Skocz do zawartości

ISR system


bukers80

Rekomendowane odpowiedzi

ISR chyba w ogóle zbytnio nie potrafi zlokalizować w żaden sposób samochodu

ideą ISR jest to, że potrafi w razie czego zlokalizować auto :wink: natomiast nie ma opcji śledzenia samochodu :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ISR chyba w ogóle zbytnio nie potrafi zlokalizować w żaden sposób samochodu

ideą ISR jest to, że potrafi w razie czego zlokalizować auto :wink: natomiast nie ma opcji śledzenia samochodu :idea:

taa, tylko jakoś kiepsko im wychodzi ta lokalizacja :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkretniej to powiem tak. Pojechałem wymieniać opony na zimę po czym się dowiaduję od ojca że dzwonili że prawdopodobnie samochód jest wciągany na lawetę. Ojciec wiedząc że teoretycznie powinienem wymieniać te opony prosi żeby mu podali gdzie samochód się znajduje, to nie byli w stanie określić (rozumiem jeszcze gdyby powiedzieli chociaż okolicę w promieniu kilku km, ale nie byli w stanie w ogóle określić) gdyż jak to powiedzieli stoi gdzieś w budynku. Owy budynek to była można powiedzieć konstrukcja bardziej zbliżona do szopy, bo dach jest przykryty wyłącznie deskami i papą.

Druga sytuacja jadę na wymianę oleju do serwisu, nauczony doświadczeniem że niby trzeba powiadomić w takich sytuacjach dzwonię. Mówię iż jestem w serwisie w Baranowie pod Poznaniem i proszę o niemonitorowanie samochodu na czas przeglądu, owy człowiek w centrali pyta o nr. rejestracyjny i jakieś 5 minut zajęło mu dojście do tego o jaki to samochód chodzi (nr. rejestracyjny mam naprawdę łatwy bo składa się z 0 i 1). Choć i tak chyba wkońcu nie doszedł tak naprawdę do tego o jaki to samochód chodzi, bo pytał czy należy do jakiejś tam firmy :? Po czym na końcu pyta czy samochód jest w Opolu :shock: to odpowiadam że mówiłem że pod Poznaniem w serwisie. I skwitował to tylko tym że to On nie wie i nie może zlokalizować samochodu :roll: Więc jak Oni chcą coś zlokalizować w sytuacji kiedy coś się naprawdę stanie, czy to wypadek, czy kradzież skoro podając im gdzie jest samochód nie mogą tego stwierdzić, a nawet nie umieją dobrze dojść do tego o jaki samochód chodzi :x

Użytkuję też samochód z innym systemem i powiem że tam samochód lokalizują mi z dokładnością do kilku metrów bez względu czy stoi w szczerym polu, czy 2 piętra pod ziemią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie regularnie dzwonią w weekend bo nie mogą zlokalizować samochodu. Nie mogą bo stoi w garażu podziemnym. Proszą wtedy o telefon jak wyjadę. Po telefonie lokalizują auto z dokładnością do kilku metrów w ruchu. Mówią np. jak ostatnio, że jest Pan na rondzie na takich i takich ulicach. Więc z tą lokalizacją nie jest źle. W lokalizację kilka pięter pod ziemią to nie wierzę w żadnym systemie. Jeszcze jedno - ISR w Subaru obsługiwany jest z tego co wiem, przez dwie różne firmy. Może ja jestem w tej lepszej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lokalizację kilka pięter pod ziemią to nie wierzę w żadnym systemie. Jeszcze jedno - ISR w Subaru obsługiwany jest z tego co wiem, przez dwie różne firmy. Może ja jestem w tej lepszej.

W tym drugim systemie wjeżdżając do starego Browaru w Poznaniu na piętro -1 nad którym są jeszcze 2 poziomy parkingu i później kolejne kilka pięter centrum handlowego dostaję sygnał i określają lokalizację gdzie jest samochód.

 

radekk, a kto ci obsługuje isr? keratronik czy flysec?
to nie wiedziałem że isr obsługują dwie firmy, ja mam keratronika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też i nigdy nie miałem żali :? nigdy też nie powiadamiam o planach podnośnikowych.. taki test sprawności systemu :P

może trafiłeś na jakiegoś matołka za konsolą któremu auta się pomyliły po prostu :wink: co, rzecz jasna, nie powinno się zdarzyć :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też i nigdy nie miałem żali :? nigdy też nie powiadamiam o planach podnośnikowych.. taki test sprawności systemu :P

Ja gdzieś kiedyś wyczytałem, że jak jest kluczyk w stacyjce, to można robić akcje podnośnikowe i sygnał nie wychodzi...

Jakież było moje zdziwienie, gdy operator z ISR w końcu się do mnie dodzwonił i powiadomił, że za chwilę będzie u mnie policja :lol:

(akurat nie miałem pod ręką telefonu i odebrałem dopiero któreś-naste połączenie :oops: )

 

Czyli jednak wiedzą gdzie jest (keratronik) :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może trafiłeś na jakiegoś matołka za konsolą któremu auta się pomyliły po prostu :wink: co, rzecz jasna, nie powinno się zdarzyć :roll:
może, jednak niesmak pozostaje, tym bardziej że mam porównanie z innym systemem, z którym mam do czynienia od kilku lat i tam przez ten czas nie było problemów. A tu kilka razy już się przytrafiły, w nawet nie półrocznym okresie, a to co napisałem to też nie jedyne przypadki, więc z mojego punktu widzenia system zbytnio nie zachwyca, jak i sam kontakt z dyspozytorem też jak dla mnie był dość żenujący, bo podczas rozmowy miałem wrażenie jakby człowiek z którym rozmawiam zbytnio nie wiedział co robi i jakby nic go nie obchodziło że coś jest nie tak.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aj te systemy, systemy :roll:.

