Skocz do zawartości

Wzmocnienie otwartego bloku.


Kical

Rekomendowane odpowiedzi

Przecież to nic innego, jak taki niby pół-zamknięty blok. Te bolce mają, jak rozumiem, udawać pół-zamknięcie. Ja chyba bym się trochę bał takich eksperymentów, bo odnoszę wrażenie, że bolce wbite są na siłę i nie wiem, czy ich wbijanie nie narusza struktury cylindra :roll:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już niedługo będziemy mieć opatentowany system wzmocnienia bloku 2.5 , bedzie półzamknięty ale to tak nie będzie wyglądało :shock:. Myśle że już niedługo ujrzy światło dzienne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy coś to daje???

 

-- 19 lut 2011, o 17:37 --

 

Już niedługo będziemy mieć opatentowany system wzmocnienia bloku 2.5 , bedzie półzamknięty ale to tak nie będzie wyglądało :shock:. Myśle że już niedługo ujrzy światło dzienne :D

 

 

Zalać betonem ?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy coś to daje???

 

Nie wiem w jakim stopniu akurat takie rozwiązanie , ale ma to na celu zapobiegać "pływaniu" tuleji :roll:

 

-- 19 lut 2011, o 19:41 --

 

Zalać betonem ?? :D

 

beton jest ciężki, lepiej poxipolem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja widze ze miejsca pod bolce sa nawiercane. Ta metoda jest czesto stosowana w hondah przy zakladaniu turbo.

 

Tak, czy siak, struktura materiału przy nawiercaniu na pewno się osłabia. Jakieś wibracje przy wierceniu itp. (o temperaturze nie mówię, bo silnik generuje wyższą :twisted:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem tez o piance do montażu okien :mrgreen:

 

kuźwa że ja o tym nie pomyślałem :roll: , a mam jeszcze ze trzy pianki w piwnicy po remoncie w domu :roll: . Ot mądrego to i warto posłuchać

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nieźle :shock:

Dlaczego nie wykonalne w ej da rade troche powiercic :D

 

 

Teraz 3 najlepsze sposoby wzmocnienia bloku:

 

1-Pianka

2-Beton

3-Poxipol

 

 

Ankiete??? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wzmocnić profi to jest pikuś, bo mamy możliwość wspawania pomiedzy blok a tuleje , wzmocnień, najgorsze jest opracowanie systemu skuteczne odprowadzanie ciepła przy wspawywaniu wzmocnień , aby sie to wszystko nie zwichrowało, bo może być problem z osiowością, dlatego już trzy bloki poszły na śmietnik, ale jesteśmy na dobrej drodze , ale z oczywistych wzgledów do póki to nie bedzie przetestowane przez kilkadziesią tys. km , nic nie bedzie wiadomo :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...