DrAST Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Z ciekawości poszedłem sprawdzić jak to jest u mnie w samochodzie. I niestety muszę stwierdzić, że nie ma nawet plamki rdzy... Chyba mam jakiś felerny egzemplarz :!: :?: P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemasek Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 mam i ja ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Z ciekawości poszedłem sprawdzić jak to jest u mnie w samochodzie. I niestety muszę stwierdzić, że nie ma nawet plamki rdzy... Chyba mam jakiś felerny egzemplarz :!: :?: P. Lepiej sprawdz czujnikiem bo może lakier nie orginal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 I niestety muszę stwierdzić, że nie ma nawet plamki rdzy... Łączymy się z Tobą w bólu :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Z ciekawości poszedłem sprawdzić jak to jest u mnie w samochodzie. I niestety muszę stwierdzić, że nie ma nawet plamki rdzy... Chyba mam jakiś felerny egzemplarz :!: :?: P. :shock: pewnie chiński http://www.auto-swiat.pl/1-forester-z-c ... a-wszystko http://moto.onet.pl/122524,galeria.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 :shock: pewnie chiński Coś Ci się pomyliło - kolega napisał niestety muszę stwierdzić, że nie ma nawet plamki rdzy... On się martwi zamiast cieszyć - tacy ludzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Kilka dni temu jak byłem ubezpieczać samochód to pani mnie pyta: a jaka marka?? Mówię SUBARU. Pani na to: a to MITSUBISHI.... Wniosek: SUBARU MITSUBISHI to na 100% chińskie. P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krazek1221 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Mam imprezę gc i też mam podrdzewiałą szynę i śrubę. A też zacząłem rozważać popowodziową przeszłość :F Haha jak na razie wszystkie cechy które uznawałem za dolegliwości to się okazują po prostu standardem. "Subaru tak ma" ten zwrot najczęściej słyszę :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 :shock: pewnie chiński Coś Ci się pomyliło - kolega napisał niestety muszę stwierdzić, że nie ma nawet plamki rdzy... On się martwi zamiast cieszyć - tacy ludzie skoro te Japońskie rdzewieją, a Jemu za nic nie chce pordzewieć to wychodzi na to że Jego musi być chińskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Odkopuję wątek: Problem: rdza na mocowaniach foteli. Pierwsze dwie foty to fotel kierowcy, trzecia fotel pasażera. Dzisiaj się tym zająłem. Oto moje krótkie fotostory: Potrzebne narzędzia: 1.Klucz 10 do odłączenia akumulatora. :!: Dopiero potem można porozpinać kostki airbag'ów pod fotelami. 2.Grzechotka z nasadką 14 do odkręcenia mocowań. 3.Trzeba było użyć WD40, bo nie chciały puścić. 4.Wymontowałem fotele i pozabezpieczałem dużymi workami. 5.Wyczyściłem z większości rdzy na mocowaniach za pomocą wkrętarki z szczotką drucianą: Odtłuściłem i pomalowałem Hamerite'm. - zapomniałem zrobić foty po malowaniu 6. Fotele na swoim miejscu. Nie do końca jestem zadowolony z efektów, bo w słońcu przeoczyłem kilka plam rdzy, ale i tak jest dobrze. Straty: porysowana folia przyciemniająca na tylnej szybie Gdyby ktoś pytał: użyłem nitownicy do przytwierdzenia na stałe plastikowego uchwytu do otwierania wlewu paliwa. Gdy kupiłem forka to nie było go wcale, znalazłem na szrocie Outback'a i wziąłem sobie ten plastik, ale ciągle spadał, więc dzisiaj zamocowałem na stałe. Całość zajęła mi ze 4 godziny 8) Przy okazji troszkę podkręciłem (ze 2 obroty) śrubę od naciągu paska klimy i pisk jakby mniejszy, ale dzisiaj nie było tak gorąco jak ostatnio, więc pasek mógł być sztywniejszy. Zobaczymy. P.S. Przed forkiem było Legacy i śruby wyglądały prawie tak samo jak na zdjęciach 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Uuufff,a juz myslalem,ze moje auto,takie pewne,a ma jednak cos robione,a tu prosze.MAm podobny problem w Legarze 2006.Mniejsza rdza,ale efekt podobny.JAk to moze sie dziac w takim aucie-marce????W mojej 15 Corolli,nie bylo sladu rdzy,ale ona na 15 lat tylko 5 stala pod chmurka,Legar,dopiero od kwietnia tego roku.....Moze to zamaluje,ale wykladac foteli nie mam zamiaru,jeszcze cos spitole z kablami,skora,ech...MAm nadzieje,ze mi nie zezre auta... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 To jest w sumie prosta operacja nawet z wyciaganiem foteli, tylko trzeba uważać na śruby, żeby nie ukręcić Send with my HTC Sensation XL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Odkopuję wątek:Problem: rdza na mocowaniach foteli. Pierwsze dwie foty to fotel kierowcy, trzecia fotel pasażera. [ http://img338.imageshack.us/img338/4706/mocowanie1.jpg ] [ http://img23.imageshack.us/img23/2985/mocowanie3.jpg ] [ http://img809.imageshack.us/img809/595/imag0141z.jpg ] Dzisiaj się tym zająłem. Oto moje krótkie fotostory: Potrzebne narzędzia: [ http://img848.imageshack.us/img848/2649/img4503s.jpg ] 1.Klucz 10 do odłączenia akumulatora. :!: Dopiero potem można porozpinać kostki airbag'ów pod fotelami. 2.Grzechotka z nasadką 14 do odkręcenia mocowań. 3.Trzeba było użyć WD40, bo nie chciały puścić. 4.Wymontowałem fotele i pozabezpieczałem dużymi workami. [ http://img232.imageshack.us/img232/7355/img4499l.jpg ] 5.Wyczyściłem z większości rdzy na mocowaniach za pomocą wkrętarki z szczotką drucianą: [ http://img594.imageshack.us/img594/6786/imag0144ps.jpg ] [ http://img209.imageshack.us/img209/77/img4476je.jpg ] [ http://img705.imageshack.us/img705/8176/img4477ui.jpg ] Odtłuściłem i pomalowałem Hamerite'm. - zapomniałem zrobić foty po malowaniu 6. Fotele na swoim miejscu. Nie do końca jestem zadowolony z efektów, bo w słońcu przeoczyłem kilka plam rdzy, ale i tak jest dobrze. [ http://img402.imageshack.us/img402/23/img4504b.jpg ] [ http://img62.imageshack.us/img62/6449/img4506qs.jpg ] Straty: porysowana folia przyciemniająca na tylnej szybie [ http://img31.imageshack.us/img31/7528/img4501ao.jpg ] Gdyby ktoś pytał: użyłem nitownicy do przytwierdzenia na stałe plastikowego uchwytu do otwierania wlewu paliwa. Gdy kupiłem forka to nie było go wcale, znalazłem na szrocie Outback'a i wziąłem sobie ten plastik, ale ciągle spadał, więc dzisiaj zamocowałem na stałe. Całość zajęła mi ze 4 godziny 8) Przy okazji troszkę podkręciłem (ze 2 obroty) śrubę od naciągu paska klimy i pisk jakby mniejszy, ale dzisiaj nie było tak gorąco jak ostatnio, więc pasek mógł być sztywniejszy. Zobaczymy. P.S. Przed forkiem było Legacy i śruby wyglądały prawie tak samo jak na zdjęciach Porażka ta rdza. Ja mam WRXa z 2005 roku i rdza taka sama na tych śrubach. Nawet w 18-letnim 125p nie miałem takich problemów z korozją we wnętrzu... :shock: Subaru to badziew. Rdza pod podwoziem- szok... A zajrzyj pod tylny zderzak. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 sredniaq, wystarczy odłączyć klemę akumulatora, czy jeszcze np.wyłączałeś syrene alarmu? Po ponownym podłączeniu aku, trzeba na coś zwrócić uwagę, cos oprócz zegarka ustawić? PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Ja nie odłączałem akumulatora demontując fotele. Wszystko było OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 U mnie w imprezie również podobny przypadek - rdza wokół lewej śruby mocowania fotela, ale tylko kierowcy. Może wystarczyłoby oczyszczenie i zabezpieczenie bez wyjmowania fotela?... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 subarupesymistom oznajmiam, że w toyotach jest tak samo a pozostałym majsterkowiczom radzę oczyścić do żywego metalu i zastosować podkład - retusz pożyje dłużej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 sredniaq, wystarczy odłączyć klemę akumulatora, czy jeszcze np.wyłączałeś syrene alarmu? Po ponownym podłączeniu aku, trzeba na coś zwrócić uwagę, cos oprócz zegarka ustawić? PZDR Tylko aku. Po operacji ustawienie zegarka i wszystko gra. Nie wyświetliło błędu poduszek, ani nic takiego. Może wystarczyłoby oczyszczenie i zabezpieczenie bez wyjmowania fotela?... :roll: Ja chciałem zrobić to porządnie, więc wyciągałem. Zrobisz jak uważasz. Porażka ta rdza. Ja mam WRXa z 2005 roku i rdza taka sama na tych śrubach. Nawet w 18-letnim 125p nie miałem takich problemów z korozją we wnętrzu... :shock: Subaru to badziew. Rdza pod podwoziem- szok... A zajrzyj pod tylny zderzak. :roll: Rdzy mam u siebie w kilku miejscach, czasem jak patrzę to aż mi żal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STi Robert Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 STi 2005 - ten sam problem sredniaq dzięki za poradnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 STi 2005 - ten sam problem sredniaq dzięki za poradnik Spoko. Ja tam amator jestem, ale lubię czasem coś zrobić dla Subaraczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 U mnie było to samo. Przy okazji jakiegoś przeglądu w Mysiadle panowie zajęli się i tym i mocowania wyglądają jak nowe 8-). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STi Robert Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Przemeq, dobrze wiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Żadne pocieszenie, ale dziś widziałem coś podobnego w Avensis :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Mam tą samą sytuacje paskudnie to wygląda też w najbliższym czasie muszę się tym zająć Forester S-turbo 99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 A|u mnie po czyszczeniu i malowaniu znowu zaczęło wyłazic po zimie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się