Skocz do zawartości

Nowe Subaru Impreza 2012


Robeet

Rekomendowane odpowiedzi

co tu ma sie podobać , widze że na siłe są pisane te pozytywne komentarze, z auta sportowego robią limuzyne , bajer ful skóra automat - zamiast być twardo , sztywno ubogo, surowo to jest dramat :(

 

Ja się gubię jak jest twardo prosto brzydko to jest źle (wide lanos i jego środek)

Jak jest łądnie fajnie git to też jest źle.

 

Kocham ten kraj :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 528
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Ja się gubię jak jest twardo prosto brzydko to jest źle (wide lanos i jego środek)

Jak jest łądnie fajnie git to też jest źle.

 

Kocham ten kraj :mrgreen:

 

To nie tak...

 

Auto marki z takimi ambicjami jak Subaru powinno już samym swoim wyglądem budzić emocje.

To nie chodzi o to, czy coś jest proste, krzywe, twarde, miękkie, proste czy skomplikowane. Jak patrzysz na drugiego człowieka, to też nie rozpatrujesz osobno nosa, ust, uszu, oczu itp, tylko patrzysz na całokształt i albo Ci się podoba albo nie. Oczywiście pozostaje jeszcze kwestia gustu. Ale! Są tacy o których 90% powie, że są ładni, a są tacy, którzy nie spodobają się nawet 20% napotkanych osób.

Do czego zmierzam?

Otóż wg mnie nowa impreza ma kilka fajnych bajerów, ładne wnętrze ale nie budzi emocji. Nie jest to samochód o którym pomyślisz: kurde, fajnie wygląda. Jego kształty są zaledwie na poziomie akceptowalnym, a w Subaru chciałoby się czegoś więcej...

BTW, jako że BartZ udzielał się w tym dziale, wystosowuję apel - ZRÓB ANKIETĘ. Ciekaw jestem ilu spośród nas podoba się nowa Impreza, a ilu nie.

 

I jeszcze komentarz odnośnie miłości do tego kraju. Zgadzam się, ze Polacy lubią narzekać, ale jeżeli chodzi o narzekanie na temat trendu w firmie Subaru, to nie jest to tylko nasza narodowa przypadłość. Odsyłam do zagranicznych pism i programów motoryzacyjnych. Na wygląd coraz to nowszych Imprez narzekają WSZYSCY!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, słuchajcie... nie jest źle, zważywszy na średnich lotów urodę poprzednika, przyszła generacja poczyniła znaczny krok ku nowoczesności.

 

Chciałbym zaznaczyć, że fotki (zresztą dobrej jakości i ilości :mrgreen: ) pokazują nam kompakcik, a może już niższą klasę średnią :wink: w naprawdę niezłej formie. Patrząc na te zdjęcia nie łączmy ich z STi , nie szukajmy w nich tego czego szukamy w STi.

 

OGÓŁEM:

 

Cel jaki przyświeca konstruktorom wiemy jaki jest. Niestety (albo dla niektórych stety) z niszowej marki Subaru pragnie pozyskiwać coraz więcej nowych klientów. Rezygnacja z bezramkowych drzwi, silnika diesla.... znak czasów ? Pewnie nie do końca.... raczej argument, który ma przekonać większość klientów i przeciągnąć ich na swoją stronę. Subaru aby być rentowną marką musi podążać tą drogą. Potencjalny klient wydając kupę kasiory na nowy wóz szuka auta bez specjalnych "udziwnień".... udziwnień, które dla nas (maniaków :mrgreen:) są właśnie tym co kochamy w naszej marce.

Dotychczasowy użytkownik hondy, toyoty (zresztą udziałowiec nie przekona się tak szybko do subaru , jak zobaczy szybę bez ramki (może pomyśli, że sama odpadnie :mrgreen:) albo jeśli nie będzie magicznego znaczku TDi (lub D4-D, lub inne TDCi i dCi) itp. itd. Czekać tylko kiedy pod maską scoobiego zobaczymy rzędówkę lub inną hybrydę a w STi za 20 lat silnik 1.2 będzię potworem :mrgreen: ziejącym ogniem niczym smok wawelski :twisted:

 

Ogólnie rzecz biorąc nowy model oceniam dobrze. Widać, że nowa linia modelowa marki jest pierwszą odważną stylistyką. Dotychczas było prosto bez szaleństwa.... (nie mówię o STi :wink: ) a teraz widzimy odważniejsze linie, ciekawą bryłę, wnętrze widać wnosi powiew świeżości i nowocześności , co pewnie idzie w parze z jakością.

