sebn5 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Ruda wyłazi w tym miejscu u japońców, niemcy tak nie mają, jakoś inaczej to robią, tak mi mówił kolega lakiernik. Wnosi się śnieg na butach i wodę, i tak to jest, ruda wyłazi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robgas44 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Jest też w dolnej części słupka środkowego na mocowaniu pasa bezpieczeństwa kierowcy. Czyli nadal lewa strona rudzieje. Mocowania fotela constans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Minęły 3 lata, od ostatniego malowania mocowań foteli. Dzisiaj widząc jaki jest ich stan postanowiłem to poprawić. No i narobiłem: jedna śruba pękła Ukręciłem jej łeb. Pozostałe 3 poszły bez problemu. Jutro jadę do mechanika, żeby pomógł mi z tą urwaną śrubą. Tym razem jednak usuwam całą rdzę szlifierką, a nie ręcznie, a na to pójdzie Hamerite, ale nie w sprayu jak ostatnim razem, tylko pędzelkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subirider Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Ja mam imprezę 97 i śruby od fotela kierowcy prawie nie ma... Auto ma słabą wentylację,szyby szybko parują, robi się wilgotno...i tyle. Taka przypadłość...może przez szyby bez ramek... Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 U mnie uchwyty foteli wyglądają jak sprzed wojny ... Zdaje się trzeba będzie coś z tym zrobić... Bo głupio powiedzieć że auto nie ma grama rdzy ;0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Odkopuje. Legacy MY08. Odkręcać to gówno, bo się boje jeździć? Na trzecie fotce strona pasażera dla porównania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 4 godziny temu, Sebastian32 napisał: Odkopuje. Legacy MY08. Odkręcać to gówno, bo się boje jeździć? Na trzecie fotce strona pasażera dla porównania. Niezły obciach Ja mam takie same Trzeba wreszcie kupić hameraita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Andrzej Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 Niezły obciach Ja mam takie same Trzeba wreszcie kupić hameraita U mnie to samo Lewa strona zardzewiala, prawa czysta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 (edytowane) kolejny "wstydliwy" subarowy temat FXT MY'16 - juz jest nalot, niestety przy okazji cykne jak wygladaja anologiczne mocowania w innym japonskim aucie (22-letnim!) zero rdzy czy nalotu... wrzucam fotki FXT 2016 (na krawedziach mocowan juz cos sie dzieje) Celica 1996 (wyglad jak z fabryki) Edytowane 4 Maja 2018 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zandeo Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Dzisiaj zabrałem się za fotele. Wyczuszczone, pomalowane, zabezpieczone. Chciałem tez oczyścić i zaimpregnowac dźwignie od wlewu. I tu poległem. Jak to przeciągnąć przez wykładzinę aby spokojnie odkręcić i pomalować cały mechanizm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BazaN Opublikowano 26 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 (edytowane) wyjmij krawędź wykładziny spod tego plastiku na progu Edytowane 26 Maja 2019 przez BazaN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norweski_Pacjent Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Odświeżę temat, bo i mnie czeka zabawa z tym problemem. Czy wiecie jakie to są dokładnie śruby? Wymiar i klasa? Boje się, że je urwę przy próbie odkręcania, a trzeba je wymienić, bo samo ogarnięcie uchwytów nic chyba nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Gwint tam jest na pewno drobnozwojowy, skok chyba 1.25. A śruby na pewno co najmniej 10.9. Przynajmniej w SF. Kombinowałem z podniesieniem fotela, ale odpuściłem temat. Śruby puściły ale przy użyciu większej siły. Spróbuj najpierw solidnie młotkiem parę razy uderzyć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norweski_Pacjent Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Gwint tam jest na pewno drobnozwojowy, skok chyba 1.25. A śruby na pewno co najmniej 10.9. Przynajmniej w SF. Kombinowałem z podniesieniem fotela, ale odpuściłem temat. Śruby puściły ale przy użyciu większej siły. Spróbuj najpierw solidnie młotkiem parę razy uderzyć. Spryskam je czymś głębokopenetrującym conajmniej 24h przed podejściem. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Nie wiem czy Ci się uda. Bo wypadało by spryskać gwinty. Ale warto spróbować. W każdym razie od dołu jest dostęp do śruby która mocuje fotel przy tunelu. Jak ja wykręcisz to widać otwór na wylot. Pozostałe są wkręcane w wzmocnienia podłogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 One chyba na wylot przechodzą przez podłogę, możesz od dołu szczotą przeczyścić z syfu i spryskać. Urwać to to duży sukces, kawał śruby. To nie szpili pokrywy zaworów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Zygmunt Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Łatwo idzie odkręcić te śruby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 One chyba na wylot przechodzą przez podłogę, możesz od dołu szczotą przeczyścić z syfu i spryskać. Urwać to to duży sukces, kawał śruby. To nie szpili pokrywy zaworów Na wylot przechodzi tylko ta tylna przy tunelu. Reszta leci w profile na podłodze. Ale jak koledzy piszą, nie ma z nimi problemu. Za pierwszym razem faktycznie trochę siły trzeba było użyć. Ale nie podchodziłem do tego z "dusza na ramieniu" że mogę ją zerwać. Ta są mocne śruby, muszą utrzymać fotel i człowieka na miejscu podczas wypadku. Dlatego też jest ona drobnozwojowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norweski_Pacjent Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 No to i ja już po bitwie z tym syfem. Tutaj opis ze zdjęciami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 7 godzin temu, Norweski_Pacjent napisał: No to i ja już po bitwie z tym syfem. Tutaj opis ze zdjęciami. Dużo solidnej roboty , ale prawdopodobnie na nic.... Zajrzyj tam za rok . Obym się mylił ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 5 godzin temu, piotruś napisał: Dużo solidnej roboty , ale prawdopodobnie na nic.... Zajrzyj tam za rok . Obym się mylił ... Dlatego ja myślę, żeby cały stelaż wydłubać i wrzucić w ocynk inna sprawa, że może gdyby te nogi miały jakieś plastikowe osłony to by tak ruda się nie czepiła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norweski_Pacjent Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 inna sprawa, że może gdyby te nogi miały jakieś plastikowe osłony to by tak ruda się nie czepiła:huh: Dupa. Popatrz tu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 10 minut temu, Norweski_Pacjent napisał: Dupa. Popatrz tu. No cóż zostaje rzec jak TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, radek311989 napisał: inna sprawa, że może gdyby te nogi miały jakieś plastikowe osłony to by tak ruda się nie czepiła Śruby wkręcone są w podłogę - tworzy się mostek cieplny. W zimie są zimne i osadza się na nich wilgoć z powietrza. Osłanianie nic nie da. Już prędzej te plastikowe podkładki, które odizolują termicznie łapy foteli od śrub i od podłogi. Edytowane 15 Kwietnia 2020 przez TOMA52 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norweski_Pacjent Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Śruby wkręcone są w podłogę - tworzy się mostek cieplny. W zimie są zimne i osadza się na nich wilgoć z powietrza. Osłanianie nic nie da. Już prędzej te plastikowe podkładki, które odizolują termicznie łapy foteli od śrub i od podłogi. Amen. Niestety nie miałem takich podkładek pod ręką gdy mocowałem się z tym ostatnio, ale muszę wyprać tapicerkę i będę demontował te fotele- wtedy podziałam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się