakis rok temu przymierzalem sie do zakupu MY15. niestety budzetu nie starczylo i kupilem STI MY11. Jednak jak to mowia, apetyt rosnie w miare jedzenia.... wiec nadszedl czas, ze chyba pojawi sie w garazu MY15.

 

Mam pytanie do chlopakow, ktorzy przesiedli sie z mojego modelu na najnowszy..

Czy procz wizualnych roznic te auto mocno rozni sie od MY11? Mam na mysli doznania z jazdy, czy robi frajde i generalnie czy jestescie zadowoleni ze zmiany?

 

Prosze o szczere informacje....

MY15 ogladalem krotko w salonie i mala przejazdzka jako pasazer (5min)

 

WRX STI: Old vs. New

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

1. twardsze zawieszenie 2. układ kierowniczy (precyzyjny przy szybszej jeździe), "gorszy przy parkowaniu"... ;) 3. napędy podobne 4. kwestie wizualne....itd....to już temat indywidualny.... Dla mnie "twarde auto"....w trasę do pracy...i "gotowe na torowe eskapady".... ;) to tak w wielkim skrócie.... + najlepiej prowadzące się seryjne STI jakim było mi dane jeździć ...i użytkować...!!! ;)

 

mimo, że najnowsze STi 'miałem' tylko 3 dni to podpisuje się pod tym obiema rękami :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mimo, że najnowsze STi 'miałem' tylko 3 dni to podpisuje się pod tym obiema rękami :)

 

...dokładnie jest tak jak jeszcze jakiś czas temu napisałeś.... :)

zapomniałeś dodać od siebie jednej rzeczy: Twoje fotele fabryczne STI - Recaro są takim elementem, którego w nowym niestety mi brakuje... ;)

Edytowane przez Barteq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

WRX STI: Old vs. New

 

 

Uff, obejrzałem ale zgrzyt biegów wrzucanych bez sprzęgła jest milszy dla ucha niż akcent tych panów - lata 80-te i Schwarzenegger mi się przypomniał...

 

1. twardsze zawieszenie

2. układ kierowniczy (precyzyjny przy szybszej jeździe), "gorszy przy parkowaniu"... ;)

3. napędy podobne

4. kwestie wizualne....itd....to już temat indywidualny....

 

 

Ad. 2 Dla tych którzy jeszcze nie chcą / nie mogą się z'upgradować do MY15 polecam instalację maglownicy z tegoż modelu. Auto po takim modzie faktycznie wreszcie skręca  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Twoje fotele fabryczne STI - Recaro są takim elementem, którego w nowym niestety mi brakuje...

 

a zgadza się - te 'nowe' fotele dupy nie urywają [ nie trzymają :P  ] no i mój to gadał zacnie... a ten nowy to taka cichosza :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

polecam instalację maglownicy z tegoż modelu.

 

na pewno będzie pasowała p&p ? Nowy model nie ma wspomagania elektrycznego a poprzedni chyba coś tam miał.....

 

 

 

e 'nowe' fotele dupy nie urywają

 

 

 

a ten nowy to taka cichosza :biglol:

 

zawsze można zmienić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko można zawsze zmienić czy dokupić, ale chodzi o sam fakt, że mój 'stary' za 100k fajnie się odpychał, nieźle gadał i miał mega fotele a ten 'nowy' za 200k tylko fajnie się prowadził. Więcej plusów względem starego nie zauważyłem. Więc jak ktoś planuje zmieniać MY10-13 na nowego to niech dobrze przemyśli czy auto jest warte 2x większej kwoty ;)  jak oddawałem demo po 3 dniach to 'mój' wydawał mi się taki 'fajniejszy' :rolleyes:

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko można zawsze zmienić czy dokupić, ale chodzi o sam fakt, że mój 'stary' za 100k fajnie się odpychał, nieźle gadał i miał mega fotele a ten 'nowy' za 200k tylko fajnie się prowadził. Więcej plusów względem starego nie zauważyłem. Więc jak ktoś planuje zmieniać MY10-13 na nowego to niech dobrze przemyśli czy auto jest warte 2x większej kwoty ;)  jak oddawałem demo po 3 dniach to 'mój' wydawał mi się taki 'fajniejszy' :rolleyes:

 

a eRka jaka sie wydaje na tle tych STI'ajow? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

polecam instalację maglownicy z tegoż modelu.

 

na pewno będzie pasowała p&p ? Nowy model nie ma wspomagania elektrycznego a poprzedni chyba coś tam miał.....

 

 

Na 100% pasuje do modelu 08+, bo tak właśnie mam zrobione a zakupu (samej maglownicy bez krzyżaka) dokonałem po przeczytaniu iluś tam postów na nasiocu/iwsti gdzie taki upgrade uchodzi za jeden ze sprawiających najwięcej frajdy w stosunku do ceny/trudności montażu. Jedyny minus, że parkowanie/manewrowanie w ciasnych miejscach wymaga trochę więcej wysiłku no ale twardym trzeba być a nie "miętkim". 

IMO nie pasują te felgi do MY15. Do hatchbacka MY08 idealnie z kolei.

 

IMO to białe felgi do niczego nie pasują  ;) oprócz stricte rajdowych samochodów. Znalazłem zdjęcie z fabrycznym kolorem:

 

post-25335-0-85017700-1476178847_thumb.jpg

 

Rewelacji może nie ma, auto traci trochę na drapieżności i idzie w stronę dystyngowanej limuzyny ale ja bym z góry nie odrzucał z dwóch powodów:

- Na zdjęciach porównujemy różne felgi tyle, że wszystkie są pięknie nawoskowane, wybłyszczone z nano-srano warstwą naniesioną. Rzeczywistość polskiej zimo-jesieni jest taka, że felgi są jednak zazwyczaj brudne a wtedy nawet nieco brzydsza felga za to czystsza będzie znacznie lepiej wyglądała od tej super-hiper ale brudnej. A ta felga tak się nie brudzi.

- MY15 osobiście uważam za zdecydowanie najładniejszy model jak do tej pory ale jedna rzecz mi trochę psuje obraz - proporcje małego tylnego kółka do masywnej d..y. Dlatego nawet jeśli nie ta konkretna felga to szukałbym czegoś co optycznie powiększa koło, a wiele felg (choćby BBS z 08) niestety sprawia wrażenie jakby były 17' podczas gdy wizualnie to MY15 aż się prosi o minimum 19 cali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

a eRka jaka sie wydaje na tle tych STI'ajow? :)

 

- do przodu jedzie tak samo

- skręca gorzej

- jest lepiej wyposażona

- tańsza w zakupie

- pali mniej

 

Mimo wszystko wolałbym STi, ale względy praktyczne biorą górę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

wizualnie to MY15 aż się prosi o minimum 19 cali.
zdecydowanie masz rację. Ja się na taki zestaw szykuję. Mnie zastanawia jedna rzecz, czemu w USA tuning felg polega w większości na tym, że ładują szerokie na 9 -10" osiemnastki i do tego opony 255-265?

Przecież właśnie optycznie auto wygląda lepiej na 19".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...