Kical Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Czy ktoś się z takim cudem spotkał , co to jest?? Ktoś to praktykował?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Przecież to nic innego, jak taki niby pół-zamknięty blok. Te bolce mają, jak rozumiem, udawać pół-zamknięcie. Ja chyba bym się trochę bał takich eksperymentów, bo odnoszę wrażenie, że bolce wbite są na siłę i nie wiem, czy ich wbijanie nie narusza struktury cylindra :roll:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Ja widze ze miejsca pod bolce sa nawiercane. Ta metoda jest czesto stosowana w hondah przy zakladaniu turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Już niedługo będziemy mieć opatentowany system wzmocnienia bloku 2.5 , bedzie półzamknięty ale to tak nie będzie wyglądało :shock:. Myśle że już niedługo ujrzy światło dzienne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Ciekawe czy coś to daje??? -- 19 lut 2011, o 17:37 -- Już niedługo będziemy mieć opatentowany system wzmocnienia bloku 2.5 , bedzie półzamknięty ale to tak nie będzie wyglądało :shock:. Myśle że już niedługo ujrzy światło dzienne Zalać betonem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Ciekawe czy coś to daje??? Nie wiem w jakim stopniu akurat takie rozwiązanie , ale ma to na celu zapobiegać "pływaniu" tuleji :roll: -- 19 lut 2011, o 19:41 -- Zalać betonem ?? beton jest ciężki, lepiej poxipolem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Myślałem tez o piance do montażu okien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Ja widze ze miejsca pod bolce sa nawiercane. Ta metoda jest czesto stosowana w hondah przy zakladaniu turbo. Tak, czy siak, struktura materiału przy nawiercaniu na pewno się osłabia. Jakieś wibracje przy wierceniu itp. (o temperaturze nie mówię, bo silnik generuje wyższą ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Myślałem tez o piance do montażu okien kuźwa że ja o tym nie pomyślałem :roll: , a mam jeszcze ze trzy pianki w piwnicy po remoncie w domu :roll: . Ot mądrego to i warto posłuchać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Tutaj jest troche inny sposob, w EJ raczej niewykonalny. http://www.homemadeturbo.com/tech_proje ... k_posting/ http://www.muller.net/sonny/crx/engine/posted.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Tutaj jest troche inny sposob, w EJ raczej niewykonalny.http://www.homemadeturbo.com/tech_proje ... k_posting/ http://www.muller.net/sonny/crx/engine/posted.html Nieźle :shock: Dlaczego nie wykonalne w ej da rade troche powiercic Teraz 3 najlepsze sposoby wzmocnienia bloku: 1-Pianka 2-Beton 3-Poxipol Ankiete??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 wzmocnić profi to jest pikuś, bo mamy możliwość wspawania pomiedzy blok a tuleje , wzmocnień, najgorsze jest opracowanie systemu skuteczne odprowadzanie ciepła przy wspawywaniu wzmocnień , aby sie to wszystko nie zwichrowało, bo może być problem z osiowością, dlatego już trzy bloki poszły na śmietnik, ale jesteśmy na dobrej drodze , ale z oczywistych wzgledów do póki to nie bedzie przetestowane przez kilkadziesią tys. km , nic nie bedzie wiadomo :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Już jakiś czas się to stosuje, ale są różne metody. Najlepsza była by carfit-a, tak delikatnie wzmocniony, dobrze zrobiony blok jest w stanie znieść grubo ponad 300 KM bez żadnego problemu (tylko co na to skrzynia ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 tylko co na to skrzynia kkrrrrrrrrrrttttttttrrrrrrrrrrrrccccccccrrrrrrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Może też wystarczy śrubkę wkręcić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Nie wiem czy to działa , ale u siebie mam to bardzo podobnie zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Ja tam się nie znam ale wygląda to dość druciarsko :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Ja tam się nie znam ale moim zdaniem tu...tłoka brakuje Pozdrawiam Grzegorz PS. O Matko Boska co to jest ??? :shock: :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 http://www.ak-motorsport.de/engen_moz.php stage 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 konkret, profesjonalnie ale i kosztowne AK-Motorsport znany jest z w Niemczech z doswiadcznia w "poprawianiu fabryki". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Może zawieźć do huty niech tam naleją ciepłej stali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 http://www.ak-motorsport.de/engen_moz.php stage 5 Ciekawy patent, pewnie nie do kupienia jako część zamienna ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 do kupienia ale jako caly silnik z wnetrzosciami poniewaz tloki sa wywazane cylindry szlifowane itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 No dobra ale po co takie manewry jeżeli można wadzić dartony i chyba to załatwi problem. Kolejny sposób wzmocnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się