hnery Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Jak jest ze spalaniem Outbacka 2.5 ? Czy rzeczywiscie silnik 2.5i ze skrzynia Lineartronic pali ciut-ciut mniej ? Ale glownie interesuje mnie rzeczywiste spalanie tego samochodu. Poprzednie modele nie nalezaly bowiem do oszczednych. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Moj ojciec jezdzi takim w Chicago (troche po ulicach, troche autostrada przebiegajaca przez miasto), ma przejechane okolo 25k km. Spalanie w lecie w miescie wacha sie pomiedzy 8l a 8.5l na 100km, w zimie (inne paliwo i mrozy) 9.5l do 10l. Zrobil tez kiedys trase Chicago - St. Louis, okolo 500km w jedna strone, predkosc okolo 130km/h i srednie spalanie wyszlo 8.4l/100km. Wszystko wedlug wskazan komputera w samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hnery Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Ciekawa (i typowa) ocena Outbacka 2.5. Po angielsku, ale to teraz bardzo modne : http://www.australiasbestcars.com.au/2009/rec.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Po angielsku, ale to teraz bardzo modne Szczegolnie w Australii :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hnery Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 A w PL jest już dostępny model MY2011 (w starej cenie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drstepi Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 A gdzie ten model? Mnie interesuje ale Legacy 2.0 lub 2.5 CVT. Bardziej niz outback. Co do jazdy - miałem przyjemność ostatnio jechac legacy 2.0CVT- i mam porównanie do 2.0D i do obecnie ujeżdzanego leona 1.6 (105km) powiem tak - nie porywa i nie wciska w fotel, diesel dynamiczniejszy. Jak mam porównac dyanmikę do nieco lepiej niz mój aktualny leon. Myślę że 2.5 outback będzie bardziej dynamiczny i to sie odczuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hnery Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 A gdzie ten model? W najnowszym cenniku. W salonach w ogole nie maja demonstracyjnych Outbacków z silnikiem benzynowym i z automatem. Ani poprzedniego modelu ani nowego. Nic tylko diesle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dpassent Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Podobno miał się pojawić jeden egzemplarz demo w Katowicach. Ale szczegółów nie znam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 A gdzie ten model? W najnowszym cenniku. W salonach w ogole nie maja demonstracyjnych Outbacków z silnikiem benzynowym i z automatem. Ani poprzedniego modelu ani nowego. Nic tylko diesle. Poczekaj chwilę. Właśnie dotarły pierwsze dostawy MY11 więc na pewno coś się pojawi. Dieslem jeździłeś ? Jeśli tak to w 2.5 będzie ciszej i trochę mniej dynamiczne. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 to zalezy przy jakich predkosciach. Od 160 diesel zdecydowanie cichszy ... jezdzilem 2,5 Linear :!: Wiertarka w 2,5 podczas dynamicznej jazdy moze troche denerwowac. Ale jezeli ktos sie spokojnie turla w przedziale do 140 i duzo po miescie to benzyniak fajny jest i lepszym wyborem od diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 to zalezy przy jakich predkosciach. Od 160 diesel zdecydowanie cichszy ... jezdzilem 2,5 Linear :!: Wiertarka w 2,5 podczas dynamicznej jazdy moze troche denerwowac.Ale jezeli ktos sie spokojnie turla w przedziale do 140 i duzo po miescie to benzyniak fajny jest i lepszym wyborem od diesla. czyli tak jak w poprzednim 2.5 N/A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 nie no roznica jest na korzysc nowego ale w trasy diesel jednak przyjemniejszy. Stary do 160 tez byl ok. W nowym gwaltowne przyspieszanie powoduje wskakiwanie obrotow na 5500 i zaczyna sie krecenie. Dlatego mowie spokojna jazda ... ok ... automat ... od 3 litrow w gore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 nie no roznica jest na korzysc nowego ale w trasy diesel jednak przyjemniejszy. Stary do 160 tez byl ok. W nowym gwaltowne przyspieszanie powoduje wskakiwanie obrotow na 5500 i zaczyna sie krecenie. Dlatego mowie spokojna jazda ... ok ... automat ... od 3 litrow w gore. po 130k km w MY06 2.5 N/A coś wiem na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dpassent Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 powiem cos wiecej, ale niestety dopiero w polowie sierpnia - moj egzemplarz bedzie sie robil w maju a potem plynal... plynal... plynal.......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrjub Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 a mój jest już w porcie ...................... i bardzo nie mogę się doczekać ale to tylko parę dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentacom Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Czy ktoś z urzytkowników 2,5 z CVT może zaprzeczyć lub potwierdzić ułomność tego rozwiązania pokazaną na poniższym filmie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Już była o tym mowa: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/55784-nowy-forester/page__st__1075#entry1748795 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Czy może ktoś wyjaśnić czy faktycznie problem pokazany na filmiku istnieje ? Niestety link do tematu powyżej nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Najogólniej rzecz mówiąc - w bardzo określonym, szczególnym przypadku (kiedy oba koła idealnie równo atakują przeszkodę) może mieć miejsce tego typu sytuacja. Wystarczy jednak jednocześnie odrobinę przyhamować, aby bez problemu tę próbę "zaliczyć". Oczywiście nie ma też tego problemu przy nawet minimalnym "przekosie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Najogólniej rzecz mówiąc - w bardzo określonym, szczególnym przypadku (kiedy oba koła idealnie równo atakują przeszkodę) może mieć miejsce tego typu sytuacja. Wystarczy jednak jednocześnie odrobinę przyhamować, aby bez problemu tę próbę "zaliczyć". Oczywiście nie ma też tego problemu przy nawet minimalnym "przekosie" Czy to samo będzie jakbym cofał z przyczepą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Nie bardzo widzę związek Zresztą - powiedzmy sobie szczerze, że do takiej próby trzeba samochód specjalnie ustawić, w praktyce na drodze właściwie niemożliwe jest odtworzenie tak "idealnych" warunków Edytowane 20 Stycznia 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się