 

PRZÓD:

 

Jest dobrze.

 

Zaczepne spojrzenie, fajne przetłoczenia, ostrzejsze światła niż u poprzednika, którego przód wyglądał dosyć słobo.... no niech będzie, że przeciętnie :wink: , zero bojowości. A teraz nasza imprezka emanuje ciut większą zadziornością. Proporcje są ok. Generalnie cała bryła auta nosi ślady inspiracji legasiem. Maska jak z forda kugi, co akurat mnie cieszy... te dwa przetłoczenia.... fajne. Atrapa ciekawa, wszystko gra.... Pasowałoby iść dalej, ponieważ im bliżej tyłu tym niestety Japończycy stracili nieco ze swojego "przedniego" zapału.

 

LINIA BOKU:

 

Do środkowego słupka....good. Później moim zdniem ciut robi się za masywniej i ociężalej. Linia boku za szybko ucieka do góry co czyni tylną część boku za dużą. Tylny słupek ala passat :| Dość masywne nadkola według mnie trochę wizualnie przytłaczają koło. Zaraz bym poleciał z rozmiarem felunku oczko w góre i dystanse z 5 cm (na stronę :mrgreen: ). A tak poważnie, ciut za małe kółka.

 

I niestety lusterka.... matko boska.... mega tragedia.... jak był miał ten model to na bank do blacharza do przeróbki. Pasują jak pięść do nosa, ale japońce zawsze mieli słabość do takich :mrgreen: Może w terenówce to wygląda... ale taki klamot w imprezce.... nie wiem co im odbiło... mieli pewnie słabszy dzień :mrgreen: Szkoda, że jeszcze większych nie dali... choćby z tira :mrgreen:

Dolne przetłoczenie na drzwiach podreśla dynamikę samochodu.

 

TYŁ:

 

Wygląda jakby ktoś go niekończył projektować. Te światła... takie skromne. Już koncept miał je delikatne ale ok , a tu jeszcze są pomniejszone. Mogli je trochę wydłużyć, sądzę, że optycznie tył i bok były lżejsze. Nie widzę w świałtach ledów... szkoda. Zderzak taki sobie, wieki ale nie ociężały. Górna część klapy jabky przekształcona w mini spoilerek, mnie się podoba.

 

ŚRODEK:

 

Nawet im si udał, bez fajerwerków ale o to chodzi, ma być przejrzyście, bez natłoku i elegancko.... mnie sie podoba. Aha i jest bardzo nowocześnie... jak na subaru. Ciekawy interior myśle, że będzie miał wielu zwolenników.

 

NA KONIEC:

 

Jeśli to jest dupowóz to ... w STi będzie jeszcze lepiej. Nie mogę się już doczekać. Generalnie odwalili dobrą robotę. Tylko muszą zwolnić "fachowca" od lusterek - pewnie jakiś sabotażysta z toyoty (udziałowiec subaru) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest napisane że do Europy trafi Impreza 1.6.

 

I w tej sytuacji bardzo dobrze, że oddzielili imprezę od STI. Przecież nie tak dawno temu narzekaliśmy, że montowanie silniików 1,5 z napędem na przód to gwałt na kultowej nazwie "subaru impreza", to teraz przynajmniej nie musimy płakać, że pojawi się 1,6 i inne dupowozy 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest napisane że do Europy trafi Impreza 1.6.

 

I w tej sytuacji bardzo dobrze, że oddzielili imprezę od STI. Przecież nie tak dawno temu narzekaliśmy, że montowanie silniików 1,5 z napędem na przód to gwałt na kultowej nazwie "subaru impreza", to teraz przynajmniej nie musimy płakać, że pojawi się 1,6 i inne dupowozy 8).

Miał ktoś w ogóle okazję jeździć taką imprezą? :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,9481795,Nowe_Subaru_Impreza.html

 

Tu jest napisane że do Europy trafi Impreza 1.6.

 

Poooowerrrr :mrgreen:

 

Gotuje się... i nie chodzi o ten cały silnik, ale popełniłem straaszny grzech. Spojrzałem na te forum.... masakra.... mam ochote cos wysmarowac,ale wiem, ze to nie ma najmniejszego sensu,bo z tymi znafcami i tak nie ma szans, zaszczekają mnie.

 

A tak w ogole to ta nowa Imprezka coraz bardziej mi się podoba :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest napisane że do Europy trafi Impreza 1.6.

 

I w tej sytuacji bardzo dobrze, że oddzielili imprezę od STI. Przecież nie tak dawno temu narzekaliśmy, że montowanie silniików 1,5 z napędem na przód to gwałt na kultowej nazwie "subaru impreza", to teraz przynajmniej nie musimy płakać, że pojawi się 1,6 i inne dupowozy 8).

Miał ktoś w ogóle okazję jeździć taką imprezą? :shock:

 

 

Niet bo 1.5 FWD to były wybieg tak samo jak Trezia i Justy (flotowa norma emisji spalin). Ale było dostępne w Niemczech i nikt tego nie kupował więc o SAWD w Subaru możemy być spokojni.

 

Ja jestem ciekawy tego 1.6 CVT, pamiętajcie jaki był płacz o Diesla a teraz to fajnie bo ludzie zmuszeni do kupna dupowozu z STI przesiedli się na dyszla ale to dalej Subaru lepiej przeca niż Audik w tedeiku:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Przemeq Ty się w ogóle na aótah nie znasz. Przeca w ałkiu klima musi być Panie:P

 

Ciekawe czy będzie 1.6T bo jeśli 2.5 jest bardziej awaryjne od 2.0 to 1.6 będzie Pancerne :mrgreen:

 

Już widzę te wątki na forum: "co się dzieje ze sprzęgłami w Imprezach 1.6 Turbo?" :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak to jest :?:

Na rynek USA idzie motor 2000cm3 o mocy 148PS

Na runek EURO idzie motor 1600cm3, ale o jakiej mocy :?: Nigdzie to nie pisze, czy to będzie wolnossący osiołek, czy jakiś TURBEK...

No chyba, że już na starośc tracę wzrok i nie potrafię doczytac do końca... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak to jest :?:

Na rynek USA idzie motor 2000cm3 o mocy 148PS

Na runek EURO idzie motor 1600cm3, ale o jakiej mocy :?: Nigdzie to nie pisze, czy to będzie wolnossący osiołek, czy jakiś TURBEK...

No chyba, że już na starośc tracę wzrok i nie potrafię doczytac do końca... :roll:

 

Gdzieś czytałem, ze te 1.6 to 150 kunia będzie mieć, ale ręki to nie dam sobie uciąć*.

 

 

 

 

*jeszcze sie przyda :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ubaru is now offering with the 2012 Impreza a new 4-cylinder 1.6 liter Boxer petrol engine mated to the five-speed manual transmission or the company's Lineartronic CVT gearbox.

Subaru says the engine has lower fuel consumption and OC2 emissions, however, they do not mention its horsepower output.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ubaru is now offering with the 2012 Impreza a new 4-cylinder 1.6 liter Boxer petrol engine mated to the five-speed manual transmission or the company's Lineartronic CVT gearbox.

Subaru says the engine has lower fuel consumption and OC2 emissions, however, they do not mention its horsepower output.

 

Nigdzie o Turbo tu nie pisze niestety... A jeśli to bedzie N/A, to z tej pojemności raczej cudów nie będzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ubaru is now offering with the 2012 Impreza a new 4-cylinder 1.6 liter Boxer petrol engine mated to the five-speed manual transmission or the company's Lineartronic CVT gearbox.

Subaru says the engine has lower fuel consumption and OC2 emissions, however, they do not mention its horsepower output.

 

Nigdzie o Turbo tu nie pisze niestety... A jeśli to bedzie N/A, to z tej pojemności raczej cudów nie będzie...

Turbo, przynajmniej w Europie, pewnie będzie zarezerwowane tylko dla STi... nie wspominam dyszla... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...