Skocz do zawartości

Rdzewiejące śruby mocowania fotela kierowcy


potforek

Rekomendowane odpowiedzi

Z ciekawości poszedłem sprawdzić jak to jest u mnie w samochodzie. I niestety muszę stwierdzić, że nie ma nawet plamki rdzy... Chyba mam jakiś felerny egzemplarz :!: :?:

 

P.

 

Lepiej sprawdz czujnikiem bo może lakier nie orginal :P:mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości poszedłem sprawdzić jak to jest u mnie w samochodzie. I niestety muszę stwierdzić, że nie ma nawet plamki rdzy... Chyba mam jakiś felerny egzemplarz :!: :?:

 

P.

:shock: pewnie chiński :P

 

http://www.auto-swiat.pl/1-forester-z-c ... a-wszystko

 

http://moto.onet.pl/122524,galeria.html

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: pewnie chiński :P

Coś Ci się pomyliło - kolega napisał

niestety muszę stwierdzić, że nie ma nawet plamki rdzy...

On się martwi zamiast cieszyć - tacy ludzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam imprezę gc i też mam podrdzewiałą szynę i śrubę. A też zacząłem rozważać popowodziową przeszłość :F Haha jak na razie wszystkie cechy które uznawałem za dolegliwości to się okazują po prostu standardem. "Subaru tak ma" ten zwrot najczęściej słyszę :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: pewnie chiński :P

Coś Ci się pomyliło - kolega napisał

niestety muszę stwierdzić, że nie ma nawet plamki rdzy...

On się martwi zamiast cieszyć - tacy ludzie :D

skoro te Japońskie rdzewieją, a Jemu za nic nie chce pordzewieć to wychodzi na to że Jego musi być chińskie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odkopuję wątek:

Problem: rdza na mocowaniach foteli. Pierwsze dwie foty to fotel kierowcy, trzecia fotel pasażera.

mocowanie1.jpg

mocowanie3.jpg

imag0141z.jpg

Dzisiaj się tym zająłem. Oto moje krótkie fotostory:

Potrzebne narzędzia:

img4503s.jpg

1.Klucz 10 do odłączenia akumulatora. :!: Dopiero potem można porozpinać kostki airbag'ów pod fotelami.

2.Grzechotka z nasadką 14 do odkręcenia mocowań.

3.Trzeba było użyć WD40, bo nie chciały puścić.

4.Wymontowałem fotele i pozabezpieczałem dużymi workami.

img4499l.jpg

5.Wyczyściłem z większości rdzy na mocowaniach za pomocą wkrętarki z szczotką drucianą:

imag0144ps.jpg

img4476je.jpg

img4477ui.jpg

Odtłuściłem i pomalowałem Hamerite'm. - zapomniałem zrobić foty po malowaniu :)

6. Fotele na swoim miejscu. Nie do końca jestem zadowolony z efektów, bo w słońcu przeoczyłem kilka plam rdzy, ale i tak jest dobrze.

img4504b.jpg

img4506qs.jpg

Straty: porysowana folia przyciemniająca na tylnej szybie :oops:

img4501ao.jpg

Gdyby ktoś pytał: użyłem nitownicy do przytwierdzenia na stałe plastikowego uchwytu do otwierania wlewu paliwa. Gdy kupiłem forka to nie było go wcale, znalazłem na szrocie Outback'a i wziąłem sobie ten plastik, ale ciągle spadał, więc dzisiaj zamocowałem na stałe.

 

Całość zajęła mi ze 4 godziny 8)

Przy okazji troszkę podkręciłem (ze 2 obroty) śrubę od naciągu paska klimy i pisk jakby mniejszy, ale dzisiaj nie było tak gorąco jak ostatnio, więc pasek mógł być sztywniejszy. Zobaczymy.

 

P.S. Przed forkiem było Legacy i śruby wyglądały prawie tak samo jak na zdjęciach :D

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuufff,a juz myslalem,ze moje auto,takie pewne,a ma jednak cos robione,a tu prosze.MAm podobny problem w Legarze 2006.Mniejsza rdza,ale efekt podobny.JAk to moze sie dziac w takim aucie-marce????W mojej 15 Corolli,nie bylo sladu rdzy,ale ona na 15 lat tylko 5 stala pod chmurka,Legar,dopiero od kwietnia tego roku.....Moze to zamaluje,ale wykladac foteli nie mam zamiaru,jeszcze cos spitole z kablami,skora,ech...MAm nadzieje,ze mi nie zezre auta...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkopuję wątek:

Problem: rdza na mocowaniach foteli. Pierwsze dwie foty to fotel kierowcy, trzecia fotel pasażera.

[ http://img338.imageshack.us/img338/4706/mocowanie1.jpg ]

[ http://img23.imageshack.us/img23/2985/mocowanie3.jpg ]

[ http://img809.imageshack.us/img809/595/imag0141z.jpg ]

Dzisiaj się tym zająłem. Oto moje krótkie fotostory:

Potrzebne narzędzia:

[ http://img848.imageshack.us/img848/2649/img4503s.jpg ]

1.Klucz 10 do odłączenia akumulatora. :!: Dopiero potem można porozpinać kostki airbag'ów pod fotelami.

2.Grzechotka z nasadką 14 do odkręcenia mocowań.

3.Trzeba było użyć WD40, bo nie chciały puścić.

4.Wymontowałem fotele i pozabezpieczałem dużymi workami.

[ http://img232.imageshack.us/img232/7355/img4499l.jpg ]

5.Wyczyściłem z większości rdzy na mocowaniach za pomocą wkrętarki z szczotką drucianą:

[ http://img594.imageshack.us/img594/6786/imag0144ps.jpg ]

[ http://img209.imageshack.us/img209/77/img4476je.jpg ]

[ http://img705.imageshack.us/img705/8176/img4477ui.jpg ]

Odtłuściłem i pomalowałem Hamerite'm. - zapomniałem zrobić foty po malowaniu :)

6. Fotele na swoim miejscu. Nie do końca jestem zadowolony z efektów, bo w słońcu przeoczyłem kilka plam rdzy, ale i tak jest dobrze.

[ http://img402.imageshack.us/img402/23/img4504b.jpg ]

[ http://img62.imageshack.us/img62/6449/img4506qs.jpg ]

Straty: porysowana folia przyciemniająca na tylnej szybie :oops:

[ http://img31.imageshack.us/img31/7528/img4501ao.jpg ]

Gdyby ktoś pytał: użyłem nitownicy do przytwierdzenia na stałe plastikowego uchwytu do otwierania wlewu paliwa. Gdy kupiłem forka to nie było go wcale, znalazłem na szrocie Outback'a i wziąłem sobie ten plastik, ale ciągle spadał, więc dzisiaj zamocowałem na stałe.

 

Całość zajęła mi ze 4 godziny 8)

Przy okazji troszkę podkręciłem (ze 2 obroty) śrubę od naciągu paska klimy i pisk jakby mniejszy, ale dzisiaj nie było tak gorąco jak ostatnio, więc pasek mógł być sztywniejszy. Zobaczymy.

 

P.S. Przed forkiem było Legacy i śruby wyglądały prawie tak samo jak na zdjęciach :D

 

Porażka ta rdza. Ja mam WRXa z 2005 roku i rdza taka sama na tych śrubach. Nawet w 18-letnim 125p nie miałem takich problemów z korozją we wnętrzu... :shock: Subaru to badziew. Rdza pod podwoziem- szok... A zajrzyj pod tylny zderzak. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sredniaq, wystarczy odłączyć klemę akumulatora, czy jeszcze np.wyłączałeś syrene alarmu?

Po ponownym podłączeniu aku, trzeba na coś zwrócić uwagę, cos oprócz zegarka ustawić?

PZDR :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sredniaq, wystarczy odłączyć klemę akumulatora, czy jeszcze np.wyłączałeś syrene alarmu?

Po ponownym podłączeniu aku, trzeba na coś zwrócić uwagę, cos oprócz zegarka ustawić?

PZDR :D

Tylko aku. Po operacji ustawienie zegarka i wszystko gra. Nie wyświetliło błędu poduszek, ani nic takiego.

 

Może wystarczyłoby oczyszczenie i zabezpieczenie bez wyjmowania fotela?... :roll:

 

Ja chciałem zrobić to porządnie, więc wyciągałem. Zrobisz jak uważasz.

 

Porażka ta rdza. Ja mam WRXa z 2005 roku i rdza taka sama na tych śrubach. Nawet w 18-letnim 125p nie miałem takich problemów z korozją we wnętrzu... :shock: Subaru to badziew. Rdza pod podwoziem- szok... A zajrzyj pod tylny zderzak. :roll:

Rdzy mam u siebie w kilku miejscach, czasem jak patrzę to aż mi żal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...