 

Płacę od pięciu lat za namierzanie, a gdy trzeba było, żeby system zadziałał, to mi rozkoszny miś z firmy monitorującej powiedział, że mój system nadawczy w samochodzie nie działa od dwóch tygodni i że mieli dzwonić, żeby mi o tym powiedzieć :roll:. Nie sądziłem się z nimi, mimo tego, że to ewidentne niewywiązanie się z umowy (według niej mieli obowiązek "niezwłocznie" poinformować mnie o utracie sygnału), w wyniku czego poniosłem stratę, bo nie mam czasu na szlajanie się po sądach, ale do dziś otwiera mi się na myśl o tych systemach scyzoryk w kieszeni :roll:.

 

Generalnie to w zasadzie działa, ale jakoś tak się zawsze składa, że nie wtedy, gdy potrzeba :roll:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aj te systemy, systemy :roll:.

 

Płacę od pięciu lat za namierzanie, a gdy trzeba było, żeby system zadziałał, to mi rozkoszny miś z firmy monitorującej powiedział, że mój system nadawczy w samochodzie nie działa od dwóch tygodni i że mieli dzwonić, żeby mi o tym powiedzieć :roll:. Nie sądziłem się z nimi, mimo tego, że to ewidentne niewywiązanie się z umowy (według niej mieli obowiązek "niezwłocznie" poinformować mnie o utracie sygnału), w wyniku czego poniosłem stratę, bo nie mam czasu na szlajanie się po sądach, ale do dziś otwiera mi się na myśl o tych systemach scyzoryk w kieszeni :roll:.

 

Generalnie to w zasadzie działa, ale jakoś tak się zawsze składa, że nie wtedy, gdy potrzeba :roll:.

 

własnie tak mysle sobie o tym systemie, jak napisałeś... przerost formy nad treścią, ot co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coz, moze system jeszcze nie jest doskonaly, ale statystyki dowodzą, ze dziala i ratuje zycie. Tyle ze oczywiscie czesciej wypowiadaja sie ci ktorym nie dziala niz ci ktorym dziala. ja na przyklad mam ISR od 3 lat i zawsze przy utracie sygnalu dzwonia, lokalizacje znaja dokladnie i zachowuja sie profesjonalnie :roll: nieraz tez dzwonilem do nich bo widzialem wypadek o ktorym ich informowalem, to rowniez reagowali niezwlocznie.

 

poza tym przypominam, ze koszt abonamentu w wiekszosci jest rownowazony przez znizki w wielu polskich ubezpieczalniach, wiec mozna to miec "za darmo".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze mówiąc, jak będę kupował kiedyś ponownie nowe subaru to poproszę o nie montowanie w nim tego całego ISR, jak czytam o funkcjonowaniu tego systemu to widzę w tym głównie zawracanie gitary...
chyba wszystkie nowe Subaraki są w niego wyposażane i pierwszy rok masz bezpłatnie, a później albo kontynuujesz, albo zabierają całe ustrojstwo.

 

Płacę od pięciu lat za namierzanie, a gdy trzeba było, żeby system zadziałał, to mi rozkoszny miś z firmy monitorującej powiedział, że mój system nadawczy w samochodzie nie działa od dwóch tygodni i że mieli dzwonić, żeby mi o tym powiedzieć :roll:. Nie sądziłem się z nimi, mimo tego, że to ewidentne niewywiązanie się z umowy (według niej mieli obowiązek "niezwłocznie" poinformować mnie o utracie sygnału), w wyniku czego poniosłem stratę, bo nie mam czasu na szlajanie się po sądach, ale do dziś otwiera mi się na myśl o tych systemach scyzoryk w kieszeni :roll:.
ja w jednym samochodzie miałem namierzanie mniej więcej jakieś 6 lat temu połączone dodatkowo z przyciskiem napadowym który było trzeba wciskać przy każdym uruchomieniu samochodu jak i otwarciu drzwi kierowcy. Miało to swoje plusy i minusy, ale dość czesto zapominało się o tym wysiadając gdzieś na chwilę i powiem że jak użytkowałem ten samochód przez mniej więcej 3 lata to co chwile dzwonili i nigdy nie było problemów z namierzeniem, czy w ogóle żeby nie zareagowali.

 

ja na przyklad mam ISR od 3 lat i zawsze przy utracie sygnalu dzwonia, lokalizacje znaja dokladnie i zachowuja sie profesjonalnie :roll: nieraz tez dzwonilem do nich bo widzialem wypadek o ktorym ich informowalem, to rowniez reagowali niezwlocznie.
Than_Junior a masz ten obsługiwany przez Keratronika, czy przez tą drugą firmę?

 

poza tym przypominam, ze koszt abonamentu w wiekszosci jest rownowazony przez znizki w wielu polskich ubezpieczalniach, wiec mozna to miec "za darmo".
system sam w sobie jest dobry i pewnie po tym roku będę chciał dalej z tego korzystać, jednak raczej nie będę kontynuował w owej firmie w której mam teraz, tylko założę z jakiejś innej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...