AdaSch Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 No dobrze, a w ej255 pół-zamkniętym gdzie powstaje owal? Po ukosie od wzmocnień? Czy może poniżej wzmocnień? http://www.ak-motorsport.de/engen_moz.phpstage 5 ostro Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny007 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Jakim sposobem , innym niż rozbieranie silnika , dowiedzieć się jaki blok EJ20 kryje się pod maską ? Z oznaczenia silnika , z numeru VIN albo z jakiegoś innego miejsca można tą informacje wyczytać / wywnioskować ? Chodzi mi o silnik w Subaru Legacy Turbo 1993 import ze szwajcarii (jeśli to jakaś różnica) Kiedyś krążył mit o KRATCE / KRATOWNICY wytłoczonej na bloku (tylko w którym miejscu ?!) silnika zamkniętego ,ale z tego wynika , że 1.8 wolnossące też ma zamknięty blok -- Pn maja 02, 2011 6:14 pm -- Jakim sposobem , innym niż rozbieranie silnika , dowiedzieć się jaki blok EJ20 kryje się pod maską ? Z oznaczenia silnika , z numeru VIN albo z jakiegoś innego miejsca można tą informacje wyczytać / wywnioskować ? Chodzi mi o silnik w Subaru Legacy Turbo 1993 import ze szwajcarii (jeśli to jakaś różnica) Kiedyś krążył mit o KRATCE / KRATOWNICY wytłoczonej na bloku (tylko w którym miejscu ?!) silnika zamkniętego ,ale z tego wynika , że 1.8 wolnossące też ma zamknięty blok Ta kratownica jest kolo alternatora to wcale nie mit